Chilimobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Er kampanje nå for 30GB for 299, helt innafor må jeg si. Bytta fra Telenor, helt absurde priser hos Telenor nå.. 399 for 8GB, ren svindel etter min mening! Eneste er at jeg er avhengig av Min Sky og forsikringene fra telenor.. men forsikringene var utenom abonnementet alikavel.. uansett koster det meg mindre imnd for mer giga inkl. Prisene på min sky og forsikringene.. Får mer for penga hos Chili, bra nett, og enkel betaling ikke opplevd noe negativt med de foreløpig så er veldig fornøyd. Syns kanskje ellrr skullr ønske de kunne tilydd litt flere produkter som man kandkje kunne hatt inkl i abonnementet og litt andre ting man valgfritt kunne valgt ved siden av abonnementet kanskje.. ellers fornøyd.
Hei Alexsandra :) Så kjekt å høre! Det er hyggelig å høre at du er fornøyd med ditt abonnement hos oss :) Vi jobber kontinuerlig med å forbedre tilbudene våre og tjenestene vi tilbyr for våre kunder. Hvis du vet om noen tjenester eller produkter som du savner hos oss så kan du ta kontakt med vår kundeservice og informere om dette. Vi tar veldig gjerne imot innspill fra deg om dette! Tusen takk for tilbakemeldingen ! Vi håper du får en strålende sommer :) Med vennlig hilsen Kristoffer - Chilimobil Kundeservice
Rimelig, god dekningen, uten ekstra kostnader. Bruker den selskap i ca 5 år nå. Har ikke en eneste negativt ord å si om chilimobil 🙂.
Hei Lena! Så hyggelig å høre! Det er kjekt å høre at du er fornøyd med ditt abonnement hos oss og tusen takk for at du har vært kunde hos oss så lenge! Vi setter utrolig stor pris på tilbakemeldingen din! Vi håper du får en hyggelig sommer videre :) Med vennlig hilsen Kristoffer - Chilimobil Kundeservice
Rask og flinke folk på servive telefonen. Bra grensesnitt på chilli appen, enkelt å bytte abbonomang/tilleggstjenester. Fungerer bra, full telia dekning.
Hei Olav :) Så hyggelig! Det er kjekt å høre at du er fornøyd med oss og ditt abonnement :) Tusen takk for en kjempe fin tilbakemelding! Vi håper du får en strålende sommer videre :) Med vennlig hilsen Kristoffer - Chilimobil Kundeservice
Sende de en mail ang tregt 5G-nettverk 14.04.23 og fikk ikke svar før 20.04.23. Billig er det, men kundeservice eksisterer ikke og nettet er tregt, så da bør det også være billig.
Hei Jan :) Vi svarer som regel epost innen 1-3 dager etter at vi mottar dette fra kundene våre. Mange får også svar før dette. Gjennomsnitts ventetid på telefon er 5-10 minutter. Svartid kan variere noe dersom det er helg/helligdager i mellom eller om vi opplever høyere sykefravær. Vi beklager at du fikk ekstra sent svar i dette tilfellet. Når du har 5G i displayet på telefonen så skal du ha god dekning. Det høres ut som at du har vært i et området der det kan ha vært et problemer med en 5G-sender. Slike problemer pleier stort sett å være fikset i løpet av 1-2 dager, men er det større problemer så kan det ta 1-2 uker. Telia oppdager dette raskt og sender ofte ut personell direkte for å fikse senderen. Tusen takk for tilbakemeldingen! Vi håper du får en strålende uke videre :) Med vennlig hilsen Magnus - Chilimobil Kundeservice
Blir stadig oppringt av andre mobilselskaper som skal ha meg til å bytte. Når jeg sier at jeg har Chili mobil gir de bare opp med en gang. Chili mobil er billigst uansett.
Hei Frode :) Det var hyggelig å høre! Det er godt å høre at du er fornøyd med ditt abonnement hos oss :) Tusen takk for en kjempe koselig tilbakemelding! Vi håper du får en strålende sommer! Med vennlig hilsen Kristoffer - Chilimobil Kundeservice
Ville vært veldig forsiktig med å velge Chillimobil, STYR UNNA OM DU FORTSATT HAR MULIGHETEN!! Sofistikert svindel selskap! Fikk alltid inkasso, selvom regning var betalt(siden den allerede var blitt sendt til inkasso så måtte jeg fortsatt betale) dette skjedde nesten hver mnd i de 6 mnd jeg var kunde hos dem, lite behjelpelig kundeservice, null forståelse. Endte opp med å betale over 600kr hver mnd! Fikk ingen varsler, selv om jeg ringte ørten ganger for å prøve å fortelle om dette. Nettet er UTROLIG dårlig! Alt i alt ei veldig dårlig opplevelse som kostet meg dobbelt av hvilket abonnement jeg hadde tidligere!! Hadde det vært 0 på skalaen og ikke 1 som er det minste så hadde jeg utvilsomt valgt det. TOTAL OPPLEVELSEN 0 av 10!
Heisann Camilla :) Det er selvfølgelig ikke slik det skal være. Det kan høres ut som at du har hatt flere ubetalte fakturaer og da bare betalt den som har vært hos inkasso og ikke de andre fakturaene. Dermed har de ubetalte igjen gått til inkasso og så har du kanskje latt vær å betalt de nye fakturaene. Vi tjener ingenting på at en faktura går til inkasso. Vi ønsker at færrest av våre kunder skal ha inkasso da dette er en påkjenning for deg som kunde og vi vet at kundeforholdet vil være dårligere. Vi sender faktura hver måned på epost, eFaktura eller per post. Det sendes SMS med varsel om ubetalt faktura 5-dager etter forfallsdato. Hvis vi fortsatt ikke hører noe så sendes det et purrebrev i posten til deg. Hvis brevet ikke blir registrert levert av posten så vil det heller ikke opprettes en inkassosak på den ubetalte fakturaen. Faktura vil ikke gå til inkasso før 38 dager etter utsendelse av faktura og at brev er bekreftet levert av posten i de få situasjonene hvor faktura ikke er registrert som betalt. Det er selvfølgelig synd at du har hatt en slik opplevelse hos oss. Vi kan garantere at dette ikke er standard for våre kunder og at vi jobber for å være blant de beste på håndtering, utsendelse og oppfølging av faktura.
Nesten alltid betaler jeg noen ekstra på efaktura mens jeg bruker ikke over måneder forbruk og har ikke kjøpt noen vare fra dere nettside. Står på efaktura kjøpt vare mens aldri har jeg kjøpt fra dere. Det vil si jeg er le av deres regning og vil ikke fortsatt med dere med det drit behandling da vil jeg opp min abonnement fra 01.05.23 det vil si at vil ikke fortsatt med deres abonnement.
Hei Berhane :) Det er leit at du har hatt en slik opplevelse her hos oss. Hvis du er blitt fakturert for Innholdstjenester på din faktura så er dette kjøp som blir gjort via telefonregningen din. Hvis du for eksempel betaler for en app eller kjøp i app så kan du velge å bli fakturert på mobilregningen for dette. Du kan for eksempel kjøpe bussbilletter og betale for disse via mobilregningen din. Hvis du ønsker mer informasjon om kjøpene du har blitt fakturert for så vil du finne en full oversikt over disse på strex.no. Strex er en betalingsformidler som er eid av mobiloperatørene Telenor, Telia og Ice. Dette gir alle kunder av mobiloperatørene i Norge muligheten til å foreta kjøp direkte på sitt mobilnummer. Vi som operatør har ikke mulighet til å få innsyn i disse kjøpene så du må logge inn på strex.no for å finne ut mer informasjon om dette. Grunnen til at vi ikke kan se hva du har kjøpt er fordi at dette går under ditt personvern og vi skal ikke ha innsyn i dette. Din tilbakemelding er viktig for oss. Vi jobber hele tiden med å forbedre brukeropplevelsen med våre abonnement. Du kan for eksempel logge rett inn på strex.no via ditt abonnement på MinSide for å få en oversikt. Dette gjør det lettere for deg som kunde å finne ut av hva disse kjøpene kan være. Vi håper du får en fin sommer videre :) Med vennlig hilsen Kristoffer - Chilimobil Kundeservice