Fjordkraft Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dårlig dekning i ytre strøk av Trøndelag , mange områder uten dekning , samt i tunneler . Mangler Din Sky i abbonnement
Telefonen virker uten noe problem. Hva mer kan man vente ?
Helt greit, som forventet. Det er grei pris for et greit mobilabonnement, hva mer trenger man liksom.
Hei Siri! Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi prioriterer brukeropplevelsen høyt hos oss, så vi setter stor pris på din tilbakemelding. Ønsker deg en fin dag! Varm hilsen Maiken, Fjordkraft Mobil.
Byttet pga fikk tilbud. Pris ok, men dekning betydelig værre selvom det skal være telenor
Hei Van Takk for din tilbakemelding! Vi beklager at dekningen ikke lever opp til forventningene, spesielt når du har byttet på grunn av et godt tilbud. Selv om det er Telia-dekning, kan det være variasjoner i signalstyrke avhengig av hvor du befinner deg. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på epost for råd og veiledning dersom du ikke har anledning i arbeidstid: [email protected]. Du kan også nå oss på telefon 55 52 67 00 eller chat på våre nettsider mellom 09.00 og 16.00. Hilsen Camilla, Fjordkraft Mobil
Jeg opplever at kvaliteten som leveres er god! Jeg får det jeg betaler for. Og det er veldig enkel oversikt i appen!
Hei, Simen F! Veldig kjekt å høre at du er fornøyd med våre mobilabonnement. Vi prioriterer brukeropplevelsen høyt hos oss, så vi setter stor pris på din tilbakemelding. Ønsker deg en fin dag! Varm hilsen Miriam, Fjordkraft Mobil.
Hadde trøbbel med PUK kode torsdag 21.11. og fikk umiddelnart hjelp
Hei, Marit Takk for hyggelig tilbakemelding og kjekt å høre at du er fornøyd med kundeservicen. Med vennlig hilsen Marcus, Fjordkraft mobil.
Virker kjappt og ok på mobil ,Nettbrett ! Bra info om tapte anrop når mobil avslått
Hei, Fridtjov! Veldig kjekt å høre at du er fornøyd med våre mobilabonnement. Vi prioriterer brukeropplevelsen høyt hos oss, så vi setter stor pris på din tilbakemelding. Varm hilsen Amalie, Fjordkraft Mobil.