Fjordkraft Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Opplever stadig store tillegg for databruk, noe jeg sjelden hadde før jeg byttet til Fjorkraft. Etter første gang ble jeg mer bevisst, sjekker ikke email på ferge, slår av data roaming. Ser likevel at email er lastet ned 4 ganger på 2 timer og tilleggsfakturering på nok 460,00 siste mnd. Ser også at Fjordkraft er 3 x dyrere enn feks OneCall på Maritim bruk. Kommer til å bytte leverandør.
Hei Randi, og takk skal du ha for tilbakemeldingen din. Det stemmer at databruk på skip er dyrt, og vi anbefaler alltid å skru mobildata helt av når man er på slike reiser. Det er mye bedre å benytte seg av WiFi ombord. Vi sender ut prisvarsel på SMS med en gang man er tilkoblet satelitt slik at man skal være oppmerksom på hvilke priser som gjelder, og slik at man kan ta sine forholdsregler. Det er leit å høre at du vil bytte mobilselskap, men hvis du er avhengig av å bruke mobildata på skip har jeg forståelse for at du ønsker en operatør med lavere pris. Jeg ser vi har samme pris som OneCall på Telenor Maritime offshore, men her vet jeg jo selvsagt ikke hvilken satelitt det er du oftest er koblet opp mot. Ønsker deg en fortsatt fin uke. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Billig og godt abonnement for den som ikke bruker mye mobildata til stadighet.
Hei Jørn, og mange takk for den hyggelige tilbakemeldingen! Det er godt å høre at du er fornøyd med oss. Om det er noe som helst vi kan hjelpe deg med i fremtiden er det bare å ta kontakt med vår kundeservice. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Så langt har jeg ikke hatt negative erfaringer med fjordkraft, at dekningen som leveres fra telenor ikke alltid er der. Vel, slik er det hos alle de andre leverandørene også. Skulle jeg savne noe så ville et ekte rollover være suverent. Pr i dag er det ingen som har dette, du får bare samle opp fra forrige mnd. Noen av oss bruker mobilen lite i perioder og mer i andre perioder. Da ville et ekte rollover tilbud vært kjærkomment. Savner også tilbud på mobiler, eneste ekte mobiltilbud er valgfritt abonnement men rentefri betaling av mobilen over 10 - 12 mnd. Kunne også vært supert om fjordkraft ble første seriøse leverandør av mobilt bredbånd for oss som streamer en del film og serier.
Hei Arild, og tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen. Så godt å høre at du er fornøyd med oss. Vi noterer oss ønskene dine, og håper vi vil kunne tilby enda flere tjenester som dekker dine behov fremover i tiden som kommer. Ønsker deg en fortsatt strålende uke. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Mangler Sveits i tillegg til datapakke EU/EØS. Det har de fleste andre leverandørene.
Hei Elin, og tusen takk skal du ha for tilbakemeldingen. Det stemmer at vi ikke har Sveits inkludert i EU/EØS. Jeg skal ta tilbakemeldingen med videre, og ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Fungerer helt fint, men mister noen ganger dekning hjemme. Litt kjedelig
Hei Tonje, og takk for tilbakemeldingen. Jeg vil oppfordre deg til å kontakte oss på telefon, chat eller e-post og gi beskjed om hvor det er du opplever at dekningen forsvinner. På denne måten kan vi sjekke videre opp i dette internt hos oss, og ev. melde feilen videre til Telenor som eier nettet. Ønsker deg en fin dag videre! Med vennlig hilsen Fjordkraft
Prisen er god. God kundeservice. Telenor dekning og hastighet. Så kan i grunnen ikke klage da.
Hei Lars, og tusen takk for tilbakemeldingen. Det er godt å høre at du er fornøyd :) Om det skulle være noe som helst vi ka hjelpe deg med er det bare å ta kontakt på telefon, chat eller e-post. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Jeg byttet til fjordkraft mobil 6GB for 4 mnd siden. Hadde hatt samme mobildatamengde på mitt forrige abonnement, men byttet til Fjordkraft pga at disse lå litt lavere i pris. Etter jeg byttet har jeg stadig opplevd å måtte kjøpe til datapakker og endte nå i juli opp med å kjøpe 7 GB ekstra. Og bruken var da; ingen musikkstreaming, ingen bokstreaming noen få streams på YouTube på under 3 min, poden spilte noen timer pokemon go. Var veldig nøye med å logge meg på Wifi der det var tilgjengelig og hovedsakelig lå tlf i veska. Dette kan ikke være riktig! Føles som et ran!! Hadde aldri hørt om den såkalt seiglivede myten om Fjordkrafts datatrafikk tidligere, men har jo lest litt om den nå i ettertid! Dette må dere komme til bunns i!
Hei Marit, og takk for tilbakemeldingen din. Jeg kan forsikre deg om at vi allerede sjekket grundig opp i dette, og det er ikke noen forskjeller på måten mobildata brukes hos oss enn hos andre mobilselskaper. Jeg vil oppfordre deg til å kontakte oss direkte via telefon, chat eller e-post slik at vi kan se nærmere på dette sammen med deg - det finnes helt sikkert en naturlig forklaring. I mellomtiden har vi også skrevet en artikkel om dette temaet - kanskje finner du noe av forklaringen her? :) https://www.fjordkraftmobil.no/mobilskolen/raskere-tom-for-data-etter-bytte-av-mobilselskap/ Med vennlig hilsen Fjordkraft