Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rot i fakturaspesifikasjoner. For raske med å purre. Veldig glade i ekstragebyr. Gir gode lokketilbud som raskt blir endret til dyre forsikringer.
Ved alvorlig sykdom (hjerteinfarkt) i utlandet opplevde jeg en slett behandling. Total mangel på empati og medfølelse. Hadde det ikke vært for en oppegående ektefelle og at jeg selv var så pass klar at jeg kunne kommunisere med behandlende personell / lege, så er jeg ikke i tvil om at dette kunne ha endt på den verst tenkelige måten. Ekstrem dårlig oppfølging, sene tilbakemeldinger som forsinket livsviktig behandling, samt oppfølging i ettertid. Hjemreisen, bestilt av FGA, ( ca 20 timer på fly ) ble tenkt gjennomført på en overfylt økonomiklasse UTEN spesifisert seteplassering for meg og min kone.
Har vert fornøyd inntil Tryg hevder de ikke kan levere E-faktura lenger. Det kan jo andre; m.a. If. Så da starter jeg søk etter nytt forsikringsselskap.
Er enkle å forholde seg til med årlige innbetalinger. Har en ryddig og grei nettside som gjør det enkelt å følge med på avtalene.
Grønnkort er hvis et stort problem for Tryg. Dette er grunnen til at det ønskes tilbud fra andre.
Har kun bra erfaring med Tryg, men kunne vert litt rimligere
Meget ryddig og bra forsikringsselskap. Har gode erfaringer.