WaterCircles Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Får god og rask hjelp hver gang jeg kontakter. Alltid tilgjengelig. Hyggelig og behjelpelig ansatt.
Selskapet sier de er svært selektive med hvem de velger å forsikre. Diskriminering, kaller jeg det.
God og raskt service, gode tilbud. Fikk pris på innbo, bil og motorsykkel, en del bedre prisen enn adnre steder.
Gode priser og god oppfølging av rådgiver. Svarer raskt på spørsmål og er lett tilgjengelig. Anbefales.
I forbindelse med vannskade avdekket ikke takstmenn fra selskapet det fulle skadeomfanget, og de nekter i ettertid å dekke kostnaden for å utbedre disse. I tillegg bruker de et annet forsikringsselskap for deler av skadeomfanget, som gjør at jeg som kunde må forholde meg til to selskap som kaster ansvaret frem og tilbake mellom hverandre.
Jeg har super kasko på bilen min Tesla S90D mod2016 og har vært kunde 3 år, når jeg kræsjet bilen min, meldte skade på Water circle , 3 dager senere fikk jeg beskjed at de ikke dekker skade og ble jeg sagt opp som kunde, da ble jeg sjokkert og har opprettet sak mot dette selskapet. Så jeg anbefaler ikke dette selskapet den veldig dårlig kundeservice selvom den er billig.
Veldig hyggelig og behjelpelig kundeservice. Flink til å svar på det jeg lurte på. Rask til å svare:)
Kontaktpersonen jeg har gjør en utmerket jobb, får raskt svar og er meget hyggelig. Har hatt mange forsikringsselskaper oppigjennom, men dette er en av de bedre også på pris.
Vår hund ble akutt syk og måtte til dyrehospital for behandling. Sendte inn elektronisk skademelding i påsken og allerede første dag etter påske var saken behandlet og oppgjør på vei. Så rask avklaring - og så kjapt oppgjør - var en lettelse og mer enn jeg forventet. Bra!
God service og gode priser. Rask kundebehandling og personlig oppfølging.
Enkelt med en kontaktperson, som svarer raskt. God oppfølging hele veien. Prisen er også konkurransedyktig.
Betaler ikke arbeid de har bestilt. Svarer tregt på mailer. Ikke alle mailer blir besvart. Vanskelig å få avklart ansvarsforhold. Tiden går.
Fikk en liten skade på bilen i begynnelsen av februar. Meldte skaden på nettet og fikk mail tilbake med skadenummer kun noen få minutter senere hvor det også sto info om verksted og leiebil. Bilen er nå reparert og strøken igjen uten noen som helst problem. Super og rask kundebehandling!!
Så langt godt fornøyd med forsikringene og fast kontaktperson.
Her er man avhengig av å måtte ringe kundeservice. Du blir satt over hit og dit og det er generelt vanskelig å få svar. Du kan være sikker på at "din rådgiver" ikke er på jobb eller har sluttet når du trenger hjelp. Det er ikke noe som heter "Min side" i dette selskapet og de sier det heller ikke er planlagt. Syntes dette er merkelig i 2022. Tyder på små forhold og begrenset økonomi. Watercircles er åpne på at de ikke ønsker kunder som har skadehistorikk. Det spiller ingen rolle om du har vært uheldig, og du straffes merkbart dersom du skulle ta i bruk forsikringen i dette selskapet. Alle fordeler de skryter av som "en del av konseptet" forsvinner straks du melder inn et uhell. Når det gjelder skader så er det lite som faktisk dekkes. Rådgiver forteller meg at litt av konseptet faktisk er å finne de kundene som ikke bryr seg om dekninger, men er såpass trygg på å ikke benytte forsikringene at det kun er pris som betyr noe (!). Det er også høye egenandeler. Innboforsikringen har markedets høyeste egenandel på 5.000,- som laveste alternativ. De ønsker at kundene skal velge så høye egenandeler som mulig. Vær nøye med å sammenligne betingelsene rundt dekninger på toppforsikringene her, spør om egenandeler og vær oppmerksom på regler rundt tap av bonus etc. Bruker du forsikringen kan du like gjerne bare bytte selskap, da skrur de opp prisen og du får ingen fordeler. Er du KUN opptatt av pris, og skal KUN ha standard dekninger og høye egenandeler kan du bli fornøyd her dersom du synes det er greit å ringe for hver minste ting...
Rimeligst på pris! Men ved skade blir det dyrt for forbruker! Lover e-faktura men vil ikke levere e-faktura. Selskapet foretrekker nok avtalegiro, siden det gir mulighet for å øke premien uten at kunden merker det.