Vardia Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Trodde kriminelle handlinger var straffbart i Norge. Skygg langt unna Vardia forsikring. Hyggelige pusete selgere blir som ulver i skadeoppgjør. Her er det garantert ingen ting å hente ved skade.
Har brukt dem i ca 5 år. Aldri trengt dem før vannskade på bil etter en kraftig storm med mye nedbør. Skaden var kostbar å få tilbake til original stand. Da var det blankt avslag. Dette fikk jeg da vite via verkstedet. De kan nok skryte av lave priser men det hjelper deg ikke når du trenger dem
Jeg har prøvd og få kontakt med dere VARDIA tlf 75400300 Jeg ønsker en samtale med en av deres agenter angående min total forsikring.
Hunden min klarte i går kveld å bite seg selv slik at øvre hjørnetann stakk ut gjennom kinnet. Dro selvsagt rett til dyrlegen, hvor hunden ble bedøvet og sydd, samt fikk med medisiner hjem. Jeg betalte dyrlegen selv, da dyrlegen ikke hadde direkteoppgjørsavtale med Vardia. Dyrlegen mailet deretter regningen og epikrisen til meg, slik at jeg kunne kontakte Vardia i dag og videresende dokumentasjonen. Ringte Vardia og fikk snakke med en forsikringsagent. Han spurte om hva som hadde skjedd, og hva jeg måtte betale. Jeg leste opp hva det sto på regningen, og sa at jeg kunne sende dokumentasjonen til ham. Men det trengte jeg ikke, sa han, og fortalte videre at jeg bare trengte å oppgi kontonummeret mitt. Så satte han pr omgående over det beløpet som forsikringen dekket etter at egenandelen var trukket fra. Han ba meg så om å beholde kvitteringen i et halvt års tid i tilfelle selskapet senere måtte ha dokumentasjon ved en eventuell revisjon. Bedre og raskere service enn dette kan man ikke få, med mindre selskapet har en avtale med dyrlegen om direkteoppgjør da, selvsagt. En absolutt veldig positiv opplevelse for meg som forsikringstaker! Kan absolutt anbefale Vardia til andre, hvilket jeg forsåvidt allerede gjorde rett etter telefonsamtalen med forsikringsagenten. Ringte da et familiemedlem som også har hund og tipset om den gode servicen i mitt forsikringsselskap, da det slett ikke alltid går så raskt å få tilbake utlegg man har hatt. Så i morgen blir det sannsynligvis enda et familiemedlem som går over til Vardia!
For mye venting på telefoner, stadig nye fakturaer, i steden for alt på en faktura.
Holder fremdeles på med et skadeoppgjør jeg startet opp i mai, nå har det gått snart fire mnd. I tillegg sendte de et selskap de samarbeidet med som påsto at jeg løy om skaden. Bytter selskap nå. Cecilie