WaterCircles Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Kundeoppfølging. Ringer opp for å minne på om endringer.
Rask respons på tlf og sms med en fast saksbehandler
Jeg har vært kunde hos Winterbergh/WaterCircles i omlag 15 år. Vi hatt skader på innbo ved et par anledninger, og oppgjørene der har gått veldig greit. Vi valgte derfor også å tegne reiseforsikring hos dem, men det ble dessverre en svært dårlig erfaring med et eller bra selskap. Første gang vi trengte reiseforsikringen, var da vi mistet bagasjen på en flyplass i utlandet en fredag kveld. Vi tok kontakt med forsikringsselskapets vakttelefon, men de visste ikke hva de skulle gjøre og ba oss ringe tilbake mandag klokken 8 i kontortiden! Vi fikk heller ingen opplysninger om hva forsikringen eventuelt dekker eller ikke dekket, så det ble en vanskelig helg. Det ble også mye styr med oppgjøret i ettertiden, som til slutt ble dekket av Viking som betjener vakttelefonen til Watercircles utenfor kontortid. Neste gang var vi på reise med et barn som ble sykt og vi måtte finne alternativ transport hjem. Vi tok kontakt med vakttelefonen og forklarte situasjonen. De bekreftet at vi kunne reise hjem med alternativ transport og ville få dekket dette så lenge vi tok vare på alle kvitteringer. Når vi kom hjem sendte vi inn kvitteringene slik de ba om, men hadde da ombestemt seg og ville ikke dekke utgiftene allikevel. Vi fikk forklart at vakta bare hadde gitt oss en muntlig godkjenning, men egentlig skulle gitt oss en skriftlig godkjenning. En svikt i selskapets egne interne rutiner som ikke vi hadde noen forutsetninger for å vite. Det sto heller ikke noe om dette i forsikringsbetingelsene. Men selskapet mente allikevel at vi måtte ta kostnadene selv. Etter disse to opplevelsene valgte vi å bytte selskap. Selskapet har vært OK på villa- og innboforsikring, men reiseforsikringen har fungert svært dårlig. Da vil jeg anbefale å finne et annet selskap.
Rimelig, men ingen kundeservice utenom arbeidstid og ei heller noe informasjon på "min side". Kjapp på oppgjør.
Min erfaring med WaterCircles Forsikring var alt annet enn positiv. Selgeren jeg snakket med var svært arrogant og virket ikke interessert i å gi meg et tilbud. Da jeg nevnte at jeg ønsket å sammenligne tilbudet med mitt nåværende forsikringsselskap før jeg tok en avgjørelse, ble jeg møtt med en negativ respons. Selgeren uttrykte at han ikke var særlig interessert i å gi meg et tilbud siden jeg ønsket å sammenligne priser med mitt nåværende selskap, der jeg har vært en lojal kunde i lang tid. Dette virket svært arrogant og ga meg en dårlig følelse av selskapet. Det er helt normalt og forståelig å sammenligne tilbud fra ulike forsikringsselskaper før man tar en beslutning. Jeg forventer at et seriøst forsikringsselskap skal behandle potensielle kunder med respekt og forståelse, noe som ikke var tilfellet hos WaterCircles Forsikring. Basert på denne negative opplevelsen, vil jeg anbefale andre å styre unna dette selskapet. Det finnes mange andre forsikringsselskaper som er mer enn villige til å gi deg gode tilbud og behandle deg med den respekten du fortjener som kunde.
Opplevelsen med Watercircles har vært den dårligste som jeg har opplevd med en forsikringsselskap hittil nå. De ringte meg og ga meg tilbud for å bli kunde så ble jeg det og nå etter 3 år plutselig pga dårlig vær ble en ulykke med meg som gjorde at bilen ble skadet. Og de er så dårlige at de aldri tok kontakt og fortalt om bilen kan repareres eller hva som skal bli gjort og ikke hverken verksted eller jeg hørte fra dem til jeg ringte dem etter 2 uker og spurte at hva som skjer. Og da får jeg vite a saken din er klart på lenge så dere kan starte rep på bilen så. Jeg måte ringe selv til verkstedet og si det og etter det når bilen ble ferdig så ringte verkstedet til water circles og sa at bilen er ferdig og kan bli hentet. Og samme igjen at de aldri ringer til meg. Jeg måte ta kontakt med dem og Fikk vite at bilen er ferdig for 3 uker siden og de har ikke skrevet en ord til meg om bilen. Og en sånn skade tok cirka 3 måneder nå. Bare fordi de ikke gidder å ringe. Beskjeden som jeg fikk var at de er alt for mye opptatte. Hvordan kan de drive sånt. Skikkelig dårlig selskap altså. Veldig misfornøyd. Jeg forstår ikke at hvordan sånne useriøse aktører får lov til å drive forsikring selskap.
Hurtig og greit oppgjør etter bilskade. høy prisstigning