Chilimobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Riktig pris til antall GB. Rask support. Hevder seg god i konkurranse med andre tilbydere.
Hei :) Det er hyggelig å høre at du er fornøyd med oss og ditt abonnement :) Vi setter pris på den koselige tilbakemeldingen! Med vennlig hilsen Kristoffer - Chilimobil Kundeservice
Har man betalt in regninga si dobbelt så har dem ikke mulighet å holde det igjen til neste faktura pga dem som håndterer betalinger, det blir automatisk refundert men koster deg 100kr i refundering gebyr! Synes det er dårlig, jeg jeg innbetalte dobbelt ved uhell, personlig likte jeg ikke det men skal her etter prøve å unngå å betale dobbelt! Ellers ok!
Hei Robert, Tusen takk for tilbakemeldingen din, det skal vi ta videre! :) Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice
Chilimobil er et godt alternativ til prisen når vurderingen skrives. Jeg har valgt ubegrenset data med beste tilgjengelige hastighet som jeg er fornøyd med. Setter også pris på vervemuligheten som gir meg lavere mobilregning hver mnd. Av funksjonalitet savner jeg Visual Voice Mail og mulighet for Apple Watch med mobildata/esim i kundeforholdet.
Hei Alexander, Takk for tilbakemeldingen! Visual voicemail er tilgjengelig, så det håper jeg at du har fått til å aktivere, ellers kan du ta kontakt med kundeservice også hjelper vi deg. Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice
Er kampanje nå for 30GB for 299, helt innafor må jeg si. Bytta fra Telenor, helt absurde priser hos Telenor nå.. 399 for 8GB, ren svindel etter min mening! Eneste er at jeg er avhengig av Min Sky og forsikringene fra telenor.. men forsikringene var utenom abonnementet alikavel.. uansett koster det meg mindre imnd for mer giga inkl. Prisene på min sky og forsikringene.. Får mer for penga hos Chili, bra nett, og enkel betaling ikke opplevd noe negativt med de foreløpig så er veldig fornøyd. Syns kanskje ellrr skullr ønske de kunne tilydd litt flere produkter som man kandkje kunne hatt inkl i abonnementet og litt andre ting man valgfritt kunne valgt ved siden av abonnementet kanskje.. ellers fornøyd.
Hei Alexsandra :) Så kjekt å høre! Det er hyggelig å høre at du er fornøyd med ditt abonnement hos oss :) Vi jobber kontinuerlig med å forbedre tilbudene våre og tjenestene vi tilbyr for våre kunder. Hvis du vet om noen tjenester eller produkter som du savner hos oss så kan du ta kontakt med vår kundeservice og informere om dette. Vi tar veldig gjerne imot innspill fra deg om dette! Tusen takk for tilbakemeldingen ! Vi håper du får en strålende sommer :) Med vennlig hilsen Kristoffer - Chilimobil Kundeservice
Rimelig, god dekningen, uten ekstra kostnader. Bruker den selskap i ca 5 år nå. Har ikke en eneste negativt ord å si om chilimobil 🙂.
Hei Lena! Så hyggelig å høre! Det er kjekt å høre at du er fornøyd med ditt abonnement hos oss og tusen takk for at du har vært kunde hos oss så lenge! Vi setter utrolig stor pris på tilbakemeldingen din! Vi håper du får en hyggelig sommer videre :) Med vennlig hilsen Kristoffer - Chilimobil Kundeservice
Rask og flinke folk på servive telefonen. Bra grensesnitt på chilli appen, enkelt å bytte abbonomang/tilleggstjenester. Fungerer bra, full telia dekning.
Hei Olav :) Så hyggelig! Det er kjekt å høre at du er fornøyd med oss og ditt abonnement :) Tusen takk for en kjempe fin tilbakemelding! Vi håper du får en strålende sommer videre :) Med vennlig hilsen Kristoffer - Chilimobil Kundeservice
Sende de en mail ang tregt 5G-nettverk 14.04.23 og fikk ikke svar før 20.04.23. Billig er det, men kundeservice eksisterer ikke og nettet er tregt, så da bør det også være billig.
Hei Jan :) Vi svarer som regel epost innen 1-3 dager etter at vi mottar dette fra kundene våre. Mange får også svar før dette. Gjennomsnitts ventetid på telefon er 5-10 minutter. Svartid kan variere noe dersom det er helg/helligdager i mellom eller om vi opplever høyere sykefravær. Vi beklager at du fikk ekstra sent svar i dette tilfellet. Når du har 5G i displayet på telefonen så skal du ha god dekning. Det høres ut som at du har vært i et området der det kan ha vært et problemer med en 5G-sender. Slike problemer pleier stort sett å være fikset i løpet av 1-2 dager, men er det større problemer så kan det ta 1-2 uker. Telia oppdager dette raskt og sender ofte ut personell direkte for å fikse senderen. Tusen takk for tilbakemeldingen! Vi håper du får en strålende uke videre :) Med vennlig hilsen Magnus - Chilimobil Kundeservice