WaterCircles Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Etter kollisjon med bil ringte takstmann dagen etter og skaden var ferdig behandlet. Man slipper også meny med tastevalg hvis man ringer inn. Det er som om det er førstemann til å svare på telefonen og det umiddelbart!
Rask på hjelp, ingen diskusjoner. Hurtig oppgjør. Anbefales.
Meget bra med egen kontaktperson - Gir god kontakt og enklere samarbeid.
God kundekontakt med rask respons og god oppfølging.
Meget godt selskap som vi har hatt i mange år. Pris har alltid vært lavere enn de store selskapene. Rask og god behandling ved skade.
Hadde en større skade i huset men ble skuffet over dårlig oppfølging fra WaterCircles bl.a. måtte vi purre flere ganger før takstmann kom, avtaler for befaring ble ikke holdt, det var ingen informasjon om hvordan man skulle gå fram for å få reparert skade og hvilke håndverkere man skulle benytte, skadeoppgjør tok lengre tid enn nødvendig, selskapet skiftet kundeoppfølger uten å informere oss, e-post meldinger fra oss ble ikke besvart og erstatningsbeløp ble satt for lavt uten en god forklaring.
Dårlig prosess ved skade, sender håndverkere som skader huset ytterligere, inngår avtale om arbeid som skal utføres - men holder ikke avtaler, kobler seg på internett med kundens sikringskode, utfører arbeid på elektrisk anlegg som ikke er anledning til uten å være godkjent elektriker, mangler i kostnadsestimat. Vanskelig kommunikasjon.