Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Fjordkraft Mobil
3.5
483 verifiserte omtaler

Fjordkraft Mobil omtaler og erfaringer

Positiv trend

Fjordkraft Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.5
Bra
483 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#8
Middels
Fjordkraft Mobil er rangert
#8 av 13 mobiloperatører
49%
Middels
49% anbefaler Fjordkraft Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 483 omtaler om Fjordkraft Mobil

FILTRER OMTALER
159
68
52
61
143
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Fjordkraft Mobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Spiser opp mobildataen din på eit øyeblikk

Omtale av  Vegar

Korleis dei gjer det, veit ikkje eg, men dei spiser opp mobildataen din på eit øyeblikk. Dei dumper prisen på abonnomang for å fakturere folk som bruker mer data enn de har. Eg og samboer bytta, 3GB og 5GB det gjekk 10 dager så hadde samboeren min brukt opp 5GB. Eg har aldri brukt stort meir enn 1GB men her brukte eg 2,5GB på 15 dager. Full telenordekning er det faktisk kun Telenor som har.

Inkompetanse og udugelighet

Omtale av  Harald

Umulig å komme i kontakt med kundesenter. Når man etter en time eller to i telefonkø endelig får kontakt, blir man lovet at problemet skal være løst innen 10-15 minutter. Det skjer ikke - så er det nye timer i telefonkø for å få snakke med folk som tydeligvis ikke vet hva de snakker om! Etter å ha vært telenorkunde siden 1970, lot vi oss friste av rimelig mobilabonnement, men mere rot og inkompetanse har vi aldri vært ute for. Vi vil nok forlate Fjordkraft rimelig snart - også med et strømabonnement som er like gammelt som telenorabonnementet. Karakteren er så langt under 0 som mulig!!!

Helt vanvittig dårlig kundeservice (og tydeligvis også dårlig datasystem)!

Omtale av  Lone

Jeg fikk en regning på 140 kroner for datatrafikk (utover det inkluderte den måneden) for en periode hvor jeg ikke hadde brukt data. Da jeg kontaktet kundeservice fikk jeg beskjed om at jeg hadde surfet masse, og da spesielt mellom klokken 20-22. På dette tidspunktet var jeg på en forestilling, og mobildata var avskrudd. Kundeservice skrev til meg som om jeg var en løgner/idiot: Etter flere forklaringer fra meg om at mobildata var skrudd AV, kom h*n med kommentarer som «noen har automatisk oppdatering av apper på mobildata, uten å være klar over det». Jeg endte opp med å måtte betale 140 kroner for noe jeg ikke hadde brukt, og byttet til en annen operatør. De har gode priser på mobilabonnement, men når de registrerer falske data og har elendig kundeservice hjelper dette lite. Vær obs om du har Fjordkraft og du skal bytte operatør: Du må betale for hele måneden selv om byttet skjer dag 1 i ny måned (så sørg for å få byttet sent i måneden).

Elendig kundeservice. svarer ikke på mail

Omtale av  Grete

Det meste er dårlig. prisen er ok. men jeg får ikke svar på mail, elendig av noen som vil ha kunder og skryter av at de er så billige og gode.. Anbefales IKKE. leter selv etter andre leverandører i dette øyeblikk. vil vekk herfra

Ikke eksistrende kundeservice

Omtale av  Anette

Umulig å komme i kontakt med kundeservice. Svarer på Mail etter 24 timer. Hadde veldig bra dekningsforhold med Djuice men ville spare litt penger på abonnement. Nå har jeg veldig dårlig dekning. Sannsynligvis ikke Fjordkraft som er problemet siden de leier linje av Telenor. Fikk beskjed med Djuice når jeg sa opp abonnementet at jeg med Fjordkraft abonnement ikke ble prioritert. Og det viser seg å være riktig ! Har nå byttet til ny leverandør.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Anbefaler IKKE!

Omtale av  H

Dårlig service, dårlig på å oppdatere, har ikke nettside. Ekstremt dyrt dersom man bruker over inkl data.

Meget bra

Omtale av  Jo

Etter et halvt år med fjordkraft mobil har jeg kun positive erfaringer. Hadde Telenor tidligere og var fornøyd, dette gir det samme bare rimeligere.

Veldig nøgd

Omtale av  Pee

Bare godord å fortelle. Har 3gb til 199,- som strømkunde, som for øvrig har prisgaranti på strømmen. Kjenner meg ikke igjen i det andre rapporterer om databruk. Jeg klarer aldri bruke opp mine 3gb, så har gjerne ofte mye mer i mnd rullet over fra forrige mnd. Helt topp! Enkle og greie nettsider.

Aldri mer fjordkraft mobil

Omtale av  Lene

Har aldri opplevd at jeg bruker opp datamengden på 10 GB i mnd, men hos fjordkraft så er denne oppbrukt på 1-2-3, og etter jeg skiftet leverandør til 12 GB, så har jeg brukt 4 GB på en mnd å jeg bruker telefonen like mye nå som x kunde hos fjordkraft, og i tillegg så må man betale for mobilabonnementet etter det er avsluttet. Mitt ble avsluttet den 2 januar, og måtte betale for hele måneden + de har elendig service! Svarer ikke på mail osv!

Enkelt, lett oversikt på min side, BILLIG

Omtale av  Henrik H

Lett å bytte mellom abonement, altså datamengder. ENESTE MINUS: ingen sperre før 400kr mnd. dersom man overskrider datamengden. Altså ikke noe for barn!!!

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Bare rot!!!

Omtale av  Tomine

Det er et eneste kaos når det kommer til mobildata!!! Har aldri før brukt opp data på 5GB, men hos fjordkraft mobil slukes mobildata på både min & min sønns telefon hver mnd! Har blitt kreditert 3 ganger nå, men nå er det nok! Og bestiller man ekstra data pakke på 1GB får man plutselig en ekstra kostnad på 399, som skulle vært 99,-

Mye rot

Omtale av  Victoria

Hjelper ikke at det er billig når det bare er kaos! Flyttet over min datters og mitt mobilabonnement. Da de bruker Telenor som operatør er det forsinkelser på oppdateringer av bruk mobildata. De sender sms når 80 prosent av barnets data er brukt opp, men 5 min etterpå smalt de på tillegg for overforbruk da sms mottas med forsinkelse. Endte to mnd på rad med å få ekstra faktura på nesten 400 kr i overforbruk. Elendig løsning! De kan ikke tilby automatisk sperring av databruk for barn. Grunnen til det er selvsagt at det er overforbruk de tjener penger på.

Utilgjengelig kundeservice

Omtale av  Raymond M

Pga feil som oppstår utenom åpningstid en fredag på kundeservice så er det umulig å få ordnet problemet før f.eks mandag. Det er for dumt når det skjer tekniske problemer. I tillegg har eg nesten ikke dekning hjemme. Får sms men vanskelig å ringe og motta samtaler. Her må Fjordkraft ta grep å få mer tilgjengelig kundeservice løsninger slik andre operatører har. Driver med kundeservice selv og vi bruker chatløsning ved krise.

Billig og bra med Telenor dekning

Omtale av  Jonny

Som Fjordkraft kunde betaler jeg kun 119 kr for et abonnement som ellers koster 199 kr. Og det er FULL Telenor dekning... Stort pluss 👍😁.

Problem med mobildata

Omtale av  Beate

Har aldri opplevd å bli tom for mobildata. Her var det tomt etter 14 dager. Kjøpte tilleggspakke men har også fått ekstra fakturabeløp før data var oppbrukt. Har byttet leverandør etter en måned.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Problemer med bytting av Mobilabonnement hos Fjordkraft

Omtale av  Ingeborg S

Jeg har ikke mottatt simkort fra Fjordkraft - og er uten mobiltelefon i dag. Jeg har sendt angrerett skjema til Fjordkraft innenfor fristen ettersom det er kun 1 uke siden jeg mottok tilbud via telefon om overgang til Fjordkraft. Vennligst sørg for at mitt mobilabonnement blir tilbakeført til min tidligere leverandør snarest. Jeg ønsker ikke å være abonnent hos Fjordkraft.

Fjordkraft Mobil

Har tilegnet profilen
Fjordkraft Mobil deltar på Bytt.no

Fjordkraft Mobil har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Fjordkraft Mobil besvarer omtaler

Fjordkraft Mobil har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
Fjordkraft Mobil ønsker tilbakemeldinger

Fjordkraft Mobil benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR