Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Fjordkraft Mobil
3.5
483 verifiserte omtaler

Fjordkraft Mobil omtaler og erfaringer

Ingen trend

Fjordkraft Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.5
Bra
483 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#8
Middels
Fjordkraft Mobil er rangert
#8 av 13 mobiloperatører
49%
Middels
49% anbefaler Fjordkraft Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 483 omtaler om Fjordkraft Mobil

FILTRER OMTALER
159
68
52
61
143
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Fjordkraft Mobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Verste dekningen jeg har hatt i livet.

Omtale av  Said

Vært borti mye dårlig dekning gjennom årene, men fjordkraft sin dekning slår virkelig alt kaka på alt som har med dårlig dekning i gjøre. Forferdelig, bedre sakt ubrukelig.

Svar fra Fjordkraft Mobil
15.08.2023 10:55

Hei! Takk for din tilbakemelding. Det vil være slik at i noen områder er Telia bedre enn Telenor dekning, mens andre steder vil Telenor være bedre enn Telia. Ønsker deg en god dag. Med vennlighilsen Fjordkraft.

IPv6 forsvant etter nettverksskiftet til Telia

Omtale av  Imre K. E

I forbindelse med at Fjordkraft Mobil byttet fra Telenor- til Telia-nettdekning i midten av juni 2023, og det tilhørende SIM-kortskiftet, forsvant IPv6 på mobildata, som Fjordkraft Mobil hadde støtte for før dekningsskiftet. Riktignok var det VoLTE på Moto One Zoom både før og etter skiftet.

Svar fra Fjordkraft Mobil
15.08.2023 10:54

Hei! Takk for din tilbakemelding. Det vil nok være slik at noen steder vil Telenor være bedre enn Telia og omvendt. Ønsker deg en god dag. Med vennlighilsen Fjordkraft

Dårlig

Omtale av  Leif P

Hadde Fjordkraft Mobil avtale med Fjordkraft nor de hadde avtale med telenor , var det god dekning men etter at de inngikk avtale med Telia mistet jeg den gode dekningen jeg hadde når jeg var på vår hytte på Korsnes i Hammarøy kommune , så nå vurderer jeg å bytte til noen som har telenoravtale

Svar fra Fjordkraft Mobil
15.08.2023 10:46

Hei! Takk for din tilbakemelding. Det vil alltid være slik at Telenor/Telia i noen områder vi være bedre enn det andre. Forhåpentligvis vil dekningsnettet rundt hytten bli bedret med årene, så får du god Telia dekning der også. Ønsker deg en god dag. Med vennlighilsen Fjordkraft.

Defekt sim

Omtale av  Sofia

Fikk defekt sim og har gått uten sim i mange dager. Får ingen hjelp og arrogant kundeservice.

Svar fra Fjordkraft Mobil
27.06.2023 10:16

Hei! Takk for din tilbakemelding. Beklager så meget for at du har denne opplevelsen med oss. Ta gjerne kontakt med oss så vi kan se direkte på saken din og finne en løsning. Ha en god dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Elendig dekning.

Omtale av  Einar H

Elendig dekning. Det er lovet full mobildekning i omtalen, men det stemmer ikke.

Svar fra Fjordkraft Mobil
27.06.2023 10:11

Hei! Takk for din tilbakemelding. Vi benytter oss av dekningskartet til Telia, https://www.telia.no/nett/dekning/ , steder hvor det er bebodd skal det være god dekning, men det vil så klart være avvik. Ønsker deg en god dag:) Med vennlig hilsen Fjordkraft

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Ufattelig dårlig dekning og mobildata

Omtale av  Amanda

Dekning og mobildata detter vekk hele tiden. Må skru av og på mobilen flere gonger for dag for å få tilbake både dekning og mobildata. Helt forferdelig.

Svar fra Fjordkraft Mobil
27.06.2023 15:39

Hei! Takk for din tilbakemelding. Ettersom vi ikke kan feilsøke her, eller se ditt kundeforhold, anbefales det at du tar kontakt med oss. Du kan også sjekke dekningskartet her: https://www.telia.no/nett/dekning/ Ha en god dag. Medvennlig hilsen Fjordkraft

Elendig kundeservice!

