Chilimobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Chilimobil har for meg fungert knirkefritt, men er jo merkelig å ikke ha støtte for ecim til apple watch i disse konkuranse-tider. Måtte derfor bytte til Telia men håper å kunne komme tilbake raskt.
Hei Erling, Så hyggelig at du har vært fornøyd med oss! Apple har i utgangspunktet kun tilbudt de største aktørene støtte for Apple Watch i første omgang, så dette er en stor årsak til at vi per nå ikke har støtte for det. Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice
Kundeservice holder det gående i månedsvis med at dei undersøker årsaken til at du har tilnærmet 0MB pr sekund i dekning, for så til slutt å meddele at dei ikkje finner noko galt på nettet. Sjølv om du har sendt inn målingar jevnlig som viser det motsatte. Du får ingen erstatning for at dei ikkje har levert det du betalar for heller, kun beskjed om at du kan klage saka vidare. Styr unna om du vil ha hod dekning!! Dette er grov svindel..!!
Hei Rune, Så leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss! Vi håper du ønsker å teste oss igjen ved en senere anledning og får en god opplevelse da! Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice
tror det er lettere å si hva som er dårlig med chilli i stedet for å si hva som er bra .... det som er dårlig ...er INGEN TING ! :) meget bra på alt jeg har testet .. ikke noe å klage på ... bare gode ord fra meg !
Hei Morten, Tusen takk for en så fin tilbakemelding, det blir vi utrolige glade for å høre! :) Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice
Pass deg for å opprette abonnement for en kortere periode. De fakturerer en hel måned hvis du sier opp den 1. i en måned - aldri opplevd det med et mobilselskap før! Det er heller ikke mulig å bytte abonnement underveis i en måned om du skulle har behov for det. Du må vente helt til neste måned, som er lenge når det er den 1. Heller aldri opplevd det hos konkurrerende selskap. Bortkastede penger dessverre, når avtalebetingelsene er så lite kundevennlige og informasjonen om dette så lite tilgjengelig.
Hei Marianne :) Dette høres ikke helt riktig ut. Er du helt sikker på at du var kunde av oss i denne perioden? Vi er en av de få mobilselskapene i markedet som ikke fakturerer for en hel måned hvis du avslutter abonnementet den 1. i måneden. Bransjestandard i Norge er at du må avslutte måneden før for å ikke få faktura for påbegynt måned. Vi lar den 1. og ofte den den 2. og 3. være åpen for oppsigelse da vi vet veldig mange bytter selskap disse dagene. Kan det være at du ringte oss den 1. men ikke flyttet til nytt selskap før senere i måneden? Det er vanlig at det tar opp til 10 dager før du får nytt simkort og flytter til nytt selskap. Hvis dette er tilfellet så bruker du abonnementet aktivt hos oss frem til du bytter selskap. Da vil vi ta betalt for denne perioden på lik linje med andre selskap. Når du ønsker å oppgradere et abonnement hos oss så vil dette tre i kraft umiddelbart etter bestilling. Hvis du ønsker å nedgradere så vil ikke endringen tre i kraft før månedsskiftet. Jeg kan forstå at dette kan virke litt rart. Dette er fordi man ofte har bruk opp datakvoten på abonnementet og da vil det være unaturlig å åpne for nedgradering før neste måned. Det er fint at du sier ifra om dette. Vi skal legge opp bedre informasjon om oppgradering i forhold til nedgradering der man bytter abonnement i appen. Tusen takk for din tilbakemelding. Vi forstår at ikke alle bytter abonnement så ofte og det er ikke så lett å forholde seg til alle reglene i mobilmarkedet. Tilbakemeldinger som dette hjelper oss og mobilbransjen til å bli bedre. Vi ønsker deg en god sommer videre :) Med vennlig hilsen Kristoffer - Chilimobil Kundeservice
Byttet til Chilimobil da min forrige leverandør la på prisen. Nå har jeg samme abonnement, men billigere 🙂
Hei Lilly! Så kjekt å høre! Vi er glad for å høre at du er fornøyd med ditt abonnement hos oss :) Tusen takk for din kommentar! Med vennlig hilsen Kristoffer - Chilimobil Kundeservice
Ingen problemer,fungerer knirkefritt til beste prisen.
Heisann Per! Så bra! Vi er glad for å høre at det fungerer knirkefritt :) Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen! Med vennlig hilsen Kristoffer - Chilimobil Kundeservice
Alt fungerer perfekt, meget rask og oversiktlig app som dekker 2 abonnement samtidig. Ingen ting blir aldri billig nok, så det er ikke tema her. Dekning? Kommer fra Telenor-nettverk der jeg der - som her - opplever tidvis dekningstap, og er vel like følsomme der er mitt inntrykk, men at jeg skulle oppleve å se 5G i displayet når jeg skiftet til Chili/Telia - var jo bare gledelig ;) Rett og slett superfornøyd - også etter å ha kontaktet support på et tidlig tidspunkt :)
Hei Trond! Det er strålende å høre å høre at du er fornøyd med ditt abonnement hos oss :) Vi setter pris på den hyggelige tilbakemeldingen! Med vennlig hilsen Kristoffer - Chilimobil Kundeservice