Dipper har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Alltid fornøyd med dekning og service fra dipper, synd at dem ikke kan tilby privat abonnent. Kan trygt anbefales :)
Hei Alexander, tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi tilbyr dessverre som du sier kun bedriftsabonnement. Håper du har en fin dag videre :-) Mvh oss i Dipper.
Fantastisk kundeservice. Fikk utrolig god hjelp da portering av mobilnummer skapte trøbbel Tusen takk
Hei Hanne, Så godt å høre at det ble funnet en god løsning! Takk for en hyggelig tilbakemelding. Håper du har en fin dag videre :-) Hilsen oss i Dipper.
Eg opplever Dipper som imøtekomande, respektfulle og personlege, utan bruk av triks.Stilen er enkel, estetisk og tillitsfull med god oversikt for kunden. Dipper har desidert beste logo. All honnør til konoeptutviklar! Prismessig har Dipper framleis litt å gå på. Mini kan med fordel hevast til 500 MB eller til 1GB.
Hei Knut, takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er stolte av at hos Dipper er den ingen skjult skrift eller skjulte gebyrer, noe vi selvfølgelig skal fortsette med. Håper du har en fin dag videre :-) Mvh oss i Dipper.
Det er veldig sjeldent at når jeg ringer til en eller annen bedrifta kundeservice at de svarer så raskt som hos Dipper! Bli å hyggelig person som svarte og guidet meg igjennom slik at jeg fikk til det jeg slet med. Det er nesten verdt å bare ringe de hvis du har en dårlig dag slik at du får snakket med en hyggelig person ;-)
Hei Thomas, takk for en hyggelig tilbakemelding! Dette var koselig å høre for oss på kontoret. Håper du har en fin dag videre :-) Mvh oss i Dipper.
Veldig,veldig fornøyd Jeg har 13 abonnementer hos dipper
Hei Esad, så godt å høre at du er fornøyd med Dipper! Håper du har en fin dag videre :-) Mvh oss i Dipper.
Bruker bedriftsløsningen deres for vårt sentralbord på jobb. Har ringt de flere ganger for å legge til ansatte etc, får alltid raskt svar og hyggelige mennesker som jobber der. Ordner alt med engang.
Hei Rikke, så godt å høre at vår løsning fungerer fint for din bedrift! :-) Takk for en hyggelig tilbakemelding. Håper du har en fin dag videre. Mvh Dipper
Sikkelig bra service beste noen sine. når jeg skule sende vurdering fra 1-10 jeg måte skrive 20 og det var vel fortjent.
Hei Ruzhdi, Takk for en veldig hyggelig tilbakemelding! Vi streber alltid etter å gi en god kundeopplevelse her i Dipper. Håper du har en fin dag videre. Mvh oss i Dipper.
Fungerer veldig bra. Litt teknisk trøbbel i dag, men de ordner opp.
Hei Geir, takk for en hyggelig tilbakemelding. Håper du har en fin dag videre :-) Mvh Dipper
Dette var jo svindel, dere må finne ut hva dere må gjøre for å unngå at noen bare sender en regning for noe oppspinn for å lure folk. Systemet deres er ikke risikovurdert og kvalitetssikret. Med hilsen Roald M. H.
Hei Roald! Vi forstår at dette med kjøp av varer og tjenester over mobilregningen kan være uvant, derfor har vi mulighet for å sperre for slikt om man ønsker det. Vi vil selvfølgelig ikke at noen skal sitte med en følelse av å bli svindlet, og en slik sperre vil stoppe transaksjonene, men det vil ikke stoppe leverandøren av tjenester som er vanskelige å forstå. Derfor bør man også stoppe kjøpene fra leverandøren, slik at de justerer produktene sine. Vi ber om unnskyldning for at du har hatt en dårlig opplevelse med dette hos oss, og hjelper deg gjerne så langt vi kan for å få ryddet opp. Hilsen gjengen i Dipper
Enkelte plasser litt dårlig signaler , kan muligens skyldes gml telefon ? Litt lang vente tid på service tlf. , men Rikke på mottaket var virkelig på , kvikk og behagelig .
Hei Ove! Opplevelser med dårlige signaler hørtes rart ut - vi er på Telenor-nettet, og det finnes ikke bedre i Norge, ihvertfall. Men klart - det er mulig å finne punkter hvor dekningen glipper hos oss også. Ring oss gjerne for å sjekke det ut. Ellers tusen takk for tilbakemeldingen - vi jobber med å ordne svartiden, og Rikke skal utvilsomt få noen tomler opp på to meters avstand her 😊 Hilsen gjengen i Dipper
Dipper er et utrolig billig og bra selskap, dessverre kan kundeoppfølging være et lite problem hos dem. De er hyggelige å meget behjelpelig med alt, men bruker alt for lang tid på dette!
Hei Per! Takk for en god og konstruktiv tilbakemelding. Det er helt riktig, vi har hatt perioder med langt mer ventetid for svar på epost enn vi ønsker, men vi kan love at det er forbedringer underveis. I mellomtiden er vi uansett raskest på telefon 06020 😊 Takk igjen, hilsen gjengen i Dipper 😊
Beste kundeservice jeg har opplevd noensinne! Veldig glad for at dere finnes, dere er veldig kundeorientert. :)
Hurra, Adam! For en fantastisk tilbakemelding! Tusen, tusen takk! Hilsen gjengen i Dipper
Jeg har vært en stabil kunde over lang tid. Det skyldes at jeg alltid får en rask og god service og ass. for å ha rett type abonnement til en hver tid. Penger spart er penger tjent - takker 👌
Takk skal du ha, Kjell! Vi jubler for slike tilbakemeldinger! Og skulle du trenge hjelp, vet du hvor du finner oss - tlf 06020 😊 Hilsen gjengen i Dipper
Svarer raskt på tlf. Veldig hyggelig personer som svarer på spørsmål og hjelper deg med problemet på en rask å hyggelig måte
Hei Geir! Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Det jubles her nå! Hilsen gjengen i Dipper 😊
Kontaktet av Dipper som telefonsalg. Ryddig fremstilling av alternativt tilbud på mitt mangfoldige telefon og data behov. Åpenbart billigere pris. Litt rask ordreinngåelse som måtte revideres. All kontakt med Dipper har vært effektiv og instruktivt. Konklusjon; meget bra kundeservice.
Tusen takk for en super tilbakemelding, Jan! Det er dette vi står opp for om morgenen! 😊 Hilsen gjengen i Dipper
Har hatt mange tlf samtaler med dere ang endringer på våre åpningstider og velkomstmld på tlf. Dette i forhold til stengte dører under covid 19 . En ny tlfsamtale ble gjort i Juni for og stenge tlf på lørdager i Juli mnd. .I full fortroelse så har vi trodd at vedkommende som vi snakket med i slutten av Juli og senere oktober , åpnet igjen tlf vår for våre kunder fra 01.08,20. Det skjedde ikke . dvs at tlf på lørdager har vært stengt for kunder fra Juli til jeg klarte dette selv på lørdag 24/10. Vi har ingen tiltro til dere etter alt det negative som dette.. Spennende og se hva dere vil gjøre med denne saken videre. Det vil vi følge med på videre.. !! Vi forventer en kompensasjon.
Hei Solvår! Takk for tilbakemeldingen din. Dette hørtes ikke bra ut, men bunner antakelig i en misforståelse. Vi har ikke holdt dere stengt med vilje, ihvertfall!😊 Ta kontakt med oss på kundeservice, så finner vi ut hva som kan ha skjedd, og finner en løsning. Du når oss på 06020 eller [email protected]. Henvis gjerne til denne posten. Kan forresten også tipse om at dere kan administrere alt av åpningstider osv på Bedriftsnett helt selv, uavhengig av oss og våre åpningstider, så kan dere ha full kontroll på egen løsning og justere akkurat som dere ønsker. Det kan være lurt å benytte seg av, spesielt i en tid der dere kanskje gjør hyppigere endringer enn ellers 😊 Hilsen gjengen i Dipper