Omtale av  Dagmar

Var greit så lenge det fungerte, men katastrofe når simkortet ikke fungerte. Dette skjedde før overgang til Telia. - Problemet var kundeservice. Tafatte konsulenter som ikke visste hvordan de skulle håndtere det og heller ikke tok ansvar for å få problemet løst. Alle kan ikke vite alt om hvordan problemer skal løses, men det går an å ta saken alvorlig, undersøke og høre med andre, og komme tilbake til kunden med løsning. Den siste konsulenten skulle sende meg elektronisk simkort per e-post, men jeg mottok ingen e-post til tross for at adressen ble både dobbeltsjekket og trippelsjekket. Merkelig at kundeservice ikke har rutiner for hvordan man skal behandle så alvorlige problemer. Har ikke Fjorkraft noe system for konsulentene til å ta saker videre, ingen linjer oppover i systemet, eller til teknisk avdeling?? Har konsulentene ingen veiledere å gå til?? - Det overrasker meg at ledelsen ikke er mer interessert i hvordan kundeservice fungerer og hvilke rutiner de har. Jeg ble stående helt uten telefonforbindelse med omverdenen da simkortet sluttet helt å fungere og ikke lot seg restarte. Og, det var det tilsynelatende ingen i Fjordkraft som brydde seg om. Skrev meldinger fra min laptop til Fjordkraft gjennom nettsidene, men dagene gikk, og meldingene har jeg aldri fått noe svar på. Underlig at Fjordkraft tar så lett på alvorlige problem som kunden opplever. Det hjelper ikke med billig abonnement når man ikke kan ringe til noen, og ingen kan ringe meg. I vår tid er vi helt avhengig av mobilen. Det går rett og slett ikke å ha en slik leverandør av tjenester uansett hvor billig det er. Dette var selvfølgelig slutten på mitt kundeforhold. Anbefaler ingen å bruke Fjordkraft. Fjordkraft er ikke seriøse. - Jeg antar at ledelsen ikke leser denne meldingen heller.

Svar fra Fjordkraft Mobil
15.08.2023 10:43

Hei! Takk for din tilbakemelding. Beklager så meget for at du har hatt denne opplevelsen med oss og kundeservice. Vi sitter likevel pris på at du tar deg tid til å skrive til oss ettersom vi alltid jobber med å bli bedre. Vi kan ikke se enkelt saker her, men ta gjerne kontakt med oss så vi kan se på saken din sammen. Ha en god dag. Med vennlighilsen Fjordkraft

Overgang til Telia mislykkes, svært skuffet.

Omtale av  Jozef J. L

Da jeg ble automatisk byttet over til Fjordkraft Mobil fra Skymobil ble det automatisk selektert post faktura, som koster 59kr. Det valgte jeg ikke for selv, og kostet unødvendig papir og penger. Og nå begynner de plutselig å bytte til Telia fra Telenor; jeg mottok ikke noe ny kort, og fikk plutselig og melding at jeg må ringe de om jeg har ikke mottat. Men alle linjer sitter full, og inlogging på nettstedet funker ikke, da de mener jeg er ikke oversatt til Fjordkraft Mobil endå.. Dermed har det plutselig blitt umulig å kontaktere de, og er de stort risiko for at jeg sittter uten mobildekkning i det hele tatt. I tillegg skjer det av og til at jeg mistet dekkningen da jeg reiste over grensene, mens utenlandske simkort funket jo bra hele tiden. Det samme har skjeg noen ganger og i Norge selv, uten forklaring, noe som trengte å gjennoppstarte mobilen/avkoble SIM-kort. Det er bra at jeg beholdet en utenlandsk kort da jeg migrerte til Norge for 2 år siden, ellers ville jeg vært uten kontakteringsmuligheter i det hele tatt! Heldigvis skal jeg ha ny kort fra et annen sellskap snart. Fjordkraft Mobil fortjener absolutt ikke noe tillit fra meg lengre.

Svar fra Fjordkraft Mobil
15.08.2023 10:36

Hei! Takk for din tilbakemelding. Vi kan dessverre ikke se enkelt saker her. Før kundene fra Skymobil ble overført til Fjordkraft mobil ble det sendt ut informasjon fra oss og skymobil til kundene. Det samme gjelder i overgangen fra Telenor dekning til Telia, kundene er informert i forveien. Når det kommer til direkte spørsmål angående saken din så anbefaler jeg deg å ta kontakt med oss, så vi kan hjelpe deg. Ha en god dag. Med vennlighilsen Fjordkraft

Byttet fra Telenor til telia dekning

Omtale av  Jarle

De byttet fra telenor til telia dekning, Dermed ble det ubrukelig hvor jeg bor.

