Fjordkraft Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Synes det er bra og raskt men av og til kan den plutselig slutte å virke, miste dekning eller bare være sikkelig treig
Hei, Bianca! Takk for din tilbakemelding. Det kan virke som det kan være noen forstyrrelser i området ditt som påvirker dekningen din. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter (tlf 55 52 67 00) så kan vi sjekke opp i saken for deg. Vennlig hilsen Endre, Fjordkraft Mobil
Nette er ikke bra. Min datter får ofte ikke koblett på nette når hun er ute.
Hei, Nor! Takk for din tilbakemelding. Dette høres ut som det kan være noe med innstillingene på din datters telefon. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter så kan vi prøve å løse problemet for deg. Vennlig hilsen Endre, Fjordkraft Mobil
Jeg overførte mitt mobil abonnement da dette var rimeligere enn Telia, samt at jeg fikk booster på 10 Gig, for å ikke miste det jeg hadde utestående ved overføring. Fornøyd så langt!
Hei Mari! Takk for din tilbakemelding. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med mobilabonnementet ditt hos oss så langt! Dersom det skulle være noe du behøver hjelp med etter hvert, så er det bare til å ta kontakt med vårt kundesenter. Vennlig hilsen Madeleine, Fjordkraft
Har ikke noe å utsette på Fjordkraft mobil. Virker veldig bra.
Hei Anne, Takk for hyggelig tilbakemelding, ønsker deg en fin helg! Med vennlig hilsen Henriette, Fjordkraft Mobil.
Dårlig dekning hele veien. Jeg er ikke fornøyd.Jeg vil ha bedre dekning, ellers bytter jeg abonnement .
Hei Shaif! Takk for din tilbakemelding. Vi beklager virkelig at du har opplevd dårlig dekning. Vi forstår hvor frustrerende dette kan være, og vi ønsker å gjøre alt vi kan for å forbedre din opplevelse. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre dekningen, men dessverre er det ikke alle steder hvor dekningsmastene våre er like sterke. dette er noe som jobbes med. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter, slik at vi kan se nærmere på saken. Vennlig hilsen Camilla, Fjordkraft
Ikke dekning overalt som eks i garasjen. Det hadde vi tidligere med Telenor.
Hei Carina! Takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at du har opplevd problemer med dekningen. Fjordkraft benytter seg av Telia sitt mobilnett, og Telia jobber kontinuerlig for å forbedre dekning med utbyggelser av mobilnettet over hele landet. Kontakt oss gjerne om du lurer på noe. Vennlig hilsen Patrick, Fjordkraft
Enkelt og oversiktlig. Alt samlet i en og samme app.
Hei Torill! Takk for en din tilbakemelding. Vi er opptatt av kundetilfredshet og prioriterer gode brukeropplevelser i appen. Det er derfor veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med løsningen hos oss. Vennlig hilsen Live, Fjordkraft Mobil