Happybytes har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg får ikke inn IPv6 på mobildata etter at jeg byttet til Happybytes sitt SIM-kort i dag, og det dukker heller ikke opp VoLTE-logo på min Moto One Zoom. Dette er over gjennomsnittet rart når Telenor (som Happybytes får nettet sitt fra) har begge deler.
Tjenstene er der men det er dessverre ikke vi som styrer oppsettet i operativsystemet telefonen din. Alle produsentene har tilgang til vårt tjeneste-oppsett men det tar dessverre litt lenge tid hos noen av de minde produsentene. Vi håper som deg at dette kommer på plass så snart som mulig. Thomas // Happybytes
Kundeservice svarer raskt på spørsmålene og er alltid blide og hyggelige. Er veldig fornøyd med Happybytes. Mye data til en veldig god pris, og med veldig god Telenordekning. Mye bedre enn Ice og Telia sine nett.
Her var det mange hyggelige tilbakemeldinger Raymond 😊 Supert å høre at du er happy med oss og tusen takk for herlig omtale 🙏🏻 Thomas // Happybytes
Bra priser, spesielt bra i utlandet sammenlignet med andre. Hadde behov for å re-aktivere et sim kort som jeg fant etter å ha sperret det. Tok kontakt med chat og fikk saken løst på minutter. (under åpningstid).
Flott å høre at du er happy med oss N 👍🏻. Takk for både hyggelig tilbakemelding og fin omtale. Thomas // Happybytes
I had an issue because of my own mistake when changing the subscriptions, and the service reached out to me quickly and helped without any hassle. Thanks!
Great to hear that you got the help you needed Anastasia. We're here to help. Thank you so much for nice feedback and positive review 🙏🏻 Thomas // Happybytes
Aldri opplevd problemer med Happybytes, har hatt det i flere år nå, har vært veldig bra folk jeg møtte på når jeg skulle bytte Sim tisligere i år. Jeg har 0 insentiv til å bytte. Hastighet er ikke begrenset
Flott at du er happy med oss Bamsefar. Ekstra hyggelig med fine tilbakemeldinger fra kunder som har vært med oss en stund. Takk for veldig hyggelig omtale. Thomas // Happybytes
Etter sim kort byttet mister jeg kontakten og må restarte mobiltelefon flere ganger om dagen. Dårligere hastighet enn før syntes jeg det er også. Det er frustrerende. Begynner å lurer på å se etter en annen leverandør.
Det høres veldig merkelig ut. Ingen logisk grunn til at det skal være slik. Ta kontakt med vår kundeservice så finner vi ut av det. Thomas // Happybytes
Gikk over fra ICE til happybytes i august 2022 da jeg trengte et abonnement med wifi-tale. Veldig fornøyd med prisen og den veldig gode kundeservicen de har. Har også aldri hatt noe problem med dekkningen heller.
Veldig hyggelig å høre at du er happy med oss Vetle. Takk for flott tilbakemelding og omtale. Thomas // Happybytes