Svar fra Fjordkraft Mobil
15.08.2023 10:31

Hei! Takk for din tilbakemelding. Det vil alltid være slik at noen steder vil Telenor være bedre, mens andre steder vil Telia være bedre. Trist å lese at Telia ikke fungerte bra oss deg. Ha en god dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Ingen mulighet for WiFi-tale om en del huller i dekningen i forhold til når vi hadde Telenor.

Omtale av  Carl

Tidligere nettleverandør, Telenor, leverte dekning der vi fartet rundt og beveget oss ute i terrenget. Det har nå endret seg en del. Vi opplever at mobilnett-signalene forsvinner en del oftere nå med Telia. Og så leverer hvistnok ikke Telia WiFi-tale i Norge. Så Telia som mobiloperatør er vi ikke tjent med. Så vi kommer til å flytte våre 5 telefoner over til noen med Telenordekning.

Svar fra Fjordkraft Mobil
27.06.2023 12:57

Hei! Takk for din tilbakemelding. Telia leverer WIFI talei Norge, men ikke offshore. Om du ønsker å benytte deg av wifi tale som vanlig i Norge er det fult mulig med Telia. Ha en god dag. Medvennlig hilsen Fjordkraft.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Jeg skifter abb. Kun fordi Telia som Fjordkraft skifter til ikke har dekning her jeg bor.

Omtale av  Borghild

Er veldig fornøyd med Fjordkraft, men Telia som de skal begynne å bruke nå har ikke ordentlig dekning her jeg bor.

Svar fra Fjordkraft Mobil
27.06.2023 12:37

Hei! Takk for din tilbakemelding. Kjekt å lese at du har vært fornøyd med oss. Telia har bygget ut nettverket sitt enormt de siste årene, men det vil fremdeles være avvik på sammen måte som det har vært med Telenor enkelte steder. Dersom du ikke har Telia dekning der du bor, er det å anbefale at du bytter til en operatør med Telenor dekning. Så er du så klart hjertelig velkommen tilbake til oss når Telia har bygget ut sitt nettverk i ditt område. Ha en god dag. Medvennlig hilsen Fjordkraft.

Svært dårlig dekning etter flytting fra Telenor til Telia

Omtale av  Siv

Min tidligere erfaring med dekning fra Telia er dårlig. Men siden jeg vet at Telia har utbedret sin dekning i mitt område, så hadde jeg et lite håp om at dekning nå var blitt bedre, og jeg ville gi dere en sjanse. MEN dekningen har vært veldig dårlig etter at dere flyttet over til Telia, og jeg kan pr. dags dato ikke stole på min mobil. I dag har jeg sjekket dekningskartet hos Telia, og der står det at det er problemer på en basestasjon her i mitt område. Denne feilen oppsto i januar 2023 og er fortsatt ikke rettet pr 11.05.23. Hva gjør Fjordkraft i forhold til slike feil/svakheter? Tar dere kontakt med Telia og får de til å ordne opp i dette? For dere kan og/eller vil vel ikke akseptere at deres kunder blir lidende for slike feil i månedsvis? Akkurat mens jeg skriver dette, så ringer Fjordkraft kundesenter meg tilbake (etter lang ventetid). Kundekonsulenten er tydelig stresset, og sier at jeg må ta direkte kontakt med Telia, for dette er utenfor deres ansvarsområde. Dette er jeg sterkt uenig i, da jeg har en kundeavtale med Fjordkraft. Og etterhvert sier "hen" at hen skal sjekke dette med noen andre. Og etter litt venting, får jeg bekreftet at de vil ta kontakt med Telia, og at de deretter skal gi meg en tilbakemelding. Jeg skal gi dere en liten sjanse til å ordne opp i dette, før jeg evt bytter leverandør.

Svar fra Fjordkraft Mobil
14.08.2023 15:56

Hei! Takk for din tilbakemelding. Nå kan vi ikke se enkelt saker her, håper du har fått svar på saken din hos oss. Det vil være slik med Telenor og Telia at i noen områder er det ene bedre enn det andre. Det er som du er tidligere informert om eiene av dekningen som er ansvarlig for dekningen, slik som Telia eller Telenor. Ønsker deg en god dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft mobil.

Byttet til Telia, nå har jeg ikke dekning

Omtale av  Noah M

Fikk beskjed om å bytte sim-kort fordi dem skulle bytte fra Telenor-dekning til Telia sitt nettverk. Dette endte med at jeg nå ikke har dekning hjemme, og må sitte uten telefon i en tid da jeg nå har måtte bytte til et annet telefonselskap. Bare problemer og ufyselige og uforstående mennesker på kundeservice. Alltid hatt en god oppfatning av kundeservice, men i dag var det ingen ordentlige mennesker å oppdrive. Ikke nok med det må jeg nå betale for noe jeg ikke får.

Svar fra Fjordkraft Mobil
27.06.2023 12:31

Hei! Takk for din tilbakemelding. Beklager så meget for at du har hatt denne opplevelsen med vår kundeservice sist. Er dessverre ikke noe vi kan gjøre dersom en ikke har Telia dekning i området, da blir alternativet som du skriver å bytte til en operatør med Telenor dekning. Ha en god dag. Medvennlig hilsen Fjordkraft.

Veldig god kundeservice, men dessverre mistet vi dekningen vi trengte

Omtale av  Lene

Har vært superfornøyd med Fjordkraft i flere år. Herlig kundeservice, billige abbonement. Men da de nettopp byttet mobilnett mistet vi dekning på flere steder i Nord Norge. Veldig trist å måtte bytte selskap.

Svar fra Fjordkraft Mobil
27.06.2023 12:26

Hei! Takk for din tilbakemelding. Veldig kjekt å lese at dere har hatt det fint hos oss i flere år. Ikke kjekt å lese at dere mister dekning i flere steder i Nord-Norge. Dere er hjertelig velkommen tilbake til oss når Telia er ferdig utbygd i Nord :) Ha en god dag. Medvennlig hilsen Fjordkraft.

Nå er det UT med Fjordkraft pga. Teliadekning!

Omtale av  Elisabeth

Er absolutt IKKE interessert i Teliadekning, som Fjordkraft mobil nå(i Mai-23) går over til... Dette hadde videre betydd nesten INGEN dekning på hytten vår.. Ergo, vil lite el. ingen dekning bety store problemer med både å få/ta anrop, sende mms og eller komme seg ut på internett. Nesten "total isolasjon" fra alt annet enn hyttelivet... For oss betyr derfor Teliadekning en stor NEDGRADERING.. -Så nei takk! Vi snakker ellers om erfaringer fra "tidligere Teliadekning-år". Har ikke hatt problemer med abonnementet ellers. Nettsiden til Fjordkraft, innlogging, oversikt over forbruk osv. har fungert helt utmerket.

Svar fra Fjordkraft Mobil
27.06.2023 11:15

Hei! Takk for din tilbakemelding. Telia har bygget ut ditt dekningsområde enormt de siste årene og kan ikke sammenlignes med slik det var tidligere. Det vil likevel være avvik på samme måte som det har vært med Telenor, at i enkelt områder vil en av de være bedre enn den andre. Ettersom dere trenger Telenor dekning på hytten og dere ikke får Telia signal der, er det å anbefale at dere velger en operatør med Telenordekning :) Ønsker dere en god dag. Medvennlig hilsen Fjordkraft

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Bare rot.

Omtale av  Sissel

Anbefaler absolutt ikke Fjordkraft Mobil til noen! Mer rot og lite kundevennlig har jeg sjeldent vært borti. Her må man regne med å betale for tjenester de ikke kan levere. Og kundeservice som ikke har peiling på hva de driver med og alltid må forhøre seg med andre. Mer frem og tilbake og mye venting skal man lete lenge etter. I tilegg er det aldri demmes feil. (Kunne ha skrevet ei lang avhandling her)

Svar fra Fjordkraft Mobil
27.06.2023 11:00

Hei! Takk for din tilbakemelding. Beklager for at du har hatt en slik opplevelse med oss. Ta gjerne kontakt med oss så vi kan se nærmere på saken din. Ha en god dag. Medvennlig hilsen Fjordkraft

Fjordkraft Mobil

Har tilegnet profilen
Fjordkraft Mobil deltar på Bytt.no

Fjordkraft Mobil har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Fjordkraft Mobil besvarer omtaler

Fjordkraft Mobil har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
Fjordkraft Mobil ønsker tilbakemeldinger

Fjordkraft Mobil benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR