Chilimobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Her får man mye for en billig penge! Kundeservicen er helt på topp, de er alltid veldig behjelpelige og hyggelige. Ingenting å utsette på chili mobil!
Hurtig svar og behandling, hyggelige kundebehandlere. Ikke opplevd lik kundeservice før.
Byttet til chilimobil for et par år siden og er sååå fornøyd! Anbefaler alltid chili til andre når det er snakk om mobilabonnement. Kundeservicen er utrolig koselig og veldig behjelpelig, får alltid raske og gode svar på henvendelser. Jeg har virkelig kun positive erfaringer med både kundeservicen og chilimobil generelt. Tommel opp!
Jeg er veldig fornøyd med mobildata. Hastigheten er veldig bra. Kundeservice er også veldig bra, de svarer deg innen 5 minutter på facebook.
Er kjempe fornøyd med både mobilabonnementet jeg har og kundeservice
Regninger og inkassoer fløt fritt, umulig å få orden på noe. Svært glade i plutselige inkassoer!
Var én uke uten tlf-muligheter pga. ikke mottatt SIM-kort. Tar kontakt med de, men første svar fikk jeg etter 2 mnd. Bytta til et annet selskap etter den ene uka med ikke-fungerende tlf. 4 måneder etterpå mottar jeg inkassovarsel.
Skulle sett på disse tilbakemeldingene før jeg benyttet meg av chillis tjenester. ELENDIG. Regningen som ikke blir sendt ut; men som havner rett i inkasso. Purregebyrer som de nekter å slette. Lite trivelig:)
Sender ut sim kort som ikke er aktiverte. Dette skjedde hele 3 ganger. Da er du så heldig at du må stå minst 45min i kø for å få aktivert det. Feil på hver eneste faktura, 45min i kø for å få en ussel beklagelse. Sender inkassoer og purringer flere måneder etter avsluttet abonnement. Styr unna! Mer useriøs operatør skal du lete lenge etter....
Hadde Norges billigste mobilabonnement for de som ikke bruker mye mobildata, men to ganger de siste månedene har de skrudd opp prisene, – uten å varsle kundene i annen form enn en vag melding i et _nyhetsbrev_. Hvem abonnerer egentlig på nyhetsbrev? De skriver ingenting om det på nettsidene deres, man får heller ikke varsel om det på annen måte. De skriver ingenting om at prisen økes, enn en vag om "oppdatering av abonnementene våre". Dette er kjennetegnet til et useriøst selskap.
Utrolig møtekommende og løsningsorientert gjeng. Her får man hjelp uansett problemstilling.
Positivt: - Lave priser - Hyggelige folk på kundeservice Negativt: - Lang ventetid hvis en ringer til kundeservice - Lang ventetid på app. Når den nye appen, MinChili, endelig ble lagt ut så fungerer den ikke. - Mangler mulighet for e-faktura (alternativene er faktura på e-post eller autogiro)
Umulig å få kontakt med Min Side. Har vært i kontakt med kundeservice tidligere ang dette. Når jeg forsøker å logge inn får jeg melding om at mitt mobilnummer ikke er registrert, til tross for at jeg har hatt mobilabonnement i lang, lang tid og blir fakturert hver måned. Vurderer nå bytte til ICE. Det funker i alle fall.
Billig kan det godt være, men når dei ikkje engang greier og sende ut simkort. Fra alle andre mobil selskap jeg har bestilt mobilabonnement fra har jeg mottat simkort maks 3 dager etter. Ringte kundeservice på dag 3 han sa det skulle komme dagen etter på det har det altså ikkje gjort. Så ut ifra det har jeg valgt å gå tilbake til chess, som har heilt fantastisk kundeservice. Og er kjempe flink til å svare på spørsmål og hjelpe til. Som regel får man sim kort dagen etterpå.
Etter 1 juni er det ikke mulig å se forbruk. Chili Mobil AS nektet å levere grunnlag for belastning i 6 måneder. Endret avtale, endret innstillinger (åpnet for datatrafikk som var stengt), åpnet for telefonsvar etter 1 kort signal, slik at alle samtaler måtte ringes tilbake. Først nektet å levere info om forbruk, nå påstår at de kun kan levere 90-dager. Levert transaksjoner på åpent xls, viser omfanget av svindel, men ikke priser, ingen start eller sluttsaldo. Har stjålet forskuddsbetalt beløp (kontantkort), ikke spor av innbetalinger som de informerte klagenemnda de vil gjøre som kompensasjon for ikke levert simkort på 10 dager. Kundeservice svarer aldri på spørsmål og krav. Bare rundt og ikke spesifikt. Lover å levere data, men gjør ingenting. Selskapet kan heller ikke ha korrekt grunnlag for mva. Og dette selskapet med myndighetenes godkjennelse (Nkom og Forbrukerrådet) fortsetter å operere på markedet og svindle flere.
Her får man mye for pengene, veldig bra abonnement til meget konkurransedyktige priser. Telia dekning og data rollover, og meget bra fart. Alltid fått svar når kontaktet kundeservice, og har ingen negative opplevelser med chili.