Fjordkraft Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Lett å bytte til mer eller mindre GB. Burde hatt et tilbud mellom 15 og 30 GB. Jeg må ofte endre fra 15 til 30, men reellt forbruk er mellom 15 og 20.
Hei Grete, og takk for at du tar deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Det er veldig hyggelig å se og lese at du er fornøyd med ditt mobilabonnement. Skulle det være noe vi kan hjelpe deg med, eller om du skulle ha noen spørsmål, er det bare å ta kontakt med vår kundeservice på telefon 23006100. Ønsker deg en fortsatt god dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft Mobil
Byttet til Fjordkraft for to måneder siden, men nå er det tilbake til Telia igjen. Har opplevd mye rot med feil på SIM-kort vi fikk tilsendt, kundeservice som lovet overføring til Fjordkraft på en dato for deretter å glemme det, og som ikke var så veldig hjelpsomme. Vi ser at vi kommer relativt dyrt ut sammenlignet med andre abonnement. Nå får nye kunder dobbel data, men da vi skulle øke datamengde på det ene abonnementet vårt fikk vi ikke dobbel data siden vi allerede er kunde. Tar altså ikke så godt vare på eksisterende kunder som de er flinke til å hanke inn nye. Blir nok ikke Fjordkraft på oss igjen.
Hei Elin og takk for at du tar deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Det er leit å høre at du opplevde problemer ved overgang til oss. Avtaler er til for å holdes, og du skulle selvsagt fått portering når dette ble avtalt. I slike tilfeller er det bare å ta kontakt med oss så skal vi selvsagt kunne rette opp i det. De eneste fristene vi har ved fremskyding av portering er at det kan settes minimum 8 virketimer (mellom 08 - 16) før portering. Når det kommer til dobbel data er dette en kampanje vi i denne omgang kjører for nye kunder. Vi har tidligere hatt kampanjer for eksisterende kunder, men i denne omgang ble det for nye kunder. Det vil derfor variere hvilke kampanjer vi kjører. Skulle det være noe vi kan bistå med er det bare å ta kontakt med vårt kundesenter på telefon 23006100 eller start en chat med oss via vår nettside. Ønsker deg en riktig så fin dag videre og nok en gang, takk for din tilbakemelding. Med vennlig hilsen Fjordkraft Mobil
Ble bruker av Fjordkraft Mobil, og etter kun litt over to uker var allerede over 12Gb av 15 Gb oppbrukt. Meget betenkelig, ettersom jeg aldri brukte mere enn 15Gb hos andre leverandører. Bruken er selvsagt akkurat som før. Føler meg også grundig lurt fordi at det etter ett par uker hos Fjordkraft kom en kampanje med dobbel data for samme pris i to måneder. Denne kampanjen var bare til nye kunder, ikke om du ble kunde like før. Fikk omsider tilbud om gratis fastpris en måned, men må fortsatt kjøpe dyre ekstra data ut resten av måneden. Tilbudet de da gav er derfor bare ett godt tilbud for selskapet, og slettes ikke fordelaktig for kunden i det hele tatt. Fikk inntrykk av at hos Fjordkraft, så er det nok kunden som skal stå med hatten å pent be om forståelse. Dette er for meg ikke en leverandør som har kundene som sin prioritet - men opplevelsen kan kanskje oppleves annerledes hos andre?
Hei Jan, og takk skal du ha for tilbakemeldingen. Det stemmer at vi har kampanjer for nye mobilkunder noen ganger i året, og det høres ut som du har vært uheldig med timingen av denne. Det vil alltid være noen som ble kunder like før kampanjestart, og vi har forståelse for at dette vil føles litt surt, men slik er det dessverre med kampanjer. Det blir på samme måte som hvis du har kjøpt noe til fullpris på butikken som senere kommer på salg. Mobildata brukes ikke fortere hos oss enn hos andre selskaper - her er det likt hos absolutt alle. 1GB er 1GB, uansett hvilket selskap man er hos. Det som ofte er tilfelle er at man kommer til oss fra et selskap som hadde visse typer databruk inkludert i prisen, f.eks gratis streaming av musikk. Jeg vet at noen av Telenor/Telia sine abonnement har streaming av musikk inkludert, og at dette derfor ikke "teller" på databruken - kan det ha vært tilfelle hos deg? Det som også ofte er tilfelle er at man hadde en del data oppspart som Data Rollover hos sitt tidligere selskap. Hvis du hadde et abonnement på 15 GB kan du ha spart opp Rollover opptil 30 GB, slik at du hele tiden hadde en "buffer" med ekstra data selv om du brukte mer enn dine opprinnelige 15 GB. Denne bufferen forsvant da du byttet mobilselskap, og det vil dermed oppleves som om dataen forsvinner fortere, selv om den egentlig brukes i akkurat samme tempo som før. Ellers er forklaringen ofte at man ubevisst har endret bruksmønsteret sitt, f.eks ved hyppigere bruk av tjenester som streamer video. Ofte opplever vi at kunder tenker at video kun er YouTube, Netflix og TV-apper, og at man ikke tenker over at f.eks Snapchat-snutter og korte videoer på Instagram og Facebook også kan være med på å utgjøre en god del forbruk i løpet av en måned. Hvis du tenker at disse forklaringsmulighetene ikke treffer i ditt tilfelle vil jeg oppfordre deg til å kontakte vår kudneservice, slik at vi kan se nærmere på dette sammen med deg. Jeg håper dette var til hjelp, og ønsker deg en god uke. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Veldig bra kundeservice som alltid er behjelpelig. God Telenor dekning hvor enn jeg er. Man får ikke bedre dekning enn Telenor dekning, og i tillegg er dette det mobilabonnementet som tilbyr billigst mobilabonnement. Altså det beste til en billigst penge.
Hei Adrian, og tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen! Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å skrive en anmeldelse av oss. Ønsker deg en fortsatt fin uke. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Utmerket kundeservice som er løsnings orientert, og er raske til å svare.
Hei Knut, og takk for den gode tilbakemeldingen! Det er hyggelig å høre at du er fornøyd. Hvis det er noe som helst vi kan hjelpe deg med er det bare å ta kontakt. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Rimelig og ryddig. Håper esim kan tilbys snart. Ikke noe å klage på.
Hei Eivind, og takk for tilbakemeldingen. Vi jobber med å få på plass e-sim, og håper vi kan komme med en gledelig nyhet til kundene våre om dette så snart som mulig. Ønsker deg en fin uke! Med vennlig hilsen Fjordkraft
Da jeg byttet til Fjordkraft virket det som at gigabytene med data fløy ut av seg selv. Måtte bytte til dobbelt så stort abonnement for å bruke samme mengde data.
Hei Tone, og takk skal du ha for tilbakemeldingen. Mobildata brukes ikke fortere hos oss enn hos andre selskaper - her er det likt hos absolutt alle. 1GB er 1GB, uansett hvilket selskap man er hos. Det som ofte er tilfelle er at man kommer til oss fra et selskap som hadde visse typer databruk inkludert i prisen, f.eks gratis streaming av musikk. Jeg vet at noen av Telenor/Telia sine abonnement har streaming av musikk inkludert, og at dette derfor ikke "teller" på databruken - kan det ha vært tilfelle hos deg? Det som også ofte er tilfelle er at man hadde en del data oppspart som Data Rollover hos sitt tidligere selskap. Hvis du hadde et abonnement på 4GB kan du ha spart opp Rollover opptil 8GB, slik at du hele tiden hadde en "buffer" med ekstra data selv om du brukte mer enn dine opprinnelige 4GB. Denne bufferen forsvant da du byttet mobilselskap, og det vil dermed oppleves som om dataen forsvinner fortere, selv om den egentlig brukes i akkurat samme tempo som før. Ellers er forklaringen ofte at man ubevisst har endret bruksmønsteret sitt, f.eks ved hyppigere bruk av tjenester som streamer video. Ofte opplever vi at kunder tenker at video kun er YouTube, Netflix og TV-apper, og at man ikke tenker over at f.eks Snapchat-snutter og korte videoer på Instagram og Facebook også kan være med på å utgjøre en god del forbruk i løpet av en måned. Hvis du tenker at disse tre forklaringsmulighetene ikke treffer i ditt tilfelle vil jeg oppfordre deg til å kontakte vår kundeservice, slik at vi kan se nærmere på dette sammen med deg. Håper vi hører fra deg. Med vennlig hilsen Fjordkraft