Chilimobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Overgang presis når det ble sagt. Fungerer utmerket. Heftig med 1000gb og 12 gb i eu/eøs. Kundeservice svarte på sms.
Ble kunde hos ChiliMobil i slutten av mai 2018 og er kjempefornøyd. Endelig kan jeg bruke mobildata tilnærmet ukritisk når jeg streamer musikk, videoer og surfer på nettet. Uslåelig tilbud med 399 kr mnd for opptil 1000 GB data (12 GB i EU/EØS). Anbefales!
Bestilte portering torsdag, fikk sim-kort tirsdag, alt oppe og gikk torsdag. MinSide fungerer slik den skal i motsetning til hva mange andre har sagt. Som nevnt er det lite info, ikke så mye som en SMS en gang om at du må sette inn det nye sim-kortet. Det gamle sim-kortet ble terminert og ugyldig uten forvarsel. 168 mbit/s nedlasting, 60 mbit/s opplastning på Speedtest.net sentralt i Oslo. Hva skal man med app og minside for annet enn faktura når man har "Fri data"? :)
FRI DATA!!!! Dette sier stort sett alt! Hadde Telenor 8gb før og betalte det samme, samt gratis Bank ID på mobil!!
Tekniske problemer og ingen kundeservice. Sim-kortet er ikke klargjort etter aktiveringsdato. Ingen respons fra Chili kundeservice på flere dager.
Dem er like bra som Telenor og Telia og andre. Med fri data bruk trenger de ikke app lenger og ingen kommer til å sjekke sin forbruk når alt e fri.
God og rask kundeservice. Bedre dekning her jeg bor enn Telenor har.
Beste operatør i norge etter min erfaring Min side kan bli bedre, men ellers er alt som det skal!
I begynnelsen etter at jeg byttet til chili hadde de stor pågang og kundeservice virket sprengt. Men virker som de har ordnet opp og fått kontroll, nå er jeg fornøyd med å ha et abonnement som kontinuerlig er billigst og at man alltid får minst like bra vilkår som de andre operatørene. Så slipper jeg å følge med på om jeg burde bytte hele tiden
Ingen funksjonalitet på hverken "Min side" eller i app, du må kontakte kundeservice for alt mulig. Helt tragisk! Og utrolig lang responstid på henvendelser i tillegg. Og når de endelig svarer, så er det ett under hver gang de klarer å få gjort noe, eller de klarer gjøre det riktig. Gikk under en uke før jeg bestilte portering til ett annet selskap.
Chilli mobil har et ekstremt dårlig brukersnitt mot kundene sine. Min Side har serriøst tre knapper og en av de er "logg ut". Samtidig skal den ene siden inneholde litt informasjon om bruken din, men det dukker ikke opp før etter 3-4 refresh av siden. Kundeservice har jeg vært så heldig at jeg aldri har trengt. Selskapet tilbyr AvtaleGiro men ikke eFaktura. Alternativet da er at du får en regning på epost. Sånn oppsummert virker det som selskapet prøver ta igjen de "tapte" inntektene med å ikke utvikle løsninger for kunden. Tilby dårlige betalingsalternativer og samtidig sender raskt ut inkasso regninger med ekstra gebyrer hvis du glemmer deg en gang/dag. Hvis du betaler regningen din til god tid, og ikke er kresen på informasjon uten å gå igjennom kundeservice så er alt greit. Da vil du ikke merke at du har Chili mobil isteden for et annet selskap. Men jeg liker bare ikke tanken på hvordan de ønsker å drive sin bedrift, og derfor vurderer jeg å bytte. De ti kronene ekstra kan utgjøre noe forskjell.
De har ikke efaktura, kid på regningene er ugyldig.. og sånt ekstra stress passer ikke meg
Konkurransedyktig pris, godt utvalg av data. Litt dyre datapakker.
Helt OK med tanke på pris/GB og så videre, men de sender ALDRI ut melding om at du har faktura, følger ikke opp kundene sine mtp oppsigelse av abonnement og du vil 90% av tiden få en inkassovarsel fra Svea Finans om ubetalt regning. Styr unna for alt det er verdt.
Måtte låne annen telefon for å få ringt da mitt abonnement ikke ble åpnet. Da skyldte de på tekniske problem. App fungerer ikke etter gjentatte forsøk. Ved innlogging på min side finner de ikke mitt nummer. Her har ledelsen mye å jobbe med. Skiftet straks til nytt selskap.
Gikk for 2GB abonnementet pga. prisen. Opplevde litt kluss med en regning og SIM-kort da de byttet nett fra Telenor til Telia, men har ikke hatt problemer siden.