Happybytes har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hei. Jeg har nå hatt Happybytes i en måneds tid, og er meget fornøyd. Alt fungerer 100%. I det ene tilfellet jeg trengte support, brukte jeg e-mail. Responsen fra support kom veldig raskt (et par minutter), og alt ordnet seg kjapt og greit. Jeg ønsker Happybytes lykke til videre :-) Mvh. Oscar A. O.
Herlig å høre at du er happy med oss Oscar 🙌🏻 Takk for at du valgte Happybytes og takk for veldig hyggelig tilbakemelding og omtale 😃 Thomas // Happybytes
Var fornøyd inntil bytte av simkort. Nå forts etter flere henvendelser ikke tilgang til mobildata. Dårlig dekning enkelte steder. Elendig kundeservice
Leit å høre at du ikke er fornøyd med oss lenger. Både dekning og kundeservice er den samme som før. Thomas // Happybytes
Effektiv hjelp i forbindelse med bytte av abo og rask aktivering av sim. Fantastisk service :)
Flott å høre at du er happy med oss Hanim. Takk for hyggelig omtale 😃 Thomas // Happybytes
Etter noen år hos Ice valgte jeg abonnementet 10 GB/198,- hos Happybytes. Etter bestilling gikk ting litt tregt. For det første måtte jeg etterlyse velkomstbrev med SIM-kort, det kom dagen før aktiveringsdato. Når aktiveringsdatoen var kommet, var SIM-kortet ikke aktivert. Måtte selv gå inn på mine sider og gjøre dette selv. Mobilen måtte også konfigureres endel manuelt i etterkant, men her fikk jeg ok hjelp på chatten. I ettertid sitter man igjen med en følelse av at opplegget er litt gammeldags hvor man er mye overlatt til seg selv i startfasen. Når dette er sagt, når alt er satt opp, fungerer Happybytes utmerket med god dekning, god talekvalitet og en pris som gir mye mobildata for pengene.
Her har du nok hatt en litt uvanlig kronglete oppstart, med uheldig postgang osv. Men bra at det ordnet seg til slutt Lars. Vi satser på et happy kundeforhold fremover. Thomas // Happybytes
Vi var to personer i husstanden som byttet til Happybytes 11.05.23. Blant annet pga hyggelige utenlandspriser på mobilbruk. Fra samme dag begynte et uforklarlig forbruk av mobildata viste det seg etter hvert som dagene gikk. Blant annet følgende: - 10 GB brukt opp i løpet av ca en uke selv om jeg mesteparten av tiden var på wifi (hjemme/jobb) - Daglig gikk det ut 48 mb flere ganger i minuttet - 23. mai ble det brukt nesten 2,5 GB til tross for at jeg var på wifi på jobb hele dagen + stort sett hjemme-wifi resten - 18. mai fikk jeg sms om påfylll av 1 GB (da de 10 GB var brukt opp). 4 minutter senere fikk jeg ny sms om nytt påfyll på 1 GB. Mao hadde jeg angivelig brukt 1 GB på fire minutter! Helt absurd! Jeg var så og si sikker på at her måtte det være en feil ett eller annet sted (innstillinger, SIM-kort, el.lign). Jeg har hatt mobil i mange år uten å være i nærheten av et slikt forbruk. Da jeg kontaktet Happybytes og sendte over utskrifter av forbruksloggen var konklusjonen fra dere at dette var normalt! Dette svaret kunne jeg rett og slett ikke ta seriøst. Det var mao ingen annen løsning enn å bytte mobiloperatør igjen. Dette uforklarlige forbruket var rett og slett helt uakseptabelt å godta. Dette medførte at Happybytes mistet to kunder + at vi var klare for å overføre to personer til... Nå skal jeg føye til at jeg testet mobilen den siste dagen før vi gikk fra Happybytes til annen operatør. Da skrudde jeg på alt av tunge apper som Tidal., Instagram, youtube, etc og koblet meg fra wifi-nettet helt i timesvis. Forbruket fra 01.06 - 05.06 var på under 1 GB. Mao virket forbruket langt mer normalt i juni enn i mai - til tross for at jeg det siste døgnet før operatørbyttet overdrev bruk av mobildata maksimalt - noe som underbygger min påstand at det må ha vært noe riv ruskende galt i starten. Jeg håper dere tar kunder seriøst på generelt nivå, for vi følte oss ikke ivaretatt overhodet da vi meldte i fra om vår frustrasjon. Når det i tillegg er kunden som blir sittende med regninga uten noen form for løsning, så blir opplevelsen utelukkende negativ.
Vi har dessverre ikke kontroll på hvilke apper, innstiller osv du benytter på telefonen. Kun hvilket forbruk som genreres. Det er selvfølgelig beklagelig at du sitter igjen med en opplevelse av at det var mer enn hva du forventet. Thomas // Happybytes
Ingen andre kan slå prisene som happybytes tilbyr. Ikke minst gir appen en oversikt over alt man trenger for å holde dataen og betalingene i "sjakk".
God kontroll og oversikt over eget abonnement er viktig. Flott å høre at du er fornøyd med oss Sunniva. Takk for fin omtale 👍🏻 Thomas // Happybytes
Nådde rask kundeservice og fikk hjelp som løste problemet med engang.
Flott å høre at du er happy med kundeservicen vår Jørgen. Takk for god tilbakemelding og omtale. Thomas // Happybytes