Chilimobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Var én uke uten tlf-muligheter pga. ikke mottatt SIM-kort. Tar kontakt med de, men første svar fikk jeg etter 2 mnd. Bytta til et annet selskap etter den ene uka med ikke-fungerende tlf. 4 måneder etterpå mottar jeg inkassovarsel.
Skulle sett på disse tilbakemeldingene før jeg benyttet meg av chillis tjenester. ELENDIG. Regningen som ikke blir sendt ut; men som havner rett i inkasso. Purregebyrer som de nekter å slette. Lite trivelig:)
Sender ut sim kort som ikke er aktiverte. Dette skjedde hele 3 ganger. Da er du så heldig at du må stå minst 45min i kø for å få aktivert det. Feil på hver eneste faktura, 45min i kø for å få en ussel beklagelse. Sender inkassoer og purringer flere måneder etter avsluttet abonnement. Styr unna! Mer useriøs operatør skal du lete lenge etter....
Hadde Norges billigste mobilabonnement for de som ikke bruker mye mobildata, men to ganger de siste månedene har de skrudd opp prisene, – uten å varsle kundene i annen form enn en vag melding i et _nyhetsbrev_. Hvem abonnerer egentlig på nyhetsbrev? De skriver ingenting om det på nettsidene deres, man får heller ikke varsel om det på annen måte. De skriver ingenting om at prisen økes, enn en vag om "oppdatering av abonnementene våre". Dette er kjennetegnet til et useriøst selskap.
Utrolig møtekommende og løsningsorientert gjeng. Her får man hjelp uansett problemstilling.
Positivt: - Lave priser - Hyggelige folk på kundeservice Negativt: - Lang ventetid hvis en ringer til kundeservice - Lang ventetid på app. Når den nye appen, MinChili, endelig ble lagt ut så fungerer den ikke. - Mangler mulighet for e-faktura (alternativene er faktura på e-post eller autogiro)
Umulig å få kontakt med Min Side. Har vært i kontakt med kundeservice tidligere ang dette. Når jeg forsøker å logge inn får jeg melding om at mitt mobilnummer ikke er registrert, til tross for at jeg har hatt mobilabonnement i lang, lang tid og blir fakturert hver måned. Vurderer nå bytte til ICE. Det funker i alle fall.