Vardia Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hunden min klarte i går kveld å bite seg selv slik at øvre hjørnetann stakk ut gjennom kinnet. Dro selvsagt rett til dyrlegen, hvor hunden ble bedøvet og sydd, samt fikk med medisiner hjem. Jeg betalte dyrlegen selv, da dyrlegen ikke hadde direkteoppgjørsavtale med Vardia. Dyrlegen mailet deretter regningen og epikrisen til meg, slik at jeg kunne kontakte Vardia i dag og videresende dokumentasjonen. Ringte Vardia og fikk snakke med en forsikringsagent. Han spurte om hva som hadde skjedd, og hva jeg måtte betale. Jeg leste opp hva det sto på regningen, og sa at jeg kunne sende dokumentasjonen til ham. Men det trengte jeg ikke, sa han, og fortalte videre at jeg bare trengte å oppgi kontonummeret mitt. Så satte han pr omgående over det beløpet som forsikringen dekket etter at egenandelen var trukket fra. Han ba meg så om å beholde kvitteringen i et halvt års tid i tilfelle selskapet senere måtte ha dokumentasjon ved en eventuell revisjon. Bedre og raskere service enn dette kan man ikke få, med mindre selskapet har en avtale med dyrlegen om direkteoppgjør da, selvsagt. En absolutt veldig positiv opplevelse for meg som forsikringstaker! Kan absolutt anbefale Vardia til andre, hvilket jeg forsåvidt allerede gjorde rett etter telefonsamtalen med forsikringsagenten. Ringte da et familiemedlem som også har hund og tipset om den gode servicen i mitt forsikringsselskap, da det slett ikke alltid går så raskt å få tilbake utlegg man har hatt. Så i morgen blir det sannsynligvis enda et familiemedlem som går over til Vardia!
For mye venting på telefoner, stadig nye fakturaer, i steden for alt på en faktura.
Holder fremdeles på med et skadeoppgjør jeg startet opp i mai, nå har det gått snart fire mnd. I tillegg sendte de et selskap de samarbeidet med som påsto at jeg løy om skaden. Bytter selskap nå. Cecilie
Huset til min gamle mor har i flere år vært forsikret hos Vardia. Huset skulle selges i fbm at hun måtte flytte på sykehjem. Det ble da i den forbindelse dessverre oppdaget vannlekkasje i sokkelleiligheten. Skaden ble meldt - etter MANGE purringer og etter ei uke ankom noen fra et samarbeidende firma og utbedret lekkasjen. Deretter startet henvendelsene, både pr. telefon og mail, for å få gjennomført takst og videre tiltak før huset ble solgt. Rådgiverne som vi snakket med var lite etterrettelige, ga aldri skriftlige tilbakemeldinger underveis (til tross for at vi sendte mailen og bad om skriftlige tilbakemeldinger)! Etter hvert bad jeg om å få snakke med ledelse i selskapet, noe rådgiverne etter alle kunstens regler klarte å forhindre oss fra! Snakk om arroganse! ETTER NESTEN 2,5 MÅNEDER og ditto mange purringer, kom avslaget. I mellomtiden kunne det ikke gjøres tiltak i påvente av takst og avklaringer! Jeg føler meg overbevist om at dette selskapet driver med utmattelsesstrategi i fbm skadeoppgjør. Vi pårørende har ikke energi til å klage på deres beslutning, eller ha videre dialog med dem på noe vis. Med bakgrunn i våre erfaringer med Vardia, ADVARER VI ANDRE MOT Å ETABLERE, ELLER FORTSETTE, ET KUNDEFORHOLD MED VARDIA! Det er når skaden skjer at du vet hva slags forsikringsselskap du har! Vardia er elendig! :)
God service, hyggelige og veldig hjelpsom. Fikk hjelp med en gang etter skaden skjedde. ANBEFALER PÅ DET STERKESTE.
Har alle forsikringer hos vardia. Dem har utrolig bra pris og dekningen vi har er solid. Skadeoppgjør er fantastisk. Hurtig hjelp og kjapp behandlingen. Eneste minus er kanskje normal åpningstid (men fortsatt mulig å få tak i deres samarbeidspartnere Falck, som hjelper deg ved behov). Tommel opp og mer til.