Happybytes har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Synes de holder det de lover, enda ikke blitt satt oppnå pris eller solgt på noe tull. Det var ikke akkurat sjeldent i det forrige selskapet keg var hos.
Topp at du er happy med oss Heidi. Lave priser og billig mobilabonnement er bedre en tull og tøys. Takk også for veldig hyggelig omtale. Thomas // Happybytes
Vært happybytes kunde i 2 år nå, og veldig fornøyd. ikke noe tull, bare bra dekning og gode priser. flink kundeservice har de og!
Veldig hyggelig å høre at du er happy med oss John 😃 Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding og flott omtale. Thomas // Happybytes
Ustabilt og dårlig nett, men samtidig opplevd unormalt høyt databruk. Kan ikke anbefales
Selvfølgelig ikke noe hyggelig at du har opplevd det slik men samtidig ingen logisk grunn til det. Håper du kan ta kontakt med kundeservice slik at de kan hjelpe deg. Thomas // Happybytes
De sender simkortet sent, og det tok 10 dager før simkortet ble aktivert. Jeg vil definitivt ikke anbefale det.
Vi sender SIM-kort stort sett samme dag eller dagen etter en bestilling. Men postgangen er det den er. Av den grunn settes også aktiveringsdato sånn at vi skal være sikker på at du faktisk har mottatt SIM-kortet. Vil du hatt tidligere oppstart hadde det løst seg med kjapp henvendelse til kundeservice. Thomas // Happybytes
Ingen problemer, god kundeservice. Ingenting å utsette
Hyggelig å høre at du er happy med oss Martin 😃 Takk for hyggelig tilbakemelding og omtale. Thomas // Happybytes
Jeg har vært kunde hos HappyBytes i flere måneder og var opprinnelig fornøyd med tjenesten deres. De tilbød rask kundeservice på nett, og de svarte alltid veldig raskt på henvendelser. Dessverre har situasjonen endret seg nylig, da de har gjort det umulig for meg å motta SMS fra flere tjenester som jeg bruker daglig både privat og i jobbsammenheng. Dette inkluderer tjenester som Æ-appen, VY, og programmer knyttet til Banqsoft og Entrust som sender engangskoder på SMS for innlogging. Jeg har klaget flere ganger i løpet av de siste to ukene, men den eneste tilbakemeldingen jeg har fått er: "Det jobbes med saken for å løse dette, foreløpig er det ingen forventet rettetid." Det virker som om dette problemet påvirker alle HappyBytes-kunder, og det har pågått en stund nå. Derfor vil jeg sterkt anbefale å vurdere andre mobiloperatører dersom du er avhengig av SMS for viktige oppgaver. Jeg har nå byttet til ICE i løpet av den første uken i denne måneden på grunn av behovet for å motta disse SMS-ene. Det er viktig å merke seg at HappyBytes har en bindingstid som strekker seg ut over hele den påbegynte måneden. Dette innebærer at du må betale for hele måneden, selv om du avslutter tjenesten midt i måneden. Dette er noe du bør være oppmerksom på hvis du vurderer å bytte.
Leit å høre at du ikke var fornøyd med oss. Når det gjelder SMS-problematikken du nevner så er det som vår kundeservice sier noe vi jobber med fullt fokus på. Problemer et at flere av appene du nevner har valgt utenlandske underleverandører på SMS-utsendelser som det er svært vanskelig å komme i kontakt med. Noe vi er avhengig av for å få de til å integrere med vår leverandørs plattform. Tror meg, dette er høyt prioritert å få på plass for oss. Betaling og fakturering er helt i tråd med våre vilkår og det samme som hos alle andre mobilselskap. Thomas // Happybytes
Effektivt kundeservice som fy! Digg med telenordekning!
Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding Bendik 🙏🏻 Takk også for topp omtale. Thomas // Happybytes