Chilimobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Helt greit abonnement hos chillimobil men siden jeg skal jobbe på Svalbard frem til desember så er det veldig dårlig dekning der vi jobber. Les Lunckefjell....
Jeg bestilte 1000GB data, brukte 300GB og ble sperret uten forvarsel. Dårlig service, surr med betaling. Styr unna.
1. Kundeservice bruker flere dager på å svare 2. Appen som følger med gjør ikke annet enn å vise forbruk av data. Om man for eksempel ønsker å endre abn må man kontakte kundeservice. 3. Er ikke mulig å opprette bankid. De sier det er noe galt med banken, men banken sier det er et problem hos chilimobil. Har aldri hatt noe problem med å opprette bankid hos andre operatører.
Har ved flere anledninger brukt opp 5gb kvoten i god tid før midnatt og våknet opp til 3mbps påfølgende dag. Det er ikke godt å si om dette er ønsket policy for å spare båndbredde eller om det er svikt i rutiner. "Fri data" startet bra men chili har ødelagt for seg selv med uforutsigbare retningslinjer, dårlig kundeservice og svikt i rutiner/systemer. Styr unna, fortsetter dette vil nok skuta synke snart.
Jeg liker Chilimobil veldig godt! det er billig og veldig smart og ha! jeg har 6 gb til 279 i mnd og det skal jeg holde på, det er det billigste på markedet og betaler enkelt med avtalegiro
Her har jeg en sterk advarsel til dere. I fjor ca 2 desember blei jeg kunde hos chilimobil, nå skal jeg fortelle dere hvor forferdelig det var og være en kunde his dem. Her er det som skjede meg: 2 desember byttet jeg fra telenor til chilimobil pga fri bruk annonsen tenkte for meg selv 1000GB (1tb) til 399 det hørtes konge ut, men etter ca 7 dager får jeg en advarsel på mail om anmeldelse pga jeg var uhøflig wtf!!?? men tenke nå er det f#%n med nok, sendte nok en kvass melding atte hva mener du med uhøflig, for poker mener du da og si til dem i kundeservice atte når man ikke får fri bruk man blir lovt er svindel, så veit ikke jeg. Sa også hva jeg mente om detta piss preiket deretter. Jeg bruker mye gb så sa derfor blei dere valgt, men nok ikke med det jeg fikk aldri en regning fra dem, men derimot en inkasso, så på den 7000kr i inkaso dem påsto da atte det gjikk helt tilbake til 01.05.18 noe som isåfall var feil for det er 02.12.18. hehe jaja men siden jeg alltid tar vare på mail og beviser min rett i saken men det inkasso byrået dem bruker, er reine mafian dem purrer hver dag til dem får betalt, men jeg sender samme dokument om og om igjen, men dem gjir seg ikke. Så grunnen til jeg ikke anbefaler dem er for det første raua kundeservice, ikke minst hastigheten du får er på trynet. Har selv byttet til telia som gjir meg 100mbps til dataen er borte. Håper dem går konkurs og må betale tilbake alle kundene, så sårt for dem, bryter reglene i kjøpsloven. Velg heller telenor eller telia, dem gjør ikke sånt. Velg Telia dem har Telia x og den funker.
Dårlig dekning, får ikke sendt meldinger i det hele tatt, de ordner ikke problemet.