Happybytes har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Kundeservice i særklasse. Hadde problemer med mobildata på nytt simkort og ga happybytes kundebehandlere en flott jobb. De sendte ut en enkel og ryddig oversikt på hva jeg måtte gjøre trinn for trinn
Takk for veldig hyggelig tilbakemelding til gjengen på kundeservice Jens. Det settes veldig pris på. Takk for at du har valgt Happybytes og takk for flott omtale. Thomas // Happybytes
Rask hjelp da jeg fikk problemer med å aktivere nytt sim-kort
Flott at det løse seg raskt og på en god måte Lisa. Takk også for at du har valgt Happybytes og for hyggelig omtale. Thomas // Happybytes
Endel oppringinger gikk rett på mobilsvar. Kunne ikke motta vedlegg på endel meldinger. Prøvde forskjellige måter å endre instillinger etc uten hell. Måtte desverre bytte selskap. Etter det fungerte alt perfekt
Det kunne helt sikkert kundeservice hjulpet deg med. Thomas // Happybytes
Prisøkning nyttår, bytter til billigere leverandør. Det er alt for lett å bytte abbonnement (takk og lov), tror dette er undervurdert av ledelsen i Happybytes.
Synd du forlater oss Daniel. Nå er det jo ikke slik at vi øker prisene fordi "vi hadde så lyst" men fordi det er nødvendig. Vi er fortsatt et veldig billig mobilselskap for 95% av norske mobilkunder og skal fortsatt tilby billige mobiltjenester med god kundeservice og full Telenor-dekning. Thomas // Happybytes
Kjapt og greit, og chat skjønte hva jeg ville ha. Bad om å få ut telefonloggen for et par måneder. Fikk beskjed om å sende henvendelsen fra min registrerte mail og løfter om at det skulle komme ila dagen. Så nå venter jeg på mail fra kundeservice.
Veldig hyggelig at du er fornøyd med kundeservicen vår Hildegunn. Husk å sjekke at eposten vi sender deg ikke havner i spamfilteret. Thomas // Happybytes
Har vært fornøyd med 10GB uten datarollover men å bare legge på 50kr uten forvarsel er ikke bra da andre tilbydere har rollover og da kan jeg klare meg med mindre data men med rollover.
Er vel ikke helt enig i at en måneds varsel er uten forvarsel. Heller ikke enig i at vi priser oss ut. Vi er fortsatt blant de aller rimligste på markedet. Uansett synd at du forlater oss. Håper å se deg igjen ved en senere anledning. Thomas // Happybytes
Dårlig dekning. Store problemer med å være på nett samtidig som snakker i telefon. Og en må betale for hele mnd. Så ikke si opp abonnement før siste dag i mnd.
Vdr dekning og det andre nevnte problemet, ta kontakt med vår kundeservice så kan de hjelpe deg. Sistenevnte er likt som hos alle andre mobilselskaper og iht våre vilkår. Thomas // Happybytes