Chilimobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Kom hjem etter en uke i USA og fikk en regning på nesten kr 1200 for databruk og telefon. Umulig å skjønne fakturaen. En telefon ser ut til å ha kostet kr 264, og skal ha vart i 41 minutter. Det var den telefonen jeg tok til Chili for å spørre om hva det kostet å bruke abonnementet i USA (dyreste abonnement). Da jeg endelig kom gjennom, kunne Chili ikke svare. Ellers kostet 664 MB kr 419! Jeg har skiftet til Fjordkraft, som har fornuftige priser i hele verden.
Jeg byttet fra Telia fordi de overfakturerte meg hele tiden på tjenester jeg aldri brukte, og Chilimobil sitt abonnement virket rimelig. Jeg oppdaget det litt sent, men fant ut jeg fikk aldri sim-kortet og ble 5 dager uten sim-kort (noe som var veldig frustrerende) fordi de hadde sendt til feil adresse. Heldigvis svarte de fort og fikset på saken, og innen 2 dager fikk jeg sim-kortet. Når det gjelder appen så kan forbedres, i forhold til Telia mangler de detaljer på forbruket. De har heller ikke BANK ID og kan ikke benytte efaktura og håper det blir tilgjengelig snart. Har ikke hatt noe problemer med 4G og tale/sms. Ellers er jeg nokså fornøyd og forblir kunde, så lenge det ikke oppstår nye problemer.
Jeg har kun hatt god erfaring med Chilimobil. Får alltid hjelpen jeg trenger av kundeservice og de har gode priser på sine abonnementer!
Byttet fra Ice pga at jeg ikke kunne motta mms uten at 4G var slått på før noen skulle sende et bilde. Nå får jeg bilder uten problemer og alt annet fungerer også. Synd de ikke tilbyr utenlandspakker la Ice.
Jeg har bare positive erfaringer med Chili det året jeg har hatt de. Fått autofaktura og fikk simkort med en gang.
Ble kontaktet av kundeservice, jeg bruker vist det "frie" mobilnettet feil da jeg har delt det med tv skjermen min for å se i stort format. Fri mobilnettbruk kommer visst med overvåking av kundeservice. Synes jo det er betenkelig at jeg ikke har lov å se på serier med mitt frie nett på en tv skjerm framfor å se på telefonen. Om jeg ville ha internett til å bruke måtte jeg kjøpe den tåpelige pakken til 549 for 100 GB som mobilt bredbånd. Istedenfor å bruke mobilen med "fri" bruk
Ser ut du hadde det verste kundeservice i Norge. 7 dager etter, ingen svar på epost. SIM kortet kom ikke før eller på avtalt tid. Nå mobilen er låst. Ingen kommunikasjon. Det var en stor feil å bytte til dere. Når ringer til kundeservice telefon, må vente nesten 20 minutter. Må bytte operator igjen.