Happybytes har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Prisøkning nyttår, bytter til billigere leverandør. Det er alt for lett å bytte abbonnement (takk og lov), tror dette er undervurdert av ledelsen i Happybytes.
Synd du forlater oss Daniel. Nå er det jo ikke slik at vi øker prisene fordi "vi hadde så lyst" men fordi det er nødvendig. Vi er fortsatt et veldig billig mobilselskap for 95% av norske mobilkunder og skal fortsatt tilby billige mobiltjenester med god kundeservice og full Telenor-dekning. Thomas // Happybytes
Kjapt og greit, og chat skjønte hva jeg ville ha. Bad om å få ut telefonloggen for et par måneder. Fikk beskjed om å sende henvendelsen fra min registrerte mail og løfter om at det skulle komme ila dagen. Så nå venter jeg på mail fra kundeservice.
Veldig hyggelig at du er fornøyd med kundeservicen vår Hildegunn. Husk å sjekke at eposten vi sender deg ikke havner i spamfilteret. Thomas // Happybytes
Har vært fornøyd med 10GB uten datarollover men å bare legge på 50kr uten forvarsel er ikke bra da andre tilbydere har rollover og da kan jeg klare meg med mindre data men med rollover.
Er vel ikke helt enig i at en måneds varsel er uten forvarsel. Heller ikke enig i at vi priser oss ut. Vi er fortsatt blant de aller rimligste på markedet. Uansett synd at du forlater oss. Håper å se deg igjen ved en senere anledning. Thomas // Happybytes
Dårlig dekning. Store problemer med å være på nett samtidig som snakker i telefon. Og en må betale for hele mnd. Så ikke si opp abonnement før siste dag i mnd.
Vdr dekning og det andre nevnte problemet, ta kontakt med vår kundeservice så kan de hjelpe deg. Sistenevnte er likt som hos alle andre mobilselskaper og iht våre vilkår. Thomas // Happybytes
Veldig behjelpelige og svarer raskt på det du måtte lure på
Flott at du er happy med kundeservicen vår Pernille. Takk for hyggelig tilbakemelding og omtale. Thomas // Happybytes
Har nytt godt av et abonnement til kr 20 pr. mnd i lang tid, og forstår at tekniske endringer krever sitt. Det er likevel at bra tilbud vi får videre, når abonnementstypen sammenlignes med tilsvarende andre steder, så jeg har ingen planer om å flytte. Alt fungerer knirkefritt, og kundeservice har jeg enda ikke hatt bruk for.
Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding Atle. Glad for å høre at du forsetter som en happy Happybytes-kunde 🙏🏻 Thomas // Happybytes
Innringere får ikke kontakt. Vi får sms at noen prøver å ta kontakt. Prisen øker med 25%.
Sistenevnte får ikke kundeservice gjort så mye med, men det andre hjelper de deg med. Thomas // Happybytes