Fjordkraft Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Var ok til de økte prisen. Skulle også ønske at kapasitet kunne overføres i familie.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Våre mobilpriser er uendret, kan det være du har hatt en kampanje? Ta gjerne kontakt med oss så vi kan se på saken din. Vi tar ønsket videre om at det ønskes datadeling mellom familie. Ha en god dag. Medvennlig hilsen Fjordkraft
Er fornøyd, hadde fått seks stjerner om det hadde vært 100 % dekning.Lite info hva som skjer b overflytting til Telia…
Hei! Takk for din tilbakemelding. Så bra du er fornøyd med oss. Send oss gjerne en mail eller ta kontakt med oss for å melde ifra om hva du savner når det kommer til informasjon, slik at vi kan forbedre oss. Ha en god dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Jeg porterte til annen operatør 01.11.2022 - og Fjordkraft fakturerte meg for hele den måneden, selv om jeg bare var "kunde" i 3 timer. Hårreisende urimelig praksis. Kan ikke fatte at det er lovlig, all den tid abonnementet ble sagt opp i måneden før, idet nytt abonnement ble bestilt. Føles som et ran dette her.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Under vilkårene våre står følgende informasjon: "5. Avslutning/Heving/oppsigelse av avtalen a. Oppsigelse Kunden plikter å betale alle påløpte avgifter for tjenestene frem til avtalens utløp. Ved avslutning eller overføring av abonnement til annen operatør betaler Kunden full månedsavgift for inneværende måned, og påløpte samtalekostnader. Forskuddsbetalte avgifter vil ikke bli tilbakebetalt ved oppsigelse/overføring av abonnement. Man vil samtidig få fullt utbytte av inkludert forbruk og eventuell rabatt." Dette er vanlig praksis hos mange operatører og er en av grunnene til at vi anbefaler kundene våre at de bytter operatør før månedsskifter for å unngå faktura fra tidligere leverandør. Når det er en kort periode som en er kunde vil vi så langt det lar seg gjøre være behjelpelig med å finne en løsning sammen med kunde. Så anbefaler at en da tar kontakt med oss. Ha en god dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft mobil.
Lokketilbud fra telefonselgere, og sure kundebehandlere.. Høye priser og dårlig app.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Beklager for at du har hatt en slik opplevelse med oss. Ettersom vi ikke kan se saken din, så anbefales det at du ta kontakt så vi kan undersøke hva som har skjedd. Ønsker deg en god dag :)
Se over. Samt billigst i landet for 1 kb😜😇👍 Fantastisk kundeservice. Vennlige, hjelpsomme og kunnskapsrike medarbeidere.
Hei! Takk for din tilbakemelding og hyggelige ord :) Ønsker deg en god helg! :)
Værste mobilselskap noen sinne! Jeg er tydeligvis ikke den eneste som er blitt svindlet. Hadde abonnement til 39,- (pga.veldig lite bruk utenfor hjemmet), men endte da med å måtte betale 700-800,- pr. måned for absolutt ingenting. Kjøp av extra data fungerte heller ikke da jeg aldri fikk de dataene, men fikk iallefall betalt.. Er en befrielse å bli kvitt Fjordkraft. Så jeg anbefaler også, som mange andre, å styre langt unna. Det finnes så mange andre gode selskaper der ute.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Ettersom vi ikke kan se saken din her, anbefales det at du tar kontakt med oss så vi kan se igjennom hva du er fakturert for. Ha en god dag.
Dårlig dekning der jeg bor med Teilia likte dårlig at Fjordkraft mobil går over til Telia
Hei! Takk for din tilbakemelding. Stemmer at vi bytter over til Telia dekning i løpet av året. Telia at jobbet mye med utbygging av dekning de siste årene og har blitt så gode at forsvaret og politiet benytter seg av Telia dekning. Dessverre så er det slik som det alltid har vært at noen steder vil Telenor/Telia være bedre enn det andre. Du står så klart fritt til å velge operatør. Nå vet jeg ikke om du har gjort det i det siste, men det anbefales at du tar å dobbeltsjekker dekningen på https://www.telia.no/nett/dekning/ Ønsker deg en god dag :)
Har bare positivt å skrive om Fjordkraft mobil inntil sammenslåing med Telia. Da blir det et annet selskap som har Telenordekning i grisgrendte strøk.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Stemmer at Fjordkraft mobil skal endre dekning fra Telenor til Telia. Telia at jobbet mye med å bygge ut dekningen sin de siste årene, blant annet har de fått så god dekning at Forsvaret, politiet og posten bruker dem. Det vil alltid være slik at noen steder er det bedre Telenor eller Telia dekning dersom en bor et sted hvor det feks bor mindre mengder mennesker. Ta gjerne kontakt med oss så kan vi undersøke med deg? Ha en god dag :)
Trenger to abodemanger Kona bruker ikke mobildata Jeg bruker 1GB.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Ta gjerne kontakt med oss så kan vi ta en titt på en løsning for dere med mobilabonnement. Ha en god dag :)
Detta er ren lureri.Brukte 30 G data på 6 dager i fjordkraft.Min familj bor i sverige så jag ringer till sverige ofta. Då blev de lovat att de er gratis att ringa till sverige de ingår i pakke. Så kommer faktura på 400 kr bara på samtal till sverige.KATASTROFE!!! Data blev brukt upp efter en uke .Fikk fylla opp data 2 ganger per med for 400-500kr. Men de lyckades jag på nåt sett også bruka upp så fikk en faktura på overforbruk på 200-300kr. Detta borde man ta med politi for detta er kraftig støldt av saker som bara dom kan påvirka.Har skifta abonnemang og kan ikke ens bruka upp 10 g totalt av datapakken på mnd. Håll dere borta fra FJORDKRAFT for de er ren støld de dom driver med.
