Chilimobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Sender ut sim kort som ikke er aktiverte. Dette skjedde hele 3 ganger. Da er du så heldig at du må stå minst 45min i kø for å få aktivert det. Feil på hver eneste faktura, 45min i kø for å få en ussel beklagelse. Sender inkassoer og purringer flere måneder etter avsluttet abonnement. Styr unna! Mer useriøs operatør skal du lete lenge etter....
Hadde Norges billigste mobilabonnement for de som ikke bruker mye mobildata, men to ganger de siste månedene har de skrudd opp prisene, – uten å varsle kundene i annen form enn en vag melding i et _nyhetsbrev_. Hvem abonnerer egentlig på nyhetsbrev? De skriver ingenting om det på nettsidene deres, man får heller ikke varsel om det på annen måte. De skriver ingenting om at prisen økes, enn en vag om "oppdatering av abonnementene våre". Dette er kjennetegnet til et useriøst selskap.
Utrolig møtekommende og løsningsorientert gjeng. Her får man hjelp uansett problemstilling.
Positivt: - Lave priser - Hyggelige folk på kundeservice Negativt: - Lang ventetid hvis en ringer til kundeservice - Lang ventetid på app. Når den nye appen, MinChili, endelig ble lagt ut så fungerer den ikke. - Mangler mulighet for e-faktura (alternativene er faktura på e-post eller autogiro)
Umulig å få kontakt med Min Side. Har vært i kontakt med kundeservice tidligere ang dette. Når jeg forsøker å logge inn får jeg melding om at mitt mobilnummer ikke er registrert, til tross for at jeg har hatt mobilabonnement i lang, lang tid og blir fakturert hver måned. Vurderer nå bytte til ICE. Det funker i alle fall.
Billig kan det godt være, men når dei ikkje engang greier og sende ut simkort. Fra alle andre mobil selskap jeg har bestilt mobilabonnement fra har jeg mottat simkort maks 3 dager etter. Ringte kundeservice på dag 3 han sa det skulle komme dagen etter på det har det altså ikkje gjort. Så ut ifra det har jeg valgt å gå tilbake til chess, som har heilt fantastisk kundeservice. Og er kjempe flink til å svare på spørsmål og hjelpe til. Som regel får man sim kort dagen etterpå.
Etter 1 juni er det ikke mulig å se forbruk. Chili Mobil AS nektet å levere grunnlag for belastning i 6 måneder. Endret avtale, endret innstillinger (åpnet for datatrafikk som var stengt), åpnet for telefonsvar etter 1 kort signal, slik at alle samtaler måtte ringes tilbake. Først nektet å levere info om forbruk, nå påstår at de kun kan levere 90-dager. Levert transaksjoner på åpent xls, viser omfanget av svindel, men ikke priser, ingen start eller sluttsaldo. Har stjålet forskuddsbetalt beløp (kontantkort), ikke spor av innbetalinger som de informerte klagenemnda de vil gjøre som kompensasjon for ikke levert simkort på 10 dager. Kundeservice svarer aldri på spørsmål og krav. Bare rundt og ikke spesifikt. Lover å levere data, men gjør ingenting. Selskapet kan heller ikke ha korrekt grunnlag for mva. Og dette selskapet med myndighetenes godkjennelse (Nkom og Forbrukerrådet) fortsetter å operere på markedet og svindle flere.