Vardia Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Meget behjelpelige, og gode priser. Har ikke hatt noe skadeoppgjør som kunde.
Får mye for pengene, uten tullball og mas! Og ingen unødvendige ekstrakostnader.
Vet ikke om de er billig nok, kjenner for lite til dere priser i forhold til andre. De er raske med oppgjør på et ødelagt vinskap. Oppgjør kom neste dag iflg skademeldingskjema jeg sendte.
I min korte tid hos Vardia har jeg blitt møtt med hovedsaklig inkompetent og arrogant personale. Etter en bilulykke bestemte mitt eget selskap å gi meg skylden til tross for at politiet konkluderte med at motparten hadde skyld og at jeg var fornærmet i saken. Skadebehandler hadde verken lest skademeldingen gjennom eller tatt kontakt med vitner eller politi. De tok fra meg bonus og egenandel, selv om jeg ikke gjorde noe galt. Jeg ga meg ikke, og til slutt gikk de med på å ta kontakt med gjeldende etater. Nå har det gått seks uker, og ingen fra Vardia svarer på mine henvendelser da jeg lurer på hva som skjer. Totalt ansvarsløst og respektløst. Jeg kan ikke forstå at de tør å behandle kundene sine slik, da kan de ikke ha mange igjen etterhvert. Dette er ikke et levedyktig selskap.
God på pris. Har ellers ikke hatt behov for deres tjenester og har således ikke noe å klage på :)
Ikke bytt! Ble overfakturert og Vardia nektet å gi seg selv om de svart på hvitt hadde lovet en annen pris en det jeg fikk. Vanskelig å få tak i i tillegg! Bare å holde seg unna!
Fornøyd med selskapet, men ikke fornøyd med en båtfosikring, og håndrering av denne. Signerte forsikringssum for båt på 8000 kr, med en 30 HK nr mercury motor. Ny motor ved signering. I avtalen står kun forsikringssummen for båten (8000 kr), ikke motor. Jeg burde jo også selv sett dette i forkant av avtalesignering, men antar at det man blir enig om på tlf også vil stå i papirene. Dog, min feil for ikke å ha dobbelsjekket. Det rare er at min søster som er forsikret i samme selskap, opplevde det samme. Hennes fordel var at skaden skjedde så fort etter å ha fått ny motor, så man fikk sjekket opp i det raskt og kom til enighet. Dette er vel hovedgrunnen til at jeg sjekker markedet for andre forsikringsselskaper også.
De var rimelig en periode, men økte totalsummen på 4 forsikringer plutselig med 50%. Foranledningen var at vi kjøpte en tredje bil og tok med bonus til et annet forsikringsselskap fordi de hadde en meget rimelig spesialavtale med bilsalgsfirmaet de første tre årene på Elbil. Jeg kontaktet Vardia og de lovet at fordi jeg hadde kjørt skadefritt i 20 år på to biler, skulle vi få "startbonus" på 75% 1. år på den bilen som vi flyttet bonusen fra. Da flyttingen av bonus ble reell, satte Vardia bonus til 20% på den bilen de hadde lovet skulle få 75%. Løftebrudd altså! Men ikke nok med det: De satte opp prisen på alle de andre forsikringene med 20%, så totalen ble en økning fra 10.000 i året til 15. 000 i året. Sånt kan man ikke godta. Jeg kontaktet dem og skulle gi dem en sjanse til å rette opp feilen, men det ville de ikke. Da var det adjø til dem! De tre andre (de tre store) forsikringsselskapene jeg tok kontakt med, ville alle gi meg 75% bonus på den bilen det var snakk om...
Uhøflig betjening! Høy pris! Dårlig avtale vilkårene, som man "merker når det skjer ". Lang ventetid for skadereduksjon. Vardia anbefales IKKE! Vi er tilbake til Gjensidige!
Var i kontakt med Vardia via telefon og e-post. Ønsket å få pristilbud på alle forsikringene mine. Fikk beskjed at så lenge jeg er bosatt i Longyearbyen på Svalbard, kan de ikke tilby meg forsikringer i Vardia! Selv ikke feks. Reiseforsikring, bolig på fastlandet, bil på fastlandet osv. Fikk beskjed at de var et lite selskap, slik at det var en policy å styre unna kunder bosatt på Svalbard. Selv om Svalbard er en del av kongeriket Norge... Og det meste jeg har forsikret befinner seg på fastlandet. -Høres ut som et lite og useriøst selskap, som man bør styre unna!!! De brukte forøvrig over 1 uke på å besvare henvendelse på e-post.
Startet opp ganske billig. Så tok det helt av. Ca 35 prosent økning i premie på 2 år. Prøvde å kontakte de for bedre tilbud. Tok ikke kontakt med meg. Ringte når jeg hadde funnet nytt selskap. Frekk i telefonen påsto att de hadde prøvd å kontakte meg.. Anbefales ikke.
Ennå ikke ryddet opp branntomta 7-8 mnd etterpå, ting står akkurat som det gjorde når brannvesenet reiste.. Dårlig kundebehandling, fins nesten ikke. Virker som de tror de slipper unna hvis de bare venter lenge nok.. De tar rett å slett ikke kontakt, men etter mye mas fra min side har de kommet fram til at de må igang, men da med enda en skuffelse da ikke takstmann har snøring på byggeteknikk og prøver seg på flere farlige snarveier med å få den opp igjen.. Hadde jeg vært en 80 år gammel dame hadde jeg blitt lurt trill rundt.. Mulig jeg også blir det, men skal krige lenge før jeg gir meg... Vi har 3 hus, biler og foreldres hus i dette selskapet, men etter disse dårlige erfaringene vurderer jeg å flytte alle forsikringer bort fra dette selskapet.. Hilsen Preben.
Kundeservice er meget god og hjelpsom. Alt er bra, ingen anmerkning. Det som kan bli bedre er at det blir mulig å betale regninger gjennom avtale giro.