Chilimobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har sperret datatrafikk.. Ingen advarsel før sperringen. Umulig å komme gjennom på kundeservice.. Svarer ikke på mail.. Min side fungerer stort sett aldri.. Styr langt unna Chili mobil.
Helt umulig å komme gjennom til kundeservice, har hatt chili lenge uten problemer. Den siste tiden har kundeservice vært fraværende både på tlf og mail, ofte er jeg 50 i køen og 110 min ventetid. Jeg skifter selskap nå, når alt kommer til alt er ikke prisen til de andre avskrekkende og kundeservicen er mye bedre...og det er det som teller. Terningkast 0
Jeg bestilte et simkort den 28.05, dette er til dags dato 21.06 ikke kommet. Men en regning det har jeg fått. Har sendt 3 mailer da det er umulig å komme gjennom på telefon. Kom gjennom en gang med beskjed om en ventetid på 100 minutter. På Facebook hvor det står "svarer vanligvis i løpet av få timer" sendte jeg en henvendelse den 08.06, har gått 13 dager hvor jeg ikke har fått svar der heller. Så nå gir jeg opp dette selskapet og bytter til Telia, hvor kundeservicen var profesjonell. Kan hente simkort rett på butikken uten ventetid, dette blir aktivert umiddelbart!
Feil personnummer, feil etternavn, fornavn osv. Fikk ikke tak i kundeservice....
Tok en mnd. å få sim kort. da hadde jeg allerede bestilt mobilabonnement et annet stred, da Chili aldri svarte på mail eller facebook. Kundeservice er en vits! Dårlig firma, ligg unna!
Har vært kunde et par år nå. Godt fornøyd. Har hittil vært enkelt å komme gjennom til kundeservice, hvor de som har hjulpet meg har vært veldig hyggelige og hjelpsomme. Håper dette vedvarer selvom de nå tydeligvis får mange nye kunder. Får en mail om at fakturaen ligger i min nettbank. Enkelt.
Umulig å få tak i dem. De svarer ikke på hverken mail eller tlf. Blir sittende uten hverken telefon og Internett her...
Svarer ikke på henvendelser. Har sagt opp abonnementet etter 4 dager, brukte angreretten, men får ingen tilbakemeldinger på at dette er mottatt. De har selvfølgelig sendt meg faktura for hele måneden.
De la inn mitt simkort manuelt. Da fungerte det på 30sekunder. Veldig fornøyd nå.
Anbefaler ikke dette selskapet. Ikke fått en eneste regning, før jeg plutselig fikk inkassovarsel. De er umulige å få tak i, både på tlf og Mail. STYR UNNA!
Fungerer etter forventninger 👍👀👍Så blir anbefalt uten tvil👍👀👍
Først var det problemer med SIM kort, her ble jeg lovet at de skulle gi meg 2 måneder gratis pga feilen. Men de sendte regning... Så sluttet SIM kort å fungere og jeg har forsøkt i over en uke nå å få kontakt. Så nå bytter jeg, denne gjengen kommer til å gå konkurs veldig raskt. Ingenting fungerer! Jeg er en veldig tålmodig sjel, men livet er for kort til å kaste vekk tid på sånne selskap som dette!
Bestilte 12 GB hos dem, fikk bare 1 GB. Prøvde å sende mail og ringe de, uten at jeg kom gjennom. I telefonen var jeg som regel nr 50 i køen og 1 time å vente. Jeg gav opp og byttet leverandør, og nå har de sendt meg faktura på 12 GB abonnement som jeg aldri har fått! Bånn i bøtta😐
Vært kunde i seks dager. Dag én og to var jeg fornøyd, dag tre ble simkortet deaktivert = død mobil. Enda det skjedde relativt tidlig på dagen var kundeservice stengt for kvelden...! Ringte da tidlig dag fire, fikk da beskjed om at dette skjer STADIG uten at de vet hvorfor. Problem løst kl FIRE PÅ ETTERMIDDAGEN. Dag fem fikk jeg sms om at min kvote var nå tømt(har FRI DATA, tlf målte ca 2gb brukt).. Dette var da DESVERRE en lørdag, og kundesenteret har åpent kun hverdager. I tillegg er den eneste tjenesten tilgjengelig på "min side" "logg ut", så jeg nyter helga i skrivende stund med en netthastighet på 0,06mbps og hvilepuls på 220. Litt tregere hastighet og lengre responstid(ping) enn hos netteier Telia, knapt merkbart. Kort oppsummert; Fri Data i Norge i 2018 - DEFINITIVT for godt til å være sant!
Om du faktisk bruker abonnementet ditt litt på data, vil de ringe og vil fortsette å ringe og terrorisere deg til du slutter. Deres 1TB "fri bruk" abonnement er ren svindel. Ja, du har 1TB tilgjengelig. Visstnok. Men de vil konstant plage deg til du slutter å faktisk bruke noe av det.
Når man bestiller et abonnement og aldri får simkortet eller brev om at ordren din har gått igjennom eller noe som helst, og på toppen av det møter 54 min ventetid på tlf til kundeservice. Da er det bare å drite i hele greia.