Chilimobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fullstendig feil å markedsføre noe som fri data med så klare og lave begrensninger grensen burde være minst 20 Giga pr dag før sms "helvete" som kun er 60% av 1 mnd max forbruk. Altså er dette en ren markeds bløff for å lokke nye kunder som de i neste runde taper igjen, meg inklusive. For selv om jeg i noen måneder bruker opptil 200 Giga, gidder jeg ikke å ha daglige begrensinger når dette ikke er i nærheten av hva de reklamerer for!
Veldig fornøyd i utgangspunktet, men når jeg i jula skulle sende en film via AirPlay ble stoppet da abonnement mitt ikke støttet det. Stiller meg spørrende til det.
Når jeg ringte kundeservice 31.12 ønsker de god jul og sier ingenting om det er åpent i dag. På Facebook står det at det er åpent og bare å sende melding der, men ingen plass jeg kan se det går ann å sende melding. Dårlig! Oppdatering folkens! Hadde lyst å velge abbonnement men nettsiden sier ingenting om datasim. Dårlig!
Chili mobil prøver å gjøre noe viktig, nemlig å tilby "fri" data i et mobilabonnement. Der de mangler er hvordan de har håndtert konsekvensene av å gjøre nettopp det. Personlig har jeg ikke hatt noe problem med chilimobil, men når det dukker opp tilfeller der de tvinger kunder til et annet abonnement fordi de bruker mye data (tilfellet jeg leste om var rundt 200GB av 1000GB chilimobil forteller deg at du har til disposisjon i måneden) er det en varsellampe. Jeg mener en bør avvente til dette er ryddet opp i. Chilimobil prøver å gjøre noe viktig og de skal ha skryt for det, men når de lover én ting (1000GB i måneden) må de også holde det løftet. Som forbrukere har vi alle en liten stemme i hvor vi legger pengene våre, og jeg ønsker å kunne anbefale chilimobil for det de prøver å gjøre, men for øyeblikket kan jeg ikke anbefale et selskap som lyver for kundene sine.
Om du skulle prøve å streame film, så må man sende tekstmelding og starte mobilen på nytt med under en times mellomrom. Etter å ha brukt dagens første 5 GB så får man kun 3GB for hver gang man må restarte. Helt umulig abonnement. Om du prøver deg på å kontakte kundeservice så må man også ha utrolig tålmodighet. Anbefaler INGEN å bruke den værste tjenesten jeg har vært borti.
Det er kjempebra stort sett alle plasser, men noen plasser har såkalte sorte hull, dette er ikke så veldig bra, men at du kan bruke mye data ellers er veldig bra og fra og med 2019 kan du dele date og de er kjempebra
Glimrende! Fri data gjelder fra og med 2019, så jeg gleder meg som en unge