Happybytes har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ikke noe tull med hverken mobilbruk eller databruk.Veldig fin pris hittil,
Null tull er bra Frode. Det er riktig at vi justerer prisene fra 01.januar men vi er fortsatt blandt de billigste mobilselskapene i Norge. Thomas // Happybytes
God kundeservice. Relevant og on point. Sånn skal det være
Flott å høre at du er happy med kundeservicen vår Øystein. Det er en viktig del av et kundeforhold. Takk for hyggelig tilbakemelding og omtale. Thomas // Happybytes
Kundeservice i særklasse. Hadde problemer med mobildata på nytt simkort og ga happybytes kundebehandlere en flott jobb. De sendte ut en enkel og ryddig oversikt på hva jeg måtte gjøre trinn for trinn
Takk for veldig hyggelig tilbakemelding til gjengen på kundeservice Jens. Det settes veldig pris på. Takk for at du har valgt Happybytes og takk for flott omtale. Thomas // Happybytes
Rask hjelp da jeg fikk problemer med å aktivere nytt sim-kort
Flott at det løse seg raskt og på en god måte Lisa. Takk også for at du har valgt Happybytes og for hyggelig omtale. Thomas // Happybytes
Endel oppringinger gikk rett på mobilsvar. Kunne ikke motta vedlegg på endel meldinger. Prøvde forskjellige måter å endre instillinger etc uten hell. Måtte desverre bytte selskap. Etter det fungerte alt perfekt
Det kunne helt sikkert kundeservice hjulpet deg med. Thomas // Happybytes
Prisøkning nyttår, bytter til billigere leverandør. Det er alt for lett å bytte abbonnement (takk og lov), tror dette er undervurdert av ledelsen i Happybytes.
Synd du forlater oss Daniel. Nå er det jo ikke slik at vi øker prisene fordi "vi hadde så lyst" men fordi det er nødvendig. Vi er fortsatt et veldig billig mobilselskap for 95% av norske mobilkunder og skal fortsatt tilby billige mobiltjenester med god kundeservice og full Telenor-dekning. Thomas // Happybytes
Kjapt og greit, og chat skjønte hva jeg ville ha. Bad om å få ut telefonloggen for et par måneder. Fikk beskjed om å sende henvendelsen fra min registrerte mail og løfter om at det skulle komme ila dagen. Så nå venter jeg på mail fra kundeservice.
Veldig hyggelig at du er fornøyd med kundeservicen vår Hildegunn. Husk å sjekke at eposten vi sender deg ikke havner i spamfilteret. Thomas // Happybytes