Happybytes har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
I forbindelse med sim kort bytte trengte jeg assistanse for å aktivere nytt kort. Sendte Mail til kundesenteret. Der svarte de raskt og hjalp meg med aktivering og tips. Topp score fra meg og takk for hjelp.
Hei Kjell, Så godt å høre at du fikk rask og god hjelp, og takk for happy omtale! :) Oskar // Happybytes
Fresh start, men kundeservice er upåklagelig! Hjelp til å ordne det som trengtes ila minutter!
Hei Kim, Tusen takk for fantastisk omtale, så godt å høre at du har kommet happy i gang med abonnement hos oss :) Oskar // Happybytes
Superfornøyd med HappyBytes. Brukt de siden 2021. Aldri hatt problemer, og super kundeservice!
Hei Emma, Så godt å høre at du er fornøyd kunde hos oss - og det helt siden 2021 :) Takk for omtalen. Oskar // Happybytes
Vi er tre personer i familien som har samme mobilabonnement (1GB om dagen ) og er veldig fornøyde på to år nå. Vi har alltid betalt for det vi har bestilt/brukt og mobildekning har vært veldig bra hele tiden (Oslo-Lillestrøm-Gardemoen-området) Det siste fikk vi en hyggelig melding av selskapet ved at mobilabonnementet vårt reduseres i pris fra 298kr til 248kr. Takk happybytes!
Hei Tani, Tusen takk for hyggelig omtale, så godt å høre at dere er happy hele gjengen :) Oskar // Happybytes
Er kjempefornøyd med både kundebehandlingen og prisen på abonnementet, ingenting å klage på 10/10
Hei Endre, Takk for hyggelig omtale. Veldig godt å høre at du er happy :) Oskar // Happybytes
Lett å komme i kontakt med, og alt går skriftlig ,fri fart samt Telenornett, passer meg utmerket , da jeg ikke har fibernettet i huset .
Hei Alf, Godt å høre at du er fornøyd, takk for omtalen! :) Oskar // Happybytes
Rimelig enkelt og veldig god kundeservice. Anbefales på det sterkeste.
Hei Erik, Tusen takk for happy omtale! :) Oskar // Happybytes