Fjordkraft Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Tidligere nettleverandør, Telenor, leverte dekning der vi fartet rundt og beveget oss ute i terrenget. Det har nå endret seg en del. Vi opplever at mobilnett-signalene forsvinner en del oftere nå med Telia. Og så leverer hvistnok ikke Telia WiFi-tale i Norge. Så Telia som mobiloperatør er vi ikke tjent med. Så vi kommer til å flytte våre 5 telefoner over til noen med Telenordekning.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Telia leverer WIFI talei Norge, men ikke offshore. Om du ønsker å benytte deg av wifi tale som vanlig i Norge er det fult mulig med Telia. Ha en god dag. Medvennlig hilsen Fjordkraft.
Er veldig fornøyd med Fjordkraft, men Telia som de skal begynne å bruke nå har ikke ordentlig dekning her jeg bor.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Kjekt å lese at du har vært fornøyd med oss. Telia har bygget ut nettverket sitt enormt de siste årene, men det vil fremdeles være avvik på sammen måte som det har vært med Telenor enkelte steder. Dersom du ikke har Telia dekning der du bor, er det å anbefale at du bytter til en operatør med Telenor dekning. Så er du så klart hjertelig velkommen tilbake til oss når Telia har bygget ut sitt nettverk i ditt område. Ha en god dag. Medvennlig hilsen Fjordkraft.
Min tidligere erfaring med dekning fra Telia er dårlig. Men siden jeg vet at Telia har utbedret sin dekning i mitt område, så hadde jeg et lite håp om at dekning nå var blitt bedre, og jeg ville gi dere en sjanse. MEN dekningen har vært veldig dårlig etter at dere flyttet over til Telia, og jeg kan pr. dags dato ikke stole på min mobil. I dag har jeg sjekket dekningskartet hos Telia, og der står det at det er problemer på en basestasjon her i mitt område. Denne feilen oppsto i januar 2023 og er fortsatt ikke rettet pr 11.05.23. Hva gjør Fjordkraft i forhold til slike feil/svakheter? Tar dere kontakt med Telia og får de til å ordne opp i dette? For dere kan og/eller vil vel ikke akseptere at deres kunder blir lidende for slike feil i månedsvis? Akkurat mens jeg skriver dette, så ringer Fjordkraft kundesenter meg tilbake (etter lang ventetid). Kundekonsulenten er tydelig stresset, og sier at jeg må ta direkte kontakt med Telia, for dette er utenfor deres ansvarsområde. Dette er jeg sterkt uenig i, da jeg har en kundeavtale med Fjordkraft. Og etterhvert sier "hen" at hen skal sjekke dette med noen andre. Og etter litt venting, får jeg bekreftet at de vil ta kontakt med Telia, og at de deretter skal gi meg en tilbakemelding. Jeg skal gi dere en liten sjanse til å ordne opp i dette, før jeg evt bytter leverandør.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Nå kan vi ikke se enkelt saker her, håper du har fått svar på saken din hos oss. Det vil være slik med Telenor og Telia at i noen områder er det ene bedre enn det andre. Det er som du er tidligere informert om eiene av dekningen som er ansvarlig for dekningen, slik som Telia eller Telenor. Ønsker deg en god dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft mobil.
Fikk beskjed om å bytte sim-kort fordi dem skulle bytte fra Telenor-dekning til Telia sitt nettverk. Dette endte med at jeg nå ikke har dekning hjemme, og må sitte uten telefon i en tid da jeg nå har måtte bytte til et annet telefonselskap. Bare problemer og ufyselige og uforstående mennesker på kundeservice. Alltid hatt en god oppfatning av kundeservice, men i dag var det ingen ordentlige mennesker å oppdrive. Ikke nok med det må jeg nå betale for noe jeg ikke får.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Beklager så meget for at du har hatt denne opplevelsen med vår kundeservice sist. Er dessverre ikke noe vi kan gjøre dersom en ikke har Telia dekning i området, da blir alternativet som du skriver å bytte til en operatør med Telenor dekning. Ha en god dag. Medvennlig hilsen Fjordkraft.
Har vært superfornøyd med Fjordkraft i flere år. Herlig kundeservice, billige abbonement. Men da de nettopp byttet mobilnett mistet vi dekning på flere steder i Nord Norge. Veldig trist å måtte bytte selskap.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Veldig kjekt å lese at dere har hatt det fint hos oss i flere år. Ikke kjekt å lese at dere mister dekning i flere steder i Nord-Norge. Dere er hjertelig velkommen tilbake til oss når Telia er ferdig utbygd i Nord :) Ha en god dag. Medvennlig hilsen Fjordkraft.
Er absolutt IKKE interessert i Teliadekning, som Fjordkraft mobil nå(i Mai-23) går over til... Dette hadde videre betydd nesten INGEN dekning på hytten vår.. Ergo, vil lite el. ingen dekning bety store problemer med både å få/ta anrop, sende mms og eller komme seg ut på internett. Nesten "total isolasjon" fra alt annet enn hyttelivet... For oss betyr derfor Teliadekning en stor NEDGRADERING.. -Så nei takk! Vi snakker ellers om erfaringer fra "tidligere Teliadekning-år". Har ikke hatt problemer med abonnementet ellers. Nettsiden til Fjordkraft, innlogging, oversikt over forbruk osv. har fungert helt utmerket.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Telia har bygget ut ditt dekningsområde enormt de siste årene og kan ikke sammenlignes med slik det var tidligere. Det vil likevel være avvik på samme måte som det har vært med Telenor, at i enkelt områder vil en av de være bedre enn den andre. Ettersom dere trenger Telenor dekning på hytten og dere ikke får Telia signal der, er det å anbefale at dere velger en operatør med Telenordekning :) Ønsker dere en god dag. Medvennlig hilsen Fjordkraft
Anbefaler absolutt ikke Fjordkraft Mobil til noen! Mer rot og lite kundevennlig har jeg sjeldent vært borti. Her må man regne med å betale for tjenester de ikke kan levere. Og kundeservice som ikke har peiling på hva de driver med og alltid må forhøre seg med andre. Mer frem og tilbake og mye venting skal man lete lenge etter. I tilegg er det aldri demmes feil. (Kunne ha skrevet ei lang avhandling her)
Hei! Takk for din tilbakemelding. Beklager for at du har hatt en slik opplevelse med oss. Ta gjerne kontakt med oss så vi kan se nærmere på saken din. Ha en god dag. Medvennlig hilsen Fjordkraft
Var ok til de økte prisen. Skulle også ønske at kapasitet kunne overføres i familie.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Våre mobilpriser er uendret, kan det være du har hatt en kampanje? Ta gjerne kontakt med oss så vi kan se på saken din. Vi tar ønsket videre om at det ønskes datadeling mellom familie. Ha en god dag. Medvennlig hilsen Fjordkraft
Er fornøyd, hadde fått seks stjerner om det hadde vært 100 % dekning.Lite info hva som skjer b overflytting til Telia…
Hei! Takk for din tilbakemelding. Så bra du er fornøyd med oss. Send oss gjerne en mail eller ta kontakt med oss for å melde ifra om hva du savner når det kommer til informasjon, slik at vi kan forbedre oss. Ha en god dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Jeg porterte til annen operatør 01.11.2022 - og Fjordkraft fakturerte meg for hele den måneden, selv om jeg bare var "kunde" i 3 timer. Hårreisende urimelig praksis. Kan ikke fatte at det er lovlig, all den tid abonnementet ble sagt opp i måneden før, idet nytt abonnement ble bestilt. Føles som et ran dette her.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Under vilkårene våre står følgende informasjon: "5. Avslutning/Heving/oppsigelse av avtalen a. Oppsigelse Kunden plikter å betale alle påløpte avgifter for tjenestene frem til avtalens utløp. Ved avslutning eller overføring av abonnement til annen operatør betaler Kunden full månedsavgift for inneværende måned, og påløpte samtalekostnader. Forskuddsbetalte avgifter vil ikke bli tilbakebetalt ved oppsigelse/overføring av abonnement. Man vil samtidig få fullt utbytte av inkludert forbruk og eventuell rabatt." Dette er vanlig praksis hos mange operatører og er en av grunnene til at vi anbefaler kundene våre at de bytter operatør før månedsskifter for å unngå faktura fra tidligere leverandør. Når det er en kort periode som en er kunde vil vi så langt det lar seg gjøre være behjelpelig med å finne en løsning sammen med kunde. Så anbefaler at en da tar kontakt med oss. Ha en god dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft mobil.
Lokketilbud fra telefonselgere, og sure kundebehandlere.. Høye priser og dårlig app.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Beklager for at du har hatt en slik opplevelse med oss. Ettersom vi ikke kan se saken din, så anbefales det at du ta kontakt så vi kan undersøke hva som har skjedd. Ønsker deg en god dag :)
Se over. Samt billigst i landet for 1 kb😜😇👍 Fantastisk kundeservice. Vennlige, hjelpsomme og kunnskapsrike medarbeidere.
Hei! Takk for din tilbakemelding og hyggelige ord :) Ønsker deg en god helg! :)
Værste mobilselskap noen sinne! Jeg er tydeligvis ikke den eneste som er blitt svindlet. Hadde abonnement til 39,- (pga.veldig lite bruk utenfor hjemmet), men endte da med å måtte betale 700-800,- pr. måned for absolutt ingenting. Kjøp av extra data fungerte heller ikke da jeg aldri fikk de dataene, men fikk iallefall betalt.. Er en befrielse å bli kvitt Fjordkraft. Så jeg anbefaler også, som mange andre, å styre langt unna. Det finnes så mange andre gode selskaper der ute.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Ettersom vi ikke kan se saken din her, anbefales det at du tar kontakt med oss så vi kan se igjennom hva du er fakturert for. Ha en god dag.
Dårlig dekning der jeg bor med Teilia likte dårlig at Fjordkraft mobil går over til Telia
Hei! Takk for din tilbakemelding. Stemmer at vi bytter over til Telia dekning i løpet av året. Telia at jobbet mye med utbygging av dekning de siste årene og har blitt så gode at forsvaret og politiet benytter seg av Telia dekning. Dessverre så er det slik som det alltid har vært at noen steder vil Telenor/Telia være bedre enn det andre. Du står så klart fritt til å velge operatør. Nå vet jeg ikke om du har gjort det i det siste, men det anbefales at du tar å dobbeltsjekker dekningen på https://www.telia.no/nett/dekning/ Ønsker deg en god dag :)
Har bare positivt å skrive om Fjordkraft mobil inntil sammenslåing med Telia. Da blir det et annet selskap som har Telenordekning i grisgrendte strøk.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Stemmer at Fjordkraft mobil skal endre dekning fra Telenor til Telia. Telia at jobbet mye med å bygge ut dekningen sin de siste årene, blant annet har de fått så god dekning at Forsvaret, politiet og posten bruker dem. Det vil alltid være slik at noen steder er det bedre Telenor eller Telia dekning dersom en bor et sted hvor det feks bor mindre mengder mennesker. Ta gjerne kontakt med oss så kan vi undersøke med deg? Ha en god dag :)
Trenger to abodemanger Kona bruker ikke mobildata Jeg bruker 1GB.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Ta gjerne kontakt med oss så kan vi ta en titt på en løsning for dere med mobilabonnement. Ha en god dag :)