Happybytes har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Helt fantastisk rask og presis kundeservice 👍🏼, du får svar på det du lurer på, og du får det med en gang! 🌟🌟🌟🌟🌟
Hyggelig at du fornøyd med kundeservicen vår Martin. Takk for fin tilbakemelding. Thomas // Happybytes
Eg opplevde god rettleiing og raske svar frå kundeservice for å finne ei løysing på mitt problem.
Flott å høre at du er fornøyd med vår kundeservice Synnøve. Takk for hyggelig omtale og tilbakemelding. Thomas // Happybytes
Gått ned i hastighet etter jeg byttet til Happybytes. Tok kontakt med kundeservice på mail. De svarte raskt, men nektet for at jeg hadde gått ned i hastighet. Ordlyden var arrogant og fornektende. Ingen beklagelse eller kompensasjon selv om de lover mer enn det de lover. Billig, men kanskje ikke så bra de skal ha det til. Kundebehandling bør de bli bedre på.
Beklager at du ikke var fornøy med svaret fra kundeservice. Er ingen logisk grunn til at du skal oppleve lavere hastighet men her er det mange faktorer som kan spille inn. Thomas // Happybytes
Kjempe bra på priser både i inn og utlandet! Var akkurat i Asia, der var prisforskjellen 400% mot stor norsk leverandør!
Takk for RÅ tilbakemelding og omtale Dann. Takk også for at du har valgt Happybytes. Thomas // Happybytes
Fikk hjelp med engang! Ganske fornøyd med servicen :)
Takk for at du har valgt Happybytes Emma 👍🏻 Vi er ganske kjappe på labben på kundeservice så flott å høre at du er fornøyd. Thomas // Happybytes
God servise, de hjelper så fort de kan . veldig førnøyd :)
Flott at du er fornøyd med kundeservicen vår Samira. Teamet takker så mye for hyggelig tilbakemelding og omtale 🙌🏻 Thomas // Happybytes
Byttet til Happybytes 10GB. Dekningen er ikke som den var da jeg hadde telenor. Hastigheten er elendig, får såvidt lastet noenting. Det er helt tydelig at hastighetene strupes. Bytter tilbake til en av de to store ved første anledning.
Vi tar både ris og ros vi, men dette stemmer jo ikke Rebekka. Vi struper absolutt ingen ting og dekningen er 100% basert på Telenor-dekning. Hadde du tatt kontakt med kundeservice kunne de fortalt deg det. Thomas // Happybytes