Chilimobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Kom hjem etter en uke i USA og fikk en regning på nesten kr 1200 for databruk og telefon. Umulig å skjønne fakturaen. En telefon ser ut til å ha kostet kr 264, og skal ha vart i 41 minutter. Det var den telefonen jeg tok til Chili for å spørre om hva det kostet å bruke abonnementet i USA (dyreste abonnement). Da jeg endelig kom gjennom, kunne Chili ikke svare. Ellers kostet 664 MB kr 419! Jeg har skiftet til Fjordkraft, som har fornuftige priser i hele verden.
Jeg byttet fra Telia fordi de overfakturerte meg hele tiden på tjenester jeg aldri brukte, og Chilimobil sitt abonnement virket rimelig. Jeg oppdaget det litt sent, men fant ut jeg fikk aldri sim-kortet og ble 5 dager uten sim-kort (noe som var veldig frustrerende) fordi de hadde sendt til feil adresse. Heldigvis svarte de fort og fikset på saken, og innen 2 dager fikk jeg sim-kortet. Når det gjelder appen så kan forbedres, i forhold til Telia mangler de detaljer på forbruket. De har heller ikke BANK ID og kan ikke benytte efaktura og håper det blir tilgjengelig snart. Har ikke hatt noe problemer med 4G og tale/sms. Ellers er jeg nokså fornøyd og forblir kunde, så lenge det ikke oppstår nye problemer.
Jeg har kun hatt god erfaring med Chilimobil. Får alltid hjelpen jeg trenger av kundeservice og de har gode priser på sine abonnementer!
Byttet fra Ice pga at jeg ikke kunne motta mms uten at 4G var slått på før noen skulle sende et bilde. Nå får jeg bilder uten problemer og alt annet fungerer også. Synd de ikke tilbyr utenlandspakker la Ice.
Jeg har bare positive erfaringer med Chili det året jeg har hatt de. Fått autofaktura og fikk simkort med en gang.
Ble kontaktet av kundeservice, jeg bruker vist det "frie" mobilnettet feil da jeg har delt det med tv skjermen min for å se i stort format. Fri mobilnettbruk kommer visst med overvåking av kundeservice. Synes jo det er betenkelig at jeg ikke har lov å se på serier med mitt frie nett på en tv skjerm framfor å se på telefonen. Om jeg ville ha internett til å bruke måtte jeg kjøpe den tåpelige pakken til 549 for 100 GB som mobilt bredbånd. Istedenfor å bruke mobilen med "fri" bruk
Ser ut du hadde det verste kundeservice i Norge. 7 dager etter, ingen svar på epost. SIM kortet kom ikke før eller på avtalt tid. Nå mobilen er låst. Ingen kommunikasjon. Det var en stor feil å bytte til dere. Når ringer til kundeservice telefon, må vente nesten 20 minutter. Må bytte operator igjen.
Gikk over fra Talkmore til Chilimobil. Chilimobil sier opp for meg abonnementet fra Talkmore som er vanlig. Jeg fikk ikke simkort i tre uker, da bel jeg uten mobil telefon forde Talkmore har stoppet abonnementet. Jeg bestemmer meg å kjøpe abonnement fra Telenor. Telenor sier opp for meg Chilimobil. Men nei da Chilimobil vil ikke gi slipp, de fortsetter å sende faktura nå i tre måneder. Dette er useriøst. Nå fikk jeg endelig ordnet med kundeservice. Abonnement og to siste faktura blir slettet. Chilimobil har alt å tape hvis de fortsetter med denne uærlige strategien.
Har hatt Fri Data i snart 6 mnd. Kjempefornøyd. Dekningen er bra også!
Ingen problem eller ekstra kostnader, eg har fri bruk.
Jeg flyttet over fra Telenor til Chili og det tok kun noen dager. De ordnet alt og jeg ble informert via SMS om status samt pr. e-mail. Fikk så SIM kort og beskjed om at alt ville være ordnet innen 11:00 dagen etter, og det var det. Har også hatt positiv opplevelse med kundservise som har utført alt jeg har spurt om. Så lang er alt helt topp.
Utrolig dårlig erfaring ifht mine gamle abonnementer. logger inn på min side men klarer ikke å se detaljene til brukt data/tale eller når og hvor jeg har brukt mine data/tale-minutter osv!!! bare ser en betalt/ubetalt faktura beløp og hvor mye data jeg har igjen.... Veldig dårlig nett/dekning også! Skal bytte mobilabonnementet akkurat nå, trolig går tilbake til min gamle og er villig til å betale mer. Anbefaler ikke i det hele tatt chili-abonnementet
Jeg er veldig fornøyd: Chili mobil kundeservice er den beste, tror jeg. Jeg pleier å bruke e-post og de er kjempe snille og hjelpsomme. Dekning er ok. Hastighet også. Jeg bestilte 6 Gb og senere endret jeg med Fri Data. Jeg tester det enda men til dette øyeblikk det ser ut som alt er i orden. Jeg anbefaler Chili mobil på det sterkeste.
Prisen på fri data er ikke sammenliknbar med de andre mobiltelefoniselskapene. Jeg er veldig fornøyd! Fint å kunne dele til iPad og PC når du ikke har internettdekning og slippe å tenke på forbruket av GB.
Aldri noen problemer, fungerer slik som det skal! Bra hastighet og jeg vil si ubegrenset bruk.
Vi har fått inkassovarsel. Måtte betale 300 kr i gebyr ellers stengde de tlf. I tlf sa de at vi hadde fått varsel på SMS og Mail. Noko som ikkje stemmer. Det virker som de bare sender faktura rett til inkassoselskap. Aldri hatt inkasso i hele vårt liv. Vi ringde fredag, da skulle de sjekke med rekneskapsavdeling å ringe oss tilbake. Dei ringde ikkje tilbake. Vi prøvde å ringe de igjen, var nr 30 i køen å vi kunne taste 1 for å bli ringt oppigjen. Vi tastet 1 men ingenting skjedde. Lureri😱