Chilimobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bra abonnement bra kundeservice Imøtekommende på kundeservice hyggelige på kundeservice
Hei, Øyvind! Tusen takk for din tilbakemelding! Kundeservice er noe vi legger stor vekt på hos Chilimobil. Vi ønsker at kunden skal sitte igjen med en god opplevelse etter å ha kontaktet oss :) Det er bare til å ta kontakt dersom det skulle være noe du lurer på :) Hilsen oss i Chilimobil
Når jeg har spørsmål gir kundeservice en god resultat på det jeg lurer på. Hyggelige kunde behandler når kunden ringer og får svar på de lurer på.
Hei, Ove! Vi setter stor pris på din tilbakemelding! Det er utrolig viktig for oss at våre kunder er fornøyde etter å ha kontaktet oss og å være så behjelpelig som mulig. Dersom du lurer på noe, ikke nøl med å kontakte oss! Ha en fin dag videre! Hilsen oss i Chilimobil
Godt fornøyd. Aldri noe mas fra kundeservice, noe som er godt å slippe!
Hei, Camilla! God å høre at du er så fornøyd med oss! Om det skulle være noe så er det bare til å ta kontakt på tlf 91502445 eller sende en e-post til [email protected] :) Ha en strålende dag videre! Hilsen oss i Chilimobil
Strålende fornøyd med både service, avtale og pris!
Hei, Siw! Takk for fine ord, det setter vi stor pris på! Vi jobber hele tiden med å pushe prisene så lavt som mulig for våre kunder, med mest mulig data for pengene :) Dersom du har noen spørsmål, ikke nøl med å ta kontakt! Hilsen oss i Chilimobil
Har fri data abonnement. Regningen hver måned er sjelden på noe mer og farten er bra
Hei, Tove! Vi blir utrolig glad for å høre at du er fornøyd med abonnementet vårt. Det er bare til å ta kontakt med vår kundeservice dersom du har noen spørsmål :) Hilsen oss i Chilimobil
Aktiverte sim den 28jul brukte 0,6g fram til 1aug. Fikk en regning på 621,24 til 15aug byttet med en gang til happy byte. Fraråder på det sterkeste☹️
Hei, Adil! Beklager så mye for at du har en dårlig opplevelse her! Vårt dyreste abonnement koster ikke mer enn 398 kr i måneden, så her må det være noe annet som gjør at fakturaen er høyere enn månedsprisen. Kontakt gjerne vårt kundesenter slik at vi får sett på saken. Vi ønsker at det alltid skal være så billig som mulig å bruke våre mobilabonnement. Hvis det er noe på fakturaen som du ikke kjenner igjen, er det viktig for oss at du får oversikt over dette med en gang. Med vennlig hilsen oss i Chilimobil
Dårlig kundeservice. Svarer ikke på epost, når en etter laaang telefonkø får kontakt og gjør en avtale om fakturabetaling, registreres ikke dette og de sperrer telefonen din. Som umuliggjør både nettbank og å ringe det oppgitte nummeret, for å oppklare misforståelsen. Svært frustrerende. Skjønner hvor de sparer inn pengene, for å gi lavere pris på abbonement.
Hei, Marianne! Beklager så mye for at du har hatt en dårlig opplevelse her! Det ble dessverre litt forsinkelser på henvendelsene våre grunnet ferieavvikling i sommer. 55 dager etter utsendelse av opprinnelig faktura, vil utgående trafikk og data sperres på mobilabonnementet. Dette er i henhold til offentlige regler gitt av Nkom. Dersom det var en feil på fakturaen så kan du kontakte vårt kundesenter slik at vi kan undersøke dette nærmere og eventuelt rette opp i feilen :) Hilsen oss i Chilimobil