Chilimobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bestille fri data, det tok 7 dager før simkortet kom (5 virkedager og 2 dager). Jeg måtte sende mail til selskapet at jeg ikke hadde fått simkort, fikk svar på under en time. Alt fikset seg og har ikke hatt noen problemer siden. Jeg er superfornøyd!
Opplevde at telefonen ble sperret for utgående samtaler og sms uten forvarsel. Fikk betalingsoppfordring på en regning som var betalt. Fikk bekreftelse fra Svea finans som sender ut regninger for Chilimobil om at jeg skulle se bort i fra denne fakturaen, men at jeg måtte ta kontakt med Chilimobil for å få åpnet abonnementet. Dette er 10 dager siden.Umulig å få kontakt med kundesenteret. Ringer ikke tilbake og svarer ikke på mail. Jeg gir opp, bytter nå!
Bestilte nytt simkort, det var i posten på 4 dager, og mandagen etter var abonnementet aktivt og alt i orden!! Funker som bare det :D
Data bruk er ikke oppdatert på min side. Fikk plutselig melding om snart nådd datakvote, når din side viste at kun en tredel var brukt. To timer venting på telefon og Facebook ikke svart på etter 4 dager.
Har sperret datatrafikk.. Ingen advarsel før sperringen. Umulig å komme gjennom på kundeservice.. Svarer ikke på mail.. Min side fungerer stort sett aldri.. Styr langt unna Chili mobil.
Helt umulig å komme gjennom til kundeservice, har hatt chili lenge uten problemer. Den siste tiden har kundeservice vært fraværende både på tlf og mail, ofte er jeg 50 i køen og 110 min ventetid. Jeg skifter selskap nå, når alt kommer til alt er ikke prisen til de andre avskrekkende og kundeservicen er mye bedre...og det er det som teller. Terningkast 0
Jeg bestilte et simkort den 28.05, dette er til dags dato 21.06 ikke kommet. Men en regning det har jeg fått. Har sendt 3 mailer da det er umulig å komme gjennom på telefon. Kom gjennom en gang med beskjed om en ventetid på 100 minutter. På Facebook hvor det står "svarer vanligvis i løpet av få timer" sendte jeg en henvendelse den 08.06, har gått 13 dager hvor jeg ikke har fått svar der heller. Så nå gir jeg opp dette selskapet og bytter til Telia, hvor kundeservicen var profesjonell. Kan hente simkort rett på butikken uten ventetid, dette blir aktivert umiddelbart!