Fjordkraft Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Umulig å komme i kontakt med kundesenter. Når man etter en time eller to i telefonkø endelig får kontakt, blir man lovet at problemet skal være løst innen 10-15 minutter. Det skjer ikke - så er det nye timer i telefonkø for å få snakke med folk som tydeligvis ikke vet hva de snakker om! Etter å ha vært telenorkunde siden 1970, lot vi oss friste av rimelig mobilabonnement, men mere rot og inkompetanse har vi aldri vært ute for. Vi vil nok forlate Fjordkraft rimelig snart - også med et strømabonnement som er like gammelt som telenorabonnementet. Karakteren er så langt under 0 som mulig!!!
Jeg fikk en regning på 140 kroner for datatrafikk (utover det inkluderte den måneden) for en periode hvor jeg ikke hadde brukt data. Da jeg kontaktet kundeservice fikk jeg beskjed om at jeg hadde surfet masse, og da spesielt mellom klokken 20-22. På dette tidspunktet var jeg på en forestilling, og mobildata var avskrudd. Kundeservice skrev til meg som om jeg var en løgner/idiot: Etter flere forklaringer fra meg om at mobildata var skrudd AV, kom h*n med kommentarer som «noen har automatisk oppdatering av apper på mobildata, uten å være klar over det». Jeg endte opp med å måtte betale 140 kroner for noe jeg ikke hadde brukt, og byttet til en annen operatør. De har gode priser på mobilabonnement, men når de registrerer falske data og har elendig kundeservice hjelper dette lite. Vær obs om du har Fjordkraft og du skal bytte operatør: Du må betale for hele måneden selv om byttet skjer dag 1 i ny måned (så sørg for å få byttet sent i måneden).
Det meste er dårlig. prisen er ok. men jeg får ikke svar på mail, elendig av noen som vil ha kunder og skryter av at de er så billige og gode.. Anbefales IKKE. leter selv etter andre leverandører i dette øyeblikk. vil vekk herfra
Umulig å komme i kontakt med kundeservice. Svarer på Mail etter 24 timer. Hadde veldig bra dekningsforhold med Djuice men ville spare litt penger på abonnement. Nå har jeg veldig dårlig dekning. Sannsynligvis ikke Fjordkraft som er problemet siden de leier linje av Telenor. Fikk beskjed med Djuice når jeg sa opp abonnementet at jeg med Fjordkraft abonnement ikke ble prioritert. Og det viser seg å være riktig ! Har nå byttet til ny leverandør.
Dårlig service, dårlig på å oppdatere, har ikke nettside. Ekstremt dyrt dersom man bruker over inkl data.
Etter et halvt år med fjordkraft mobil har jeg kun positive erfaringer. Hadde Telenor tidligere og var fornøyd, dette gir det samme bare rimeligere.
Bare godord å fortelle. Har 3gb til 199,- som strømkunde, som for øvrig har prisgaranti på strømmen. Kjenner meg ikke igjen i det andre rapporterer om databruk. Jeg klarer aldri bruke opp mine 3gb, så har gjerne ofte mye mer i mnd rullet over fra forrige mnd. Helt topp! Enkle og greie nettsider.
Har aldri opplevd at jeg bruker opp datamengden på 10 GB i mnd, men hos fjordkraft så er denne oppbrukt på 1-2-3, og etter jeg skiftet leverandør til 12 GB, så har jeg brukt 4 GB på en mnd å jeg bruker telefonen like mye nå som x kunde hos fjordkraft, og i tillegg så må man betale for mobilabonnementet etter det er avsluttet. Mitt ble avsluttet den 2 januar, og måtte betale for hele måneden + de har elendig service! Svarer ikke på mail osv!
Lett å bytte mellom abonement, altså datamengder. ENESTE MINUS: ingen sperre før 400kr mnd. dersom man overskrider datamengden. Altså ikke noe for barn!!!
Det er et eneste kaos når det kommer til mobildata!!! Har aldri før brukt opp data på 5GB, men hos fjordkraft mobil slukes mobildata på både min & min sønns telefon hver mnd! Har blitt kreditert 3 ganger nå, men nå er det nok! Og bestiller man ekstra data pakke på 1GB får man plutselig en ekstra kostnad på 399, som skulle vært 99,-
Hjelper ikke at det er billig når det bare er kaos! Flyttet over min datters og mitt mobilabonnement. Da de bruker Telenor som operatør er det forsinkelser på oppdateringer av bruk mobildata. De sender sms når 80 prosent av barnets data er brukt opp, men 5 min etterpå smalt de på tillegg for overforbruk da sms mottas med forsinkelse. Endte to mnd på rad med å få ekstra faktura på nesten 400 kr i overforbruk. Elendig løsning! De kan ikke tilby automatisk sperring av databruk for barn. Grunnen til det er selvsagt at det er overforbruk de tjener penger på.
Pga feil som oppstår utenom åpningstid en fredag på kundeservice så er det umulig å få ordnet problemet før f.eks mandag. Det er for dumt når det skjer tekniske problemer. I tillegg har eg nesten ikke dekning hjemme. Får sms men vanskelig å ringe og motta samtaler. Her må Fjordkraft ta grep å få mer tilgjengelig kundeservice løsninger slik andre operatører har. Driver med kundeservice selv og vi bruker chatløsning ved krise.
Som Fjordkraft kunde betaler jeg kun 119 kr for et abonnement som ellers koster 199 kr. Og det er FULL Telenor dekning... Stort pluss 👍😁.
Har aldri opplevd å bli tom for mobildata. Her var det tomt etter 14 dager. Kjøpte tilleggspakke men har også fått ekstra fakturabeløp før data var oppbrukt. Har byttet leverandør etter en måned.
Jeg har ikke mottatt simkort fra Fjordkraft - og er uten mobiltelefon i dag. Jeg har sendt angrerett skjema til Fjordkraft innenfor fristen ettersom det er kun 1 uke siden jeg mottok tilbud via telefon om overgang til Fjordkraft. Vennligst sørg for at mitt mobilabonnement blir tilbakeført til min tidligere leverandør snarest. Jeg ønsker ikke å være abonnent hos Fjordkraft.
Å prisen er ikkje 199 pr mnd, men 119 som elkunde hjå Fjordkraft. 😁