Fjordkraft Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Ser ut til å virke godt. Fikk god informasjon av selger
Hei Kristofer! Takk for din tilbakemelding. Så kjekt å høre at du er fornøyd, det setter vi veldig pris på. Vennlig hilsen Rikke, Fjordkraft Mobil
Mye billigere enn telenor. Veldig fornøyd så langt.
Hei, Torgeir! Takk for din tilbakemelding. Vi prioriterer brukeropplevelse og kundeservice høyt og da er det veldig hyggelig å høre at du er fornøyd. Vennlig hilsen Morten, Fjordkraft
Normalt bra, syns det er tregere enn annen leverandør på dekning
Hei, Alf! Så hyggelig å høre at du stort sett er fornøyd med ditt abonnement hos oss. Hastighet følger Telia sitt nett og varierer etter dekning og andre forhold. Hvis du ønsker hjelp med feilsøking av dekningen så kontakt oss gjerne på telefon 55526700 slik at vi kan hjelpe deg. Med vennlig hilsen Caroline, Fjordkraft
god internetthastighet men det er noen steder uten dekning, spesielt i kjellere, når andre mobilselskapet har dekning
Hei Takk for din tilbakemelding Hvor man befinner seg i forhold til basestasjonen, også om man er inne eller ute, kan også påvirke dekningen, Fjordkraft Mobil bruker Telia nettverket og plassering av basestasjoner vil være forskjellig mellom Telia sitt nettverk og f.eks Telenor sitt. Du kan se mer om dekningen der du bor eller oppholder deg i Telia sitt dekningskart på deres nettsider men det tar ikke hensyn til lokale variasjoner som betongvegger. Steder som kan begrense nettet: Tykke vegger Glass/metall/betong Tuneller Kjellere Steder der mange bruker nettet samtidig vil også begrense hastigheten: Konserter Bilkø Ferger Signalene fra basestasjonene er i bunn og grunn radiobølger som kan nå lange distanser. Dessverre er de lett utsatt for forstyrrelser. Med mindre du har direkte siktlinje til basestasjonen kan følgende eksterne forstyrrelser svekke signalet: Trær Hus Fjell De fleste telefonsamtaler er gjort innendørs, selv om det er innendørs signalene strever med å komme frem. Vennlig hilsen Erling, Fjordkraft
Synes det er bra og raskt men av og til kan den plutselig slutte å virke, miste dekning eller bare være sikkelig treig
Hei, Bianca! Takk for din tilbakemelding. Det kan virke som det kan være noen forstyrrelser i området ditt som påvirker dekningen din. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter (tlf 55 52 67 00) så kan vi sjekke opp i saken for deg. Vennlig hilsen Endre, Fjordkraft Mobil
Nette er ikke bra. Min datter får ofte ikke koblett på nette når hun er ute.
Hei, Nor! Takk for din tilbakemelding. Dette høres ut som det kan være noe med innstillingene på din datters telefon. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter så kan vi prøve å løse problemet for deg. Vennlig hilsen Endre, Fjordkraft Mobil
Jeg overførte mitt mobil abonnement da dette var rimeligere enn Telia, samt at jeg fikk booster på 10 Gig, for å ikke miste det jeg hadde utestående ved overføring. Fornøyd så langt!
Hei Mari! Takk for din tilbakemelding. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med mobilabonnementet ditt hos oss så langt! Dersom det skulle være noe du behøver hjelp med etter hvert, så er det bare til å ta kontakt med vårt kundesenter. Vennlig hilsen Madeleine, Fjordkraft