Happybytes har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har vært kjempefornøyd med happybytes frem til slutten av april. Da begynte de å rulle ut nye simkort. Etter dette fungerte ikke noe på telefonen min. Ikke mobildata, mms og telefonsamtaler. Fikk relativt god hjelp til å fikse de to første problemene, men de sa de ikke kunne hjelpe meg med å få telefonsamtaler pga at de hadde slitt med Pixel telefoner. De sa at jeg kunne vente til juni fordi at google skulle sende ut software oppdatering. Klarte gjennom forum å finne ut hvordan jeg skulle få til telefonsamtaler, men telefonsamtalene var bare skurrete/statisk knitring. Tok dette opp med kundeservice, og fikk blankt avslag på noe slags kompensasjon. Synst dette var synd fordi jeg foretrekker telenordekning og gode priser.
Leit å høre at du ikke er fornøyd med tjensten vår. Vi styrer dessverre ikke hvordan telefon-produsentene ruller ut nettverksoppdateringer og Pixel blandt de få vi har hatt noen utfordringer med. Thomas // Happybytes
Billigste, god dekning best i pris :D kort forklart.
Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding og omtale Olaf 🙌🏻 Thomas // Happybytes
Prøver å finne telefon nr. til dere for å høre hvorfor jeg ikke kan ta imot/sende MMS meldinger... UMULIG!!! HVOR kan jeg finne kundeservice tlf nr. ??
Vi har valgt bort telefon til fordel for chat og epost. Til gjengjeld svarer vi med lynets hastighet der. Opplever at vi tydlige på dette på nettsiden vår. Thomas // Happybytes
Er rett og slett veldig fornøyd med Happybytes. Det bare funker 😄 Priser, faktura, kundeservice og nettsider er gode, forståelig og til å stole på. Keep up the good work 🙌🏻
Herlig å høre at du er happy med oss Lasse 😃 Takk også for flott tilbakemelding og omtale 🙌🏻 Vi jobber på vi, så skal vi sørge for at du er happy også i fremtiden. Thomas // Happybytes
Det her er skremmende for en ny kunde. Gått to dager og ikke fått svar på min henvendelse, bruker også tlf i jobbsammenheng. Jeg fikk min far til å bytte hit også men han fikk heller ingen svar, han fikk ikke inn nett i det hele tatt. Eneste henvendelsen han fikk var når han sa opp og byttet tilbake til tidligere operatør. Og det var et skjema de ønsket han å fylle ut om hvorfor han sa opp? Tyder på enten for lite ansatte eller en useriøsitet at de ikke bryr seg om meldinger gjort på chattesiden dems.
Dette var beklagelig. Vi svarer stort sett på alle henvendelser i løpet av et par minutter så dette hørtes merkelig ut. Tar du kontakt på nytt er jeg helt sikker på at vi skal finne ut av det. Thomas // Happybytes
God kommunikasjon og hjelp med oppsettet til nytt simkort. Veldig god service.
Takk for at du har valgt Happybytes Ulf og tusen takk for hyggelig omtale 🙏🏻 Thomas // Happybytes
Fikk melding om at tvilling sim vil være på plass om 1-2 uker. To uker seinere samme melding. Altså kanskje minst en måned. Hadde jeg hatt kunnskap om dette, vil jeg nok ikke tegnet abonnement nå. Føler meg litt lurt.
Dessverre er det mange ledd i verdikjenden som gjør at alt ikke alltid går like fort som vi ønsker. SIM-kort til tvilling (egne kort) er på plass så skal være klart ila kort tid. Thomas // Happybytes