Dipper har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Oppringt av telefonselger som oppførte seg som vi var gamle kjente. Trodde det var en kunde. Jeg blir spurt om jeg er fornøyd med mobilabonnementet mitt fra NN, måten det blir spurt på gjør at jeg tror vedkommende ringer fra NN. Da jeg spør hvor vedkommende ringer fra, svarer han Dipper. Hvis du ikke kan fortelle hvilket firma du representerer ligger du dårlig ann. Begynn å lær selgerene deres folkeskikk.
Hei Harald, Det er leit å høre at du hadde en dårlig opplevelse med en av våre selgere. Vi vet at selgerne er stolte av å ringe til potensielle kunder på vegne av Dipper, så her må vi beklager om det har kommet dårlig frem hvilket selskap selgeren ringte fra. Om du ønsker kan du gjerne sende en mail til [email protected], så kan vi se nærmere på saken. Ha en fin dag videre :) Mvh oss i Dipper
Appen og innlogging på min side funker ikke. Vanskelig å få oversikt over forbruk og å kjøpe mer data. Ville teste ut Dipper men er ikke fornøyd.
Hei, Så leit at det var problemer med innlogging på Min Side. Vanligvis skal man fint kunne logge inn med telefonnummer og tilsendt passord, så her vil vi gjerne komme til bunns i hvorfor du ikke fikk logget inn. Videre kan man også logge inn på appen "Dipper" for å få oversikt over forbruk. Her kan man også kjøpe mer data. Send oss gjerne en mail på [email protected] så skal vi få ordnet innloggingen din. Ha en fin dag videre :) Mvh oss i Dipper
Jeg kan ikke beskrive med ord hvor snill og hyggelig henne var på telefonen.
Hei Suzana, For en utrolig flott tilbakemelding! Vi er stolte av vår hyggelige og engasjerte kundeservice. Ha en super dag videre :) Mvh oss i Dipper
Mobil Bedrift siste 2 år og godt fornøyd med priser, dekning (Telenor), og kundeservice. Sendte henvendelse til kunde service om endring i ett abonnement 23.12.20 kl.10.30. Først "Auto Reply" etter få sekunder med referansenummer. Deretter kl. 10.35 en bekreftelse fra Kundeservice på at endringen var effektuert. Videre kommentar overflødig.
Hei Christian, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi jobber hver dag for å være så effektive som mulig, så det er godt å høre at du fikk løst saken din raskt. Ha en strålende dag videre :) Mvh oss i Dipper
Hadde en lengre samtale med Samuel på salg om muligheter for å gå over til Dipper fra dagens Telenor på nettløsning og ICE på telefon. God veiledning for de muligheter som finnes og hyggelig konstruktiv selger. Ikke pågående, men behagelig :).
Hei Håkon, Så godt å høre at du har hatt en god erfaring med våre selgere! :-) Håper du har en fin dag videre. Mvh oss i Dipper.
Først litt treghet og rotete, så ordnig's, til slutt bra jobbet med godt resultat. Når du har en bedrift som er veldig travel, har du ikke tid å vente på at andre ikke gjør 100% for at alt skal gå på skinner når man bytter selskap. Hos oss er det skriver, izettle, mobilt modem, vips og bank osv som skal snakke sammen. Når man plages og systemene slutter å funger + at man må gjøre dettte flere ganger er det utrolig frustrerende. Ting må fungere fra første stund.
Hei Stig, uff, dette hørtes ut som en kronglete start. Vi ønsker selvfølgelig at alt skal være oppe og gå med en gang. Jeg er litt usikker på hva som har skjedd i denne saken, men send oss gjerne en mail på [email protected], så skal vi komme til bunns i dette. Håper du har en fin dag videre:-) Mvh oss i Dipper
Bra og hyggelig respons på kundekontakt på email. Uproblematisk abonnement. Fungerer alltid slik det skal. bra priser.
Hei Atle, Takk for hyggelig tilbakemelding. Det er akkurat slik Dipper ønsker å være, så dere kan fokusere på det som er viktig; deres bedrift. Ha en fin jul :-) Mvh oss i Dipper.
Meget fornød med service, hurtig og klar kommunikasjon.
Hei Dagfinn, takk for hyggelig tilbakemelding! Ha en fin jul :-) Mvh oss i Dipper.
Hurtig respons fra kundeservice på spørsmål. Helt i toppen med antall GB vs pris og rollover innkl, Telenor dekning. Tlfsvar er en tjeneste jeg mener er litt utgått på dato.
Hei Steinar, takk for hyggelig tilbakemelding! :-) Om man ikke ønsker telefonsvar kan man enkelt fjerne dette. Om du er usikker på hvordan dette gjøres kan du gjerne ringe oss på 06020, så vil vi svare deg i løpet av kort tid. Håper du har en fin jul! Mvh oss i Dipper.
Dere har nå siden des. 2018 skrevet at dere jobber med å få på plass eSIM til Apple watch. Det skal da ikke være så vanskelig å på plass dette i 2020. Jeg nekter å Tor at det er kun er Apple som er vasnkelig. Dere som en profesjonell aktør i markede kan ikke være så missledene og utydelig ovenfor kundenes deres. Jeg ber dere ta dette videre med ledelsen. Dette funker ikke.
Hei Chris, Dipper har per i dag støtte for eSIM på alle typer enheter, utenom Apple Watch. Vi, som deg, ønsker oss støtte for Apple Watch, men vi trenger støtte fra Apple for å få dette til. Vi skulle gjerne gitt et klart tidsestimat for når vi får støtte for Apple Watch hos Dipper, men vi er dessverre ikke ført i køen når vi ikke selger klokker eller andre Apple-produkter. En kan ellers bruke Apple Watch uten eSIM også, så lenge man har mobil og klokke i nærheten av hverandre. Håper dette var oppklarende. Beklager så mye for at vi ikke kan hjelpe deg med dette akkurat nå. Mvh oss i Dipper.
Dere ordnet alt Kjempeservice Vi fikk telefon-nummerene når vi behøvde dem.
Hei Magnus, så godt å høre at alt løste seg! Håper du har en fin dag videre:-) Mvh ossi Dipper
Vi har hatt Dipper i snart to år og byttet en liten periode over til Phonero da vi fikk en gunstigere avtale, men savnet Dippers løsninger og de alltid positive kundeservice medarbeiderne. Vi byttet tilbake og de har vært fantastiske å ha med å gjøre gjennom hele prosessen, i tillegg til at de dekker bruddgebyr hos tidligere leverandør. Strålende fornøyd og anbefales til alle bedrifter uansett størrelse!
Hei Sabrina, Så godt å høre at du er fornøyd med Dipper! :-) Dette setter vi stor pris på, og det vi streber etter hver dag. Håper du har en fin jul. Mvh oss i Dipper.
Dipper er desidert billigst. Vi har Huawei telefoner på jobb og sliter med å sette over til hverandre. Appen fungerer svært dårlig med telefonen. Det fungerer bedre på Samsung telefonen min.
Hei Catrine, takk for konstruktiv kritikk. Vi er lei oss for at dere har hatt en dårlig opplevelse med APPen. Det har dessverre vært en utfordring med Huaweitelefoner tidligere. Dette skal heldigvis være rettet opp i nå. Om du enda opplever problemer må du gjerne ringe oss på 06020, så skal vi få løst opp i dette. Håper du har en fin jul! :-) Mvh oss i Dipper.
Liten erfaring da jeg er ganske ny som kunde.Men etter di to første månedenen er jeg fornøyd.
Hei Kåre, så godt å høre at du er fornøyd med Dipper! Vi jobber hver dag for at dere skal fortsette å være fornøyde med oss. Håper du har en fin jul :-) Mvh oss i Dipper.
God dekning verden rundt og service er utmerket. Med en bra pris.
Hei Bjørn. takk for hyggelig tilbakemelding! :-) Mvh oss i Dipper
Måten å gjennomføre telefonsalg bør gjennomgåes grundig i deres firma.Har ikke opplevd en verre håndtering i etterhånd av telefonsamtalen med prisforsikring fra telfonselger som ikke samsvarte med prisene vedrørende flytting av abonnement. Kundeservice kunne ikke besvare mine spørsmål da jeg ringte og ringte aldri tilbake Klage besvart første gang etter 13 dager etter at jeg sendte e-post til kundeservice. Telfonselgers dårlige håndtering og feilinformasjon får ingen følger for saken. Telefonselger sin feilinformasjon førte til utlegg for firmaet på over 4000,- kr
Hei Einar, takk for en konstruktiv tilbakemelding. Vi ønsker å være åpne og ærlige om våre priser, og man skal hvert fall ikke tape penger på å bytte over til Dipper. Vi er litt usikre på hva som har skjedd spesifikt i denne saken, men send oss gjerne en mail på [email protected] så skal vi komme til bunns i dette. Håper du har en fin dag videre :-) Mvh oss i Dipper