⚠️ BLAKK WEEK
SPAR OPPTIL 20.000 KR
BLAKK WEEK ⚠️
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert november 2024
Chilimobil
3.8
800 verifiserte omtaler

Chilimobil omtaler og erfaringer

Ingen trend

Chilimobil har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.8
Bra
800 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#4
Bra
Chilimobil er rangert
#4 av 13 mobiloperatører
56%
Middels
56% anbefaler Chilimobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 799 omtaler om Chilimobil

FILTRER OMTALER
356
72
57
73
241
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Chilimobil
Chilimobil har 799 verifiserte omtaler på Bytt.no

Billig og stabilt

Omtale av  Ergo

Intet dårlig å si om chilli , god dekning, lett å få kundestøtte og alt funker knirkefritt

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Chilimobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Chilli 2GB

Omtale av  Sagablanc

Rimlig og sikkert. God kundeservice. Overgangen mellom gammelt og nytt abonnement gikk som avtalt.

Kunne vært bedre

Omtale av  Lars M

Billig på kontantkort 300 mb til 15 kr eller 1 kr per mb men kunne vært bedre kundeservice og priser. Får lite e-post og svar hva blir nytt neste år.

Svar fra Chilimobil
28.10.2021 13:26

Hei, Lars! Beklager så mye at du ikke har fått svar fra oss på e-post, slik skal det ikke være! Med kontantkort får du 300 MB per dag dersom du har 15 kr på saldoen. Du kan også kjøpe forskjellige datapakker til kontantkort, da fyller du bare opp saldoen på kontantkortet og bruker det beløpet til å kjøpe datapakkene med. De varer da i 30 dager fra kjøpsdato. For å sjekke ditt dataforbruk, kan du bruke MinChili-appen eller logge deg på Min Side. Du kan også sende SMS med kodeord SALDO til 27222 eller kontakte vår kundeservice :) Ha en strålende dag videre! Hilsen oss i Chilimobil

Gi rett informasjon iforhold til betaling hva som er inkludert/nøyaktighet ang hva som er brukt

Omtale av  Tone

Begynte med elendig sim kort og at sa hadde sendt uten motta.Feil informasjon på faktura mine sider ,passord fungerer ikke, sender faktura iposten når efaktura /avtalegiro og tar gebyr. Dårlig kundeservice. Uoversiktlig bruk av gb før bestilte fri som koster mer pr år men plutselig hadde jeg brukt opp når ikke hadde vært mer på nett,enn da hadde igjen så tviler på det stemte kun for å meg til å bytte ab til fri som er dyrere igjen. Uretfferdig for kunden å ikke få eksakt mobildata pr mnd

Svar fra Chilimobil
28.10.2021 13:26

Hei, Tone! Beklager så mye for at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss, slik skal det ikke være. Vi sender en SMS dagen før og samme dag som aktiveringen skal skje, slik at kundene kan kontakte oss dersom de ønsker å utsette aktiveringen av forskjellige grunner som for eksempel at SIM-kortet ikke har kommet frem i tide. Dersom du fortsatt opplever problemer med SIM-kortet så kan du feilsøke ved å sjekke at nettverksinnstillingene på telefonen er korrekte. Her kan du finne en enkel veiledningsvideo for den telefontypen du har: https://www.chilimobil.no/sporsmal-hjelp/mobilhjelp-og-oppsett/mobilproblem-mobiloppsett/. Dersom dette ikke hjelper så kan du teste SIM-kortet ditt i en annen telefon for å se om samme problemet oppstår der. Det kan også være dekningsfeil i området. Du kan sjekke din adresse her: https://www.chilimobil.no/sporsmal-hjelp/dekning-og-drift/#dekningsutfall. Om dette ikke hjelper så kan du kontakte vår kundeservice, slik at vi kan få sendt et nytt SIM-kort til deg kostnadsfritt. Dersom du oppelver at du ikke mottar eFaktura i nettbanken eller at avtalegiroen ikke fungerer, så anbefaler jeg å slette avtalene og legge til på nytt. E-fakturareferansen per i dag er 10 siffer, kundenr med ledende nuller foran. Eksempel: kundenr 123456 = efaktura ref: 0000123456. Du må bruke avtalen som er merket med SVEA FINANS NUF. Det har dessverre vært problemer med visningen på Min Side, men det skal være rettet nå. Dersom du har mer data igjen men ikke kommer på nett, så kan du sjekke om det er et dekningsutfall i området du befinner deg på og sjekke at det ikke er noen feil på selve SIM-kortet. Kontakt oss gjerne på telefon 91502445 mellom kl.09.00-17.00 i hverdager slik at vi kan undersøke problemene nærmere og finne en løsning :) Ha en fin dag videre! Hilsen oss i Chilimobil

Fornøyd

Omtale av  Jane

Mye data for pengene. Aldri hatt problemer med dem.

Svar fra Chilimobil
28.10.2021 13:26

Hei, Jane! Så kjekt å høre at du er fornøyd med våre tjenester og at du ikke har opplevd problemer hos oss, slik skal det være! :) Vi ønsker å kunne tilby mye data for en billig penge for våre kunder, derfor økte vi nylig datamengden på en rekke av våre abonnementer, uten at det ble en prisøkning :) Ha en strålende dag! Hilsen oss i Chilimobil

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Signalkvalitet.

Omtale av  Rune

Dårlig signalkvalitet hvor jeg bor. Vurderer å bytte leverandør.

Svar fra Chilimobil
25.10.2021 15:37

Hei, Rune! Du kan sjekke dekningen i ditt område her: https://www.chilimobil.no/sporsmal-hjelp/dekning-og-drift/#dekningskart. Du kan også sjekke eventuelle dekningsfeil her. Noen ganger kan det være innstillinger på telefonen som gjør at signalet blir dårligere. Her er en enkel veiledning for hvordan du kan sjekke innstillingene og eventuelt rette opp i dem: https://www.chilimobil.no/sporsmal-hjelp/mobilhjelp-og-oppsett/mobilproblem-mobiloppsett/. Dersom dette ikke hjelper så kan du kontakte oss på telefon 91502445 eller på e-post [email protected] slik at vi kan hjelpe deg med videre feilsøking :) Hilsen oss i Chilimobil

Beste og mest oversiktlig abo jeg har hatt.

Omtale av  Geir

Billig og supert. Enkel, men med full oversikt i appen. Data rollover, og super dekning. Savner at fakturaen ikke er spesifisert at den kommer fra Chilli

Svar fra Chilimobil
26.10.2021 15:02

Hei, Geir! Takk for fine ord :) Vi setter stor pris på din tilbakemelding, det gleder oss å se at du er så fornøyd med våre tjenester! Appen har vi jobbet mye med for å forbedre slik at dere som kunder enkelt kan administrere og gjøre de endringene dere ønsker til enhver tid. Grunnen til at det ikke er spesifisert at fakturaen kommer fra Chilimobil er at vi har et samarbeid med Svea Finans NUF, så de produserer og sender fakturaene for oss. Jeg forstår at du ønsker at det skal spesifiseres og vil ta saken videre for å undersøke om det er mulig å gjøre noen endringer der :) Ha en fin dag videre! Hilsen oss i Chilimobil

Chilimobil har 799 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Chilimobil mener

Chilimobil

Har tilegnet profilen
Chilimobil deltar på Bytt.no

Chilimobil har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Chilimobil besvarer omtaler

Chilimobil har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Chilimobil henter ikke inn tilbakemeldinger

Chilimobil benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR