Dipper har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Etter å ha blitt hundset rundt i tast #, tast * i det uendelige, hos konkurrentene, er det en befrielse å være bedriftskunde hos Dipper. Hyggelige og kompetente folk på kundeservice, rask håndtering og gode svar gjør hverdagen lettere.
Ah, for en tilbakemelding! Takk, Bjørn! Det er akkurat sånn vi står på hver dag for at dere skal oppleve oss! Hurra! Slike meldinger skaper fredagsstemning på kontoret fem dager i uka 😊 TAKK! Hilsen gjengen i Dipper
*Medarbeiderne virker engasjert og hjelpsomme. *Jeg forstår at ting kan ta uventetede vendinger men det er tingenes natur. *Oppriktig glad for at Dipper teamet gjør sitt beste.
Hei Asle! Tusen takk for en fin tilbakemelding. Ja, ting kan skje, men da skal vi ihvertfall gi jernet for å rydde opp. Målet vårt er jo at dere skal kunne fokusere energien deres på egen business, så skal vi sørge for å stille med løsninger som bidrar. Takk igjen for tilbakemeldingen! Hilsen oss i Dipper
Jeg er meget irritert over at Dipper forespeilet eSIM for Applewatch for snart 2 år siden og det er enda ikke på plass. Hadde de vært ærlige på at de ikke ante når de kommer med dette så hadde jeg spart en del penger på å kjøpe klokka uten mulighet for eSIM. Dette burde de klare å få på plass snarest, det er et spørsmål om investering. Ellers så fungerer de utmerket og jeg er kjempe fornøyd med dekning og service ellers.
Hei Gaute! Takk for konstruktiv og tydelig tilbakemelding. Vi er superglade for at du stort sett synes vi leverer bra, og så er vi helt enige ang eSIM for Apple Watch. Vi trodde faktisk selv at vi var veldig nært, og skulle klare å ha det på plass samtidig med støtte for annen eSIM. Men så viste det seg altså underveis å være langt mer krevende, fordi vi også må ha Apple med på laget for å få det til. For alle andre enheter enn klokken kan vi ordne alt selv, men akkurat for klokken er vi avhengige av dem... Hadde det vært opp til oss alene, skulle vi absolutt hatt det på plass, vi har ubenyttet eSIM-støtte på klokkene våre selv...🙁 Men vi har ikke gitt opp, og kommer til å snakke høyt om det når det er i orden 😊 Takk for tilbakemeldingen! Hilsen gjengen i Dipper 😊
Fant en god løsning. Veldig fornøyd. Husk å informere bedrifts kunder at de kan få ekstra tom sim kort.
Hei Ena! Takk for hyggelig og konstruktiv tilbakemelding! Veldig glade for å høre at vi traff med løsningen. Hilsen gjengen i Dipper
Veldig fornøyd med samtalen, fikk fort hjelp. Anbefaler dipper
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, Heidi! Det er akkurat slik vi ønsker å oppleves, så sånne tilbakemeldinger skaper gooood stemning på kontoret! 😊 Hilsen gjengen i Dipper
De fleste andre har skjulte kostnader. Det opplevde jeg ikke med dipper. Og de har ikke bindingstid. Dermed et trygt og godt valg.
Hei Harald, så godt å høre at dette er din opplevelse med Dipper. Vi er stolte av at vi ikke har bruddgebyr eller noen skjulte gebyrer her hos oss. Ha en fin dag videre :-) Mvh oss i Dipper
Møter alltid hyggelig mennesker :) dipper er best!
Hei Håvard, takk for en skikkelig koselig tilbakemelding! Håper du har en fin dag videre :-) Hilsen oss i Dipper
Dipper leverer også eSim! :) Bra kudneservice og billig!
Hei Kjetil, Takk for hyggelig tilbakemelding! :-) Håper du har en fin helg. Mvh Dipper
Alltid topp kvalitet/signal. En suveren kundebehandling :)
Hei Jarl, vi setter stor pris på denne tilbakemeldingen! Håper du har en fin dag videre :-) Mvh Dipper
Enkelt og rimelig og har alt du trenger. Hyggelig telefonbetjening.
Hei Kristel, takk for en veldig hyggelig tilbakemelding! :-) Mvh Dipper.
Vi sliter med at nye ansatte må vente 1 uke+ for å få et nytt SIM kort fra denne leverandøren. OM vi ber om å få sim kort sent med bud, og tilbyr oss å betale for dette, er svaret at vi må gjerne sende en budbil, og så skal de legge kortene i resepsjonen. Fungerer sikkert for noen - men dette vitner ikke om god kundeservice som Dipper skal være kjent for. Generelt svarer de også svært sent, eller ikke i det hele tatt .
Hei Mario, vi er veldig lei oss for at dette er inntrykket du sitter igjen med. Det er høres rart ut at du ikke har fått svar på dine mailhenvendelser, ettersom dette ikke stemmer overens med tallene vi har fra egne målinger. Her høres det rett og slett ut som at vi har vært skikkelig uheldige. Vi ønsker på ingen måte at kunders henvendelser skal stå ubesvart. Normalt vil mail bli besvart samme dag eller dagen derpå. Send oss gjerne en mail med tingene du ikke har fått svar på, så vi får kommet til bunns i dette. Henvis gjerne til posten din her på bytt.no, så vi vet hva det er snakk om. Håper du har en fin dag videre :-) Hilsen oss i Dipper.
Dipper er den bedrifts telefon som gir manke fordeler .
Hei Ibrahim. Takk for en hyggelig tilbakemelding :-) Ha en fin dag videre. Mvh Dipper
Kunne være bedre at aopen kunne mer enn det står. Spesielt med at man får feil melding at det kunne ikke fullføres. Men ellers veldig bra service
Hei Justas, jeg er dessverre litt usikker på hva du mener med feilmelding i appen, men vil gjerne følge dette opp! Har du mulighet til å sende oss en forklaring på [email protected], så vi kan få sett videre på dette? :-) Håper du har en fin dag videre. Hilsen Dipper
Fantastisk oppfølging og service. Det de sier stemmer overens med virkeligheten
Hei Jostein, takk for en koselig tilbakemelding! Det er et slikt inntrykk vi ønsker våre kunder skal sitte igjen med. Håper du har en fin dag videre :-) Hilsen Dipper
Real kundebehandling. Ordner opp der feilinformasjon er årsak til misnøye.
Hei Inghild, takk for tilbakemelding! Håper du har en fin dag :-) Mvh Dipper
Hei. Når kan dere tilby esim også for Apple Watch? Jobber dere med saken? Jeg har sett begrunnelsen for hvorfor dere ikke tilbyr pr. i dag, så dere trenger ikke skrive det igjen. Jeg vil bare ha svar på de to spørsmålene over. Dere får en femmer når dette er på plass. Hilsen Even
Hei Even, vi skulle så gjerne hatt et klart svar, da vi har et stort ønske om eSIM for Apple Watch. Dessverre er det slik at Apple har valgt å utvikle sin egen metode for aktivering av eSIM-tvilling for Apple Watch, på siden av alle andre. Vi jobber med å få en dialog med Apple om tidsestimat, men dessverre har vi ingenting fast enda. Beklager så mye for at vi ikke kan hjelpe deg med dette akkurat nå. Håper du har en fin dag videre :-)