Hei ! Takk for din tilbakemelding. Det er gratis å ringe i EU/EØS land, men Norge er ikke under EU/EØS vi er under EFTA. Om dette ikke har blitt gitt tilstrekkelig informasjon om, så sitter vi meget pris på om du tar kontakt med oss, så vi kan se nærmere på saken din :) Når det kommer til dataforbruk, så kan ikke det brukes raskere hos Fjordkraft mobil enn hos andre operatører. Det er Telenor som mottar dataforbruket ditt og sender det videre til oss. Ønsker deg en god dag :)
Ble oppgradert til 10gb (betalte for 5) og det fungerer aldeles utmerket alt sammen. Ingen -sier og skriver - INGEN! problemer hittil (etter å ha vært abonnent siden oktober 2020) Koser meg med surfing på reise i EU med nok mobildata i stedet for dårlig wifi rundtomkring.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Veldig kjekt å høre at du er fornøyd med oss :) Ønsker deg en strålende dag videre.
Vi er fornøyde med våre to abonnementer, og det er dekning der vi ofte reiser. Da bankene innførte nye e-fakturarutiner, fikk vi papirfaktura med fakturagebyr, men det ble rettet opp med en telefonsamtale, og fakturagebyret ble trukket fra på første e-faktura. Bra! Ikke fullt så bra at Fjordkraft mobil flyttes til Telia som – i motsetning til Telenor – har store hvite felt i dekningskartet der vi ofte ferdes. Vi vurderer ny leverandør.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Telia har jobbet mye de siste årene med å bygge utdekningskartet sitt. De har gjort en god jobb med dette så blant annet forsvaret og politiet benytter seg av Telia dekningen. Det vil så klart alltid være steder der Telia/Telenordekninkg er bedre enn den andre. Ha en god dag :)
Har vært fornøyd med pris på abo og dekning på telenor sitt nett, helt ubrukelig med telia der jeg bor. Så dere måtte jo seff rote det til med å endre på det nå...OMG erre mulig...!!! Greit, bare å bytte til noen andre fort som fy! Nekter å bli tvangsflyttet over til telia dekning ihvertfall så kos dere videre... Kjenner mange som sier det samme og er kunde så lykke til med årets beste beslutning...halleluja =( Blir nok en høydare det...
Hei! Takk for din tilbakemelding. Stemmer at vi bytter over til Telia dekning i løpet av året. Telia at jobbet mye med utbygging av dekning de siste årene og har blitt så gode at forsvaret og politiet benytter seg av Telia dekning. Dessverre så er det slik som det alltid har vært at noen steder vil Telenor/Telia være bedre enn det andre. Du står så klart fritt til å velge operatør. Nå vet jeg ikke om du har gjort det i det siste, men det anbefales at du tar å dobbeltsjekker dekningen på https://www.telia.no/nett/dekning/ Ønsker deg en god dag :)
Bruker nettet til telenor, men går nå over til telia. Derfor bytter jeg!
Hei! Takk for din tilbakemelding. Stemmer at vi bytter over til Telia dekning i løpet av året. Telia at jobbet mye med utbygging av dekning de siste årene og har blitt så gode at forsvaret og politiet benytter seg av Telia dekning. Dessverre så er det slik som det alltid har vært at noen steder vil Telenor/Telia være bedre enn det andre. Du står så klart fritt til å velge operatør. Nå vet jeg ikke om du har gjort det i det siste, men det anbefales at du tar å dobbeltsjekker dekningen på https://www.telia.no/nett/dekning/ Ønsker deg en god dag :)
Jeg byttet til Fjordkraft mobil for ca et halvt år siden, og har vært fornøyd ned det, men når Fjordkraft nå velger å byttet leverandør til Telia, må jeg bytte til en mobiloperatør som bruker Telenor nettet, dette pga at jeg bruker telefonen min i nordsjøen, og der har ikke Telia noen planer og å gjøre sitt nettverk tilgjengelig (har vært i kontakt med dei om dette). Hadde selvfølgelig aldri byttet til Fjordkraft, om jeg visste om dette, og heller aldri anbefalt kollegaene mine om å gjøre det....
Hei! Takk for din tilbakemelding. Stemmer at vi bytter over til Telia dekning i løpet av året. Telia at jobbet mye med utbygging av dekning de siste årene og har blitt så gode at forsvaret og politiet benytter seg av Telia dekning. Dessverre så er det slik som det alltid har vært at noen steder vil Telenor/Telia være bedre enn det andre. Du står så klart fritt til å velge operatør. Nå vet jeg ikke om du har gjort det i det siste, men det anbefales at du tar å dobbeltsjekker dekningen på https://www.telia.no/nett/dekning/ Ønsker deg en god dag :)
Må finne en annen operatør, Fjordkraft bytter dessverre fra,Telenor tilTelia og da har jeg ikke dekning på hytta
Hei! Takk for din tilbakemelding. Stemmer at vi bytter over til Telia dekning i løpet av året. Telia at jobbet mye med utbygging av dekning de siste årene og har blitt så gode at forsvaret og politiet benytter seg av Telia dekning. Dessverre så er det slik som det alltid har vært at noen steder vil Telenor/Telia være bedre enn det andre. Du står så klart fritt til å velge operatør. Nå vet jeg ikke om du har gjort det i det siste, men det anbefales at du tar å dobbeltsjekker dekningen på https://www.telia.no/nett/dekning/ Ønsker deg en god dag :)