Vardia Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Da jeg tegnet meg på abbonementet her sa jeg i fra at jeg var innboforsikret, men fikk til svar at det skulle dere ordne/slette, det har dere ikke gjort-ergo har jeg betalt dobbelt opp til dere og lofavør så lenge jeg har vært forsikret her, lureri, det har blitt noen kroner til dere ekstra som jeg forventer å få tilbakebetalt for denne tiden! Eva S*
Lang vente tid for å komme i kontakt via telefon. Aldri vært under 20 min telefonkø. Rask til å ta kontakt ved skade oppgjør. For store økninger i forsikringspremier ut fra pristilbud som ble gitt.
Sendte ut prisforespørsel til flere selskaper, med fire dagers svarfrist. Vardia kom på banen formiddagen 4. dagen med etterspørsel om info som faktisk sto i den opprinnelige prisforespørselen. Svarte de dermed at jeg pga det og seint svar ikke var interessert i tilbud fra de. Fikk kort tid etterpå et tydelig belærende og surt svar tilbake om at dagen i dag tross alt varte helt frem til 23.59.59. Jeg skjønner godt de andre tilbakemeldingene selskapet får her. ;)
De har ikke nettside som fungerer, den har ikke fungert på en godt stund. Hadde dyreforsikring, men den var elendig da den dekker ikke det som er dyrest.
Elendig skadeoppgjør! Når skaden først er ute, kommer de men de merkeligste uttalelser for hva som gjelder og ikke. Helt utrolig!
Sendt dem en epost for 3 dager siden, automelding tilbake om at det er stor pågang og henvendelse blir besvart så snart de har anledning.. Men 😕😠 3 virkedager gått nå, så dette er ikke bra nok kundeservice.. får prøve å ringe dem ...snart
Får gebyr for noen dager for seint innbetalt faktura oppå faktura som er betalt til rett tid, istedenfor og sende egen faktura på den som var betalt forseint uten forklaring
Har hatt vardia i mange år. Har aldri gjort bruk av forsikringen, kun betalt inn. Når det nå har oppstått en skade er de TOTALT fraværende. Jeg som kunde blir TOTALT neglisjert. Har purret mange ganger, både pr epost og telefon. Blir møtt av veldig hyggelig og forståelsesfulle personer, men det skjer ikke noe. Føler meg usynlig og ikke respektert som kunde.
Var kunde i Storebrand før, men ble oppringt av dems ivrige selger og fikk et bra tilbud som var 2-3000kr rimligere for medlemer av USBL som Storebrand ikke kunne matche. Var kunde siden 2016 og om de ikke hadde økt premien 20% igjen hadde jeg nok fortsatt hos dem. De ganger jeg hadde kontakt med kundesenter var helt greit (sist var det med en hyggelig kar fra Porsgrunn da det fortsatt het "Forsikringer for medlemmer") Eneste skade jeg hadde var steinslag med rutebytte, og da måtte jeg betale 2000kr i egenandel. Noen forsikringer (f.eks IF) gir det gratis om du har vært kunde lengere. Nå var det en dørselger/agent for NEMI som kom med et bra tilbud. Bil og MC var nesten samme pris men huset ble noen 1000-lapper billigere. Hvor bra en forsikring er vet man først når man virkelig trenger dem. Dermed har ikke jeg mye å si om Vardia. Men Insr som er/eier Vardia har kjøpt opp Nemi, dermed er jeg vel under samme tak
Forferdelig kundeservice. Satt i 1t og 30min på vent for å komme igjennom på telefon. Selv da får man ikke noe svar på det man lurer på. Å dem ringer aldri opp igjen som den lover eller. Å det positive folk skriver om dette selskapet er bare løyn. Dette er det verste selskapet jeg har hatt forsikring hos. Det går ikke Ann å stole på dem eller snakke med dem. Styr langt unna dette selskapet.
Helt greie pristilbud på forsikring, har imidlertid ikke hatt noe skadeoppgjør med dem, og det er vel da jeg vil få vite hvor bra de er.
Har vært totalkunde der, men det ble noe tull fra selskapets side da de ikke hadde oppdatert adressen min, og jeg ikke fikk tilsendt forsikringspapirene og faktura til rett adresse... Jeg prøvde å få denne tilsynelatende enkle saken ordnet opp i, men mens vi hadde dialog pr e-post, avslutta selskapet den forsikringen dette gjaldt uten å sende noen form for varsel i forkant, og uten å bry seg om den dialogen som var, prøvde å få de til å rette dette opp, men det viser seg å være svært så vanskelig, og etter en slett behandling av en såkalt forsikringsagent (les: telemarketing - selger) så er kundeforholdet nå avsluttet.... Har vært svært vanskelige å få selskapet i tale pr telefon, og i e-post sammenheng kommer det svært tydelig frem at de som sitter på det såkalte kundeservice ikke er kundebehandlere, men såkalte telefonselgere. Fikk omsider kontakt pr telefon etter at jeg satt med musikk i øret i over EN - 1 time. Spurte om vedkommende om det ikke var noen leder eller senior tilstede, men fikk til svar at det var det ikke, så jeg spurte etter en administrasjon, men nei det var det heller ikke, så jeg spurte om å få snakke med vedkommendes sjef, men vedkommende var bare en selger som solgte forsikringer, og det var alle de på det kontoret også, og de byttet bare seg i mellom på å svare på kundetelefon.. Men dere kaller dere forsikringsrådgivere? - ja det er det vi har som stillingstittel, men vi er jo først og fremst selgere på provisjon, da... For å være helt sikker på om dette kunne være mulig spurte jeg en gang til, men svaret var at de var under "omstukturering" og at det pr tiden ikke var administrasjon eller ledelse tilstede, men at de fulgte retningslinjene en "manual" de hadde fått tildelt i henhold til dette med kundeservice... Når jeg da forklarte at dette kom til å ende med at mange, ja alle forsikringer som jeg hadde ble oppsagt, så virket vedkommende likegyldig, og sa at jaja så må du bare gjøre det da! For her er ikke noen ledelse eller admin som kan hjelpe deg, og vedkommende hadde ikke noen mulighet til å hjelpe meg mere. Folkens, vær så snill... Dette selskapet er ikke bra, ikke bra i det heletatt! Styr unna, styr langt unna, her kommer det mest sannsynlig til å smelle så det holder, og da kan det være lurt å trekke seg ut før så skjer... Bare en følelse jeg fikk etter samtalen med en av de som skal hjelpe kundene sine, og på den omtalen som gis av selskapet generelt, rundt om i "Internettet" Jeg har et betydelig beløp tilgode der, som jeg venter på skal godskrives, men det tar sin tid, og alle henvendelser som gjøres nå blir ikke besvart fra dem.
Først må jeg beklage for å skryte opp dette useriøse forsikringsselskapet med en hel stjerne, var ikke mulig å gi minusstjerner. Fikk pris på mine forsikringer pr. telefon, men da fakturaen kom var prisen langt høyere. Nå var kundebehandleren ikke så hyggelig lengre, mest arrogant og frekk. Veldig enkelt å tegne forsikring hos Vardia, men alt annet er bare frustrerende. De lokker med lave priser men alt er bare lureri.