Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Fjordkraft Mobil
3.5
483 verifiserte omtaler

Fjordkraft Mobil omtaler og erfaringer

Ingen trend

Fjordkraft Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.5
Bra
483 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#8
Middels
Fjordkraft Mobil er rangert
#8 av 13 mobiloperatører
49%
Middels
49% anbefaler Fjordkraft Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 483 omtaler om Fjordkraft Mobil

FILTRER OMTALER
159
68
52
61
143
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Fjordkraft Mobil
Fjordkraft Mobil har 483 verifiserte omtaler på Bytt.no

Dårligste mobiloperatøren du kan velge!

Omtale av  Henning

Flere ting å sette fingeren på her: Sim-kort sluttet å fungere og måtte bestille nytt - Fikk beskjed om at det tok i overkant av 1 uke å motta nytt og at jeg rett og slett ble nødt til å leve uten mobil i mellomtiden. (Dette bruker ikke å være noe problem hos seriøse operatører hvor man bare kan hente ut nytt sim-kort hvor som helst i butikk eller bensinstasjon etc.) Fikk inkassovarsel og det gikk 5 dager fra 1. varsel på SMS til abonnementet ble sperret - Det kostet 199,- å gjenåpne dette. Fjordkraft bruker Intrum som inkassobyrå, og når man har utført betaling her så tar det utrolig lang tid før betalingen er registrert* Det er derfor ikke noe automatikk i at abonnementet blir gjenåpnet når man har betalt.. (Årsak til inkasso var at beløpsgrense på avtalegiro var overskredet som følge av ett og annet tillegg som Fjordkraft stadig vekk greier å få med på fakturaen). Og om ikke dette var nok så har jeg hatt flere problemer med dårlig dekning i innlandsområdet... Lykke til om du velger denne mobiloperatøren!

Svar fra Fjordkraft Mobil
01.09.2022 08:57

Hei! Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Fjordkraft Mobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Dyrt abonnement og mangelende kundeservice

Omtale av  Christian T

Dyrt abonnement og lite data. Kundeservice stenger telefonen kl 18, men de reklamerer med kl 20. Det henvises til min side i alle spørsmål, og e-post tjenesten på nettsiden svarer error. Lykke til!

Svar fra Fjordkraft Mobil
01.09.2022 08:57

Hei! Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Efaktura

Omtale av  Tina

Jeg har vært fornøyd med abbonementet generelt. Men vanskelig å nå kundeservice, chat er nesten aldri åpent og ikke svart på e-post. Jeg ønsker efaktura men på mine sider (mobil siden) så finner jeg det ikke, heller ikke når jeg googler og går via de linkene. Jeg fikk kontakt med chat som sa det så greit ut, men har fått brevfaktura.. Skulle nok ha byttet før.

Svar fra Fjordkraft Mobil
01.09.2022 08:57

Hei, Tina! Så kjedelig å lese at ting ikke har gått som forventet. Vår kundeservice er åpen for å hjelpe deg på telefon alle arbeidsdager mellom 08:00 og 18:00, chat er åpent fra 09:00 til 16:00 om du foretrekker å chatte med oss. Vi håper du gir oss en ny sjanse til å rette opp i inntrykket, og håper uansett at du har en riktig fin dag videre. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft Mobil

Ikke svar fra kundeservice

Omtale av  Helene

Selve abonnementet har jeg ikke hatt problemer med og jeg var i utgangspunktet fornøyd. Men opplevde å ha ingen dekning mens jeg var på tur i Sverige, den kom tilbake når jeg nærmer meg Norge igjen. Sendte mail til kundeservice og venter fortsatt på svar, det er ca 1 mnd siden mailen ble sendt. Har nå byttet mobiloperatør.

Ingen problemer

Omtale av  Olav

Jeg hadde både strøm og mobilabonement, men byttet strømleverandør og beholdt mobilabonementet. Jeg er stadig å sjekker priser og synes det er unødvendig å betale mer enn nødvendig.

Svar fra Fjordkraft Mobil
13.05.2022 15:05

Hei Olav og tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi setter veldig pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Meget fornøyd.

Omtale av  Andor

Har fordel avtale 249.- for 10mb med rollover. Og billig strøm avtale...

Svar fra Fjordkraft Mobil
13.05.2022 15:04

Hei og tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi setter veldig pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.

Urimelig å kreve en hél måned portering 1 dager inn i måneden"

Omtale av  Helge

Byttet abonnement i 1mnd skifte, pga av heligdag den 1 første. skjedde dette den 2. ble belastet for hele mnd. fjordkraft sier dei leier av telenor. og dei må fakturer for hele mnd

Svar fra Fjordkraft Mobil
13.05.2022 15:04

Hei Helge og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.

Fjordkraft Mobil har 483 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Fjordkraft Mobil mener

Fjordkraft Mobil

Har tilegnet profilen
Fjordkraft Mobil deltar på Bytt.no

Fjordkraft Mobil har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Fjordkraft Mobil besvarer omtaler

Fjordkraft Mobil har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
Fjordkraft Mobil ønsker tilbakemeldinger

Fjordkraft Mobil benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR