Chilimobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Topp mobilabonnement som jeg gjerne vil ha å støtte siden de rister det norske markedet i riktig retning. Men først så setter de opp prisen uten videre med 100kr. etterfulgt av at de stopper mobildatan etter 5gb om dagen åsså må du sende sms `data` for å "få" 3 mere gb av dine 1000gb... Hvis jeg skal fortsette som kunde hos chili så må dette forsvinne heller så blir jeg for kunde hos noen annen. meget plagsomt å ringe noen å falle ut av samtalen pga at jeg har brukt min kvote av min frie data....
"Fri Data" er en svindel, det er kun "Fri Data" hvis du ikke bruker den. Har hatt jevnt forbrukt hos dem på 300-400GB måneden siden abonnementet ble lansert, noe som sjefen selv gikk ut i media og sa var greit. Men ble plutselig uten varsel tvangsflyttet til et lavere abonnement og sitter igjen uten data resten av måneden som jeg allerede har betalt for. Ingen svar å få fra kundeservice heller. På telefon sier de "send en epost", på eposten får man et copy paste svar som et formelt "dra til he%#ete". Hvis de skal behandle kunder på den måten kunne de like godt linket til forbrukerrådet på hjemmesiden.
Disse må vekk fra markedet. Dem reklamerer med fri data for så og tvinge deg innpå et dårligere abonnement når du bruker fri data...
Fikk presentert en faktura fra mai som hadde gått til inkasso nå i desember. Ringte og forklarte meg og etter en kort mailkorrespondanse kunne saksbehandler hos Chili trekke inkassosaken da de innså at dette var en menneskelig feil; at jeg kun hadde glemt den, og betalt alle fakturaer i tide siden det. Veldig fornøyd med hvordan jeg ble lyttet til og forstått. Jeg følte meg betydningsfull og ikke bare som en i mengden. Saksbehandleren handlet raskt og tok ansvar for at mitt problem ble løst og tenkte samtidig fleksibelt da mitt ærende ikke fulgte standard løsning.
Abonnementet fri data tilbyr opptil 1000Gb pr. mnd. For hver tjedje Gb brukt stopper det opp og du får en SMS som må besvares for at du skal få 3 GB til. På toppen av det hele må mobilen restartes hver gang dette skjer. Abonnementet er med andre ord ekstremt irriterende og tilnærmet ubrukelig.
Aldri vært borti ett mer useriøst firma der man daglig ble begrenset på datamengde og flyttet til dårlige vilkår selv om man ikke brøt vilkår og holdt seg laangt under grensen for datamengde. Ble tvunget til avsluttet abonnement da jeg hadde benyttet meg av 20% av den tillatte datamengden på 18 dager.
Fikk degradert fri bruk uten forvarsel med en sms., Hvor de påstår at jeg har brutt reglene for bruk. Har brukt ca 200 GB på på 3 uker strømming, da jeg ligger på sykehus og ikke har tv. Jeg skal ligge her 1 måned til. Uten tv. Dette kan umulig være lovlig. Fraråder på det sterkeste. Ser at flere her har opplevd det samme.