Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Viste ingen interesse for min spørsmål om dekning og hvilke forsikringer jeg bør ha.
Gir deg en lokkepris som varer i 1-2 år før du må ta en "krangel" med de etter at de gir deg 30-35% økning totalt på alle forsikringene. De argumenterer med at alt har blitt dyrere, at andre selskaper også setter opp prisene sine. Jeg har forsikringer andre steder også, men her har ikke forsikringen økt med så mye. Og nåde deg hvis du har brukt forsikringen din, da bruker de det for alt de kan for å forsvare prisen. Selve skadeoppgjøret har det ikke vært noen problemer med, selv om det har vært skader for småpenger det har vært snakk om. Reiseforsikringen er helt håpløs, fikk aldri noen hjelp og saken ble ikke registrert etter tap av bagasje. Måtte ty til en annen forsikring jeg hadde for å få dekt tap av bagasje. Vilkårene blir jo også dårligere og dårligere.
Ble trekt forskjellige summer hver måned som var høyere enn det som står på nettsiden. Snakket med rådgiveren min flere ganger og skulle bli oppringt. Dette skjedde da aldri. Styr unna Tryg.
Tryg har over 2 skade saker jeg har omgått sitt eget regelverk, og dekker kun delvis skaden vår. Når vi klager saken inn blir vi oppringt av en usaklig og uhøflig kundebehandler som kun er interessert i å høre sin egen stemme, og som klapper på røret midt i samtalen om saken. Vi trekker samtlige forsikringer ut av Tryg. Anbefaler ingen lengre å ha forsikring hos Tryg.
God brukergrensesnitt på Min side. Enkel å bruke (har bare trengt å bruke dyreforsikingenn én gang)
Er ok på pris men ikke best. Bruker tryg, da de har medlemsfordeler gjennom NITo
Sist tilbud fra Tryg forsiking var veldig overpriset sammenlignet med andre med de samme objektene og forsikringsvilkårene. Etter en stund tar ny forsikringsagent kontakt og har en særdeles aggresiv salgsteknikk. Ved flere tilfeller blir det forsøkt presset/lurt ut informasjon selvom jeg ga beskjed om at det ikke passet, og vedkommende skulle komme på "hjemmebesøk". Vedkommende utviste liten respekt for mine synspunkter og svar, og hele telefonsamtalen ga en dårlig opplevelse.