Vardia Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Billig, hatt et skadeoppgjør som forløp uten komplikasjoner. Prisen økte med 10% fra første til andre år. Tok kontakt med de, reduserte da prisen.
Elendig kundeservice. Tar ikke ansvar. Skyver ansvaret over på mitt andre forsikringsselskap hvor jeg har innbo forsikring på ting som ikke har med innbo og gjøre. Som skadet baderomsinnredning, varmtvannsbereder osv. Men mitt innbo forsikring tok på seg alt, så slapp Vardia unna og sparte noe kroner. 😡
Skal lete lenge for å finne noe mer ubrukelig enn Vardia når skaden først er der, nå har de endelig tatt på seg ansvaret og dekker skadene, så nå er det bare å vente på utbetaling for så å endre til ett forsikringsselskap som faktisk hjelper til når det trengs. Dette er takken for å være kunde i 3 år med dyreste form for forsikring hos dere.
Blev syk i Tyrkia og havnet på sykehus. Behandlingen jag fikk av Vardia har ikke jag eller noen anen vart borte i. Ringte rett til syksengen første dagen og spurte hvordan jag hadde det, ordnet opp med sykehus og erstatninger før jag kommet meg hjem. Fikk inbrudd I bilen i gøteborg. Ringte Vardia. Noen timer senere gikk jag og handlet nye klær med full erstattning fra Vardia. Kanselert og skiftet flere forsikringer uten problem... Svarer med en gang i kundtjeneste, ikke noen sure miner, bare hyggelig og hjelpsomme folk. Kanskje beror på hvordan man bemøter dem selv lit???
Lyger når man tegner forsikring, sier ting e forsikret, men når man trenger hjelp gjelder ikke den ikke for ditt og for datt!!! Les alt nøye gange 10. Når man sier opp forsikringen sender dei til inkasso, ingen rekning, ingen purring.
Gunstige priser varer bare i ett år. Tøvete bortforklaringer når urimelig prisøkning blir påtalt.
Var så uheldig at familiebilen tok fyr. Tok nesten 5 mnd før dem klarte og kjøre ut erstatning oppgjøret. Fikk ha leiebil i 14 dager bare. Utrulig dårlig kundeservice. Svarer ikke på mailene og viser utrulig dårlig service. Måtte krangle med dem for å få det vi hadde krav på.
Vanskelig å komme gjennom til kundebehandler/kundesenter med saker.
I månedsskifte mars/april flytta vi alle forsikringene våre til deres selskap, Vardia, da vi fikk et bedre tilbud hos dere enn det vi hadde. Vi bestemte oss imidlertid å droppe reiseforsikring da vi ikke hadde reiseplaner for sommeren, våre "reiser" ville denne sommeren bare være bærturer. Deres representant anbefalte meg da sterkt og ikke droppe denne forsikringen da denne dekka alt så snart vi var ute av døra hjemme. Javel, da trodde vi på henne og tegna reiseforsikring allikevel. Så var dessverre uhellet ute etter en moltetur. For å gjøre ei lang historie kort; da vi gikk ut av myra og tilbake til bilen, kom det ei voldsom regnskur. Jeg så ingenting gjennom brillene og tenkte at jeg måtte ta av meg brillene. Det rakk jeg ikke, jeg gikk rett og slett på "trynet" i en nedoverbakke, slo nesa og ansiktet i bakken. Brillene ble trykka inn i panna mi, med begge glass oppskrapa og ødelagt innfatning, i tillegg var hele nesa et eneste skrubbsår samt skrubbsår i panna, på haka og hendene. Blodet rant. Så, da jeg henvendte meg til deres Vardia mhp å få erstatning fra reiseforsikringen for uhellet, fikk jeg bare beskjed om at ;"nei, den slags skade omfattes ikke av forsikringen"!! HVA, sier jeg, det var jo nettopp det deres forsikringsselger snakka så varmt om ved salget at forsikringen dekka! Nei, dessverre. God bedring! Videre henvendte jeg meg til Kongsberg nye bbl. Hvor jeg første gang ble kjent med deres forsikringsselskap og ble anbefalt deres selskap, for å høre om de kunne hjelpe meg. De hadde ikke noe med forsikringene å gjøre, men de ringte allikevel til Vardia og snakka med en representant hos dere om mitt tilfelle. Da var det blitt sagt at det hadde stilt seg annerledes mhp erstatning dersom jeg hadde velta på sykkel og skada meg på samme måte! Forstå det den som kan! Og hva med forsikringsselger som anbefalte reiseforsikringen? Villedende reklame?