Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har vært i kamp om erstatning siden 2014, de er ikke villig til å forhandle en gang. Nå kommer saken opp i retten. Har blitt 50% ufør etter ulykken men enda så mener trygg at de ikke har noe ansvar.. Styr unna...
Hei Arve! Det var leit å høre at du har hatt en slik opplevelse med oss i Tryg. Vi gjør vårt beste hver dag for å gi kundene best mulig opplevelse, og vi er alltid åpen for forslag til hvordan vi kan bli bedre. Mvh Tryg forsikring
Da jeg skulle reise for 2 år siden så bestilte jeg reiseforsikring i 3 måneder valgte fra og til datum.. Igår fikk jeg brev fra inkasso der det står Tryg! Ringte dem å spurte om hvorfor jeg fikk den inkassoen og hvorfor ble den ikke stoppet etter 3 måneder? Så så dem at jeg måtte ringe til for å stoppe den. Men jeg har jo valgt reiseforsikringen TIL ETT DATO!!! Da må den vel stoppet automatisk! FORFERDELIG
Hei Yalcin! Det var leit å høre at du har hatt en slik opplevelse med oss i Tryg. Du må gjerne ta kontakt med oss, slik at vi kan få sett på saken din på nytt. Mvh Tryg Forsikring
De er grei, så lenge at du ikke skal ha noe skadeoppgjør, hvis ulykken er ute, da er de ett mareritt :(
Hei Einar! Det var leit å høre at du har hatt en slik opplevelse med oss i Tryg. Vi gjør vårt beste hver dag for å gi kundene best mulig opplevelse, og vi er alltid åpen for forslag til hvordan vi kan bli bedre. Mvh Tryg forsikring
OK selskap, man bør tenke på de gamle kundene som selskapet har, føler at forsikringen bare blir "dyrere". Har ikke hatt skade, ingen kontakt med kundeservice. Har ikke noen annen kontakt med selskapet, jeg betaler regningen, kan derfor ikke anbefale selskapet. Vil sjekke andre selskaper for å se etter/om der er en bedre avtale.
Hei Otto! Takk for fin tilbakemelding! Ta gjerne kontakt med oss for en gjennomgang av avtalen din for å se om det er mulig å gjøre noe med prisen. Mvh Tryg forsikring
Vi har hatt oppgjør på reiseforsikring som gikk veldig smooth. Vi har hatt oppgjør etter stor vannskade, her er det treig saksbehandling, dårlig samarbeid med underleverandører og rett og slett dårlig kundebehandling. Vi har brukt mye energi på å diskutere med forsikringsselskapet ang. takster og hvordan saken skulle løses. Ikke bli blendet av lave priser, dette må du betale for når du faktisk har en skikkelig skade.
Hei Anne! Det var leit å høre at du har hatt en slik opplevelse med oss i Tryg og har avsluttet ditt kundeforhold hos oss. Vi gjør vårt beste hver dag for å gi kundene best mulig opplevelse, og vi er alltid åpen for forslag til hvordan vi kan bli bedre. Mvh Tryg Forsikring
Dårligste forsikringsselskap i Norge? Umulig å kommunisere med, vet ennå ikke hva som ble resultatet av innmeldt skade etter lynnedslag for tre år siden, bare at jeg ikke har fått noe erstatning. Fikk heller ikke erstattet tapt reisegods, da dette, i følge Tryg, var flyselskapets ansvar.
Hei Ove! Det var kjedelig å høre at du har hatt en lei opplevelse av Tryg når uhellet har vært ute. Det er absolutt ikke slik vi ønsker det skal oppleves når man har hatt et uhell. Vi arbeider hele tiden for å bli bedre og setter pris på alle tilbakemeldinger, ta gjerne kontakt for å få hjelp med en gang. Skadeavdelingen er åpent i tidsperioden 10:00-15:00 i hverdager på tlf og 10:00-17:00 på chat. Ta gjerne kontakt med oss på tlf 915 04040 dersom du lurer på noe. Mvh Tryg Forsikring
Har hatt to små oppgjør Knust briller på jobb. Tryg sa med en gang på tlf. Kjøp nye briller og send oss en mail på prisen så setter vi det inn på konto. Ta vare på kvitteringen tilfelle kontroll. Det var alt. Det samme sa de når vi måtte avlyse en reise på grunn av sykdom i nær familie.
Hei Gunnar! Så kjekt å høre at du var fornøyd med skadeoppgjøret når uhellet først var ute, tusen takk for din tilbakemelding :-) Mvh Tryg Forsikring