WaterCircles Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Men, sikkert sånn hos andre selskaper også??? Ingen egen logg inn side. Men, er relativt billigere enn alle andre, enn så lenge..
Jeg opplevde å få en brannskade og fikk kontant oppgjør. Styr unna, de velger bevisst å hale ut tiden slik at du må akseptere. Ikke fikk jeg MVA refusjon før jeg truet med rettsak. Salgsavdelingen er særdeles høflige og serviceinnstilt, oppgjørsavdelingen bør rekonstrueres og samtlige ansatte der bør byttes ut, ekstrem dårlig service og oppgjør. Styr unna, det er først når skaden inntreffer du ser hva selskapet er lagd av. Og i dette tilfelle er det lite flatterende og grenser til svindel.
Jeg ønsker å sjekke pris med andre selskap Samtidig som jeg er veldig fornøyd med watercicles
Kun positivt ,veldig bra kundeoppfølging. Gode priser.
Veldig greit med personlig forsikringsagent. Raske svar på spørsmål.
Byttet båtforsikring fra Pantaenius etter at jeg ble kontaktet av en selger fra Winterbergh / WaterCircles. Ingikk avtale der det står at forsikringen er i bruk fra og med den 1.7.2022. Fikk en skade på båten samme dag og meldte da fra til Winterbergh som raskt meddelte at forsikringen ikke gjelder før en uke senere og de ikke tar noe ansvar for skaden og ellers ønsket meg en fin dag. Tok opp tråden med Pantaenius som tok seg an saken og jeg byttet deretter tilbake til Pantaenius. Min melding er derfor helt klar: Ikke bruk Winterbergh / WaterCircles !
Ting som normalt blir dekket av andre selskap står med liten skrift i forsikringsavtalen til watercircle at de ikke dekker, selv med topp dekning.
Når jeg byttet til watercirkles, så sa andre selskaper at der blir nok bare ett år, så bytter du garantert. Og det hadde de rett i. Rot fra ende til annen. Styr unna.
Henvendte meg til min forsikringskontakt. Ble kjapt satt videre til skade avd. Her gikk det kjapt. Skadesak opprettet. Fikk nødvendig hjelp og informasjon. På 15 min ordnet ned transport til verksted og leiebil. Supert! Sverre R.
Seriøst selskap som har dyktig forsikringsrådgiver. Et selskap som leverer på øverste hylle av mine forventninger. Anbefales til alle som har ønske om et trygt og seriøst forsikringsselskap å forholde seg til.
Byttet til WCF pga pris men alle vet at forsikringer har en pris før skade og en etter skade..... Fikk bilhavari kl 0130 på natta i Østerdalen. I spenning ringte jeg veihjelpnummeret. Der svarte de kjapt og greit og tauebil kom. Enkel sak med god service. Så har vi en sak med behov for rettshjelp. Saken oppsto mens vi enda hadde forsikringen hos et annet selskap men saken ble meldt inn til WCF. Da fikk vi kjapt svar, og ryddig svar. Vi måtte melde saken inn til vårt gamle selskap, men om det gamle selskap avviste saken, så ville WCF ta tak i den. Korts sagt har de for disse to små sakene gikk eksemplarisk saksbehandling.
Meget god pris. Krever god "forsikringshistorikk".
Totalt fraværende kundeservice. Veldig vanskelig å få tak i. Økte premien på bilforsikringen pga steinsprutskade (!!)
Da pandemien kom, og reisen måtte avbestilles, hadde jeg pengene på konto i løpet av ei uke. Har hørt at andre ventet i nesten 2 måneder! Utrolig hyggelig saksbehandler og kundebehandler. Svarer fort på mail om jeg lurer på noe. Alltid tilgjengelige. Har brukt dette forsikringsselskapet i mange år, og vil fortsette med det! Det eneste jeg kunne ønske annerledes, er at jeg selv kunne bestemt forfallsdag på fakturaen!
Signerte på forsikringskontrakt i Juli 2021. Fikk elite forsikring da de hadde motorhavari forsikring på bobil inntil 10år i følge selger. Hadde nå skade med motorhavari. Da sier de at det er 8år i henhold til vilkår. Jeg ber selger ordne opp men ingen ting skjer. Ikke svarer de på e-post, ikke på meldinger og ikke på telefon. Skygg unna dette firmaet.
Personlig rådgiver, direkte kontakt. God service og veldig hyggelige